Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Popples het volgende:
owlet ik denk niet dat een hoes aan de veiligheid bijdraagt, alles zit aan de binnen kant dus je zou hem zelf ook kunnen maken.
het zou kunnen. zal vanavond even g**glen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die hoezen brandvertragend of iets dergelijks.
Yppy, misschien heb ik wel interesse, ga even overleggen met vriendlief. We langzaam babyspullen aan het verzamelen, maar twijfel nog tussen een draagdoek, of zo'n draagzak.. (of toch beide)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef YPPY het volgende:
Iemand belangstelling voor een babybjorn? Die gaat niet lang meer meekunnen. Anna wordt te zwaar.
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef Eddie__ het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben bibikuif22???
Bibikuif22, bedankt voor je reactie maar het is niet meer nodig.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Sorry! Beetje late reactie maar ik dacht aan E 30.
Ik hoor het welHij eet geen brood
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef snoopy het volgende:
De blauwe rand kan er idd uit.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Hmm dat is maf! Meteen even gekeken en er staat dat ik gewoon berichten kan ontvangen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef LadyS het volgende:
Angel_1983, ik wiilde je pm-en, naar aanleiding van jouw pm aan mij, maar je moet je pm nog even aanzetten volgens mij!
Je kunt de kleding die je niet wilt houden gewoon terug brengen naar een willekeurige H&M winkel en dan krijg je je geld terug. Dus mocht je het niet kwijt raken is dat misschien een optiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooi! Dan vraag ik even aan mijn ouders of ze een fleswarmer willen hebben en dan pm ik je ok?
Ik heb vandaag een bestelling van H&M binnen gekregen met een setje rompers. Ik dacht dat een romper daarvan wit was, maar het is rozeDe andere romper van het setje wil ik erg graag houden dus retourneren is geen optie. Ik heb dus een roze romper (maat 68) met rode appels in de aanbieding, helemaal nieuw.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |