Is het heel lastig als ik om een fotootje vraag? Kan ik even kijken of het qau slaapkamerkleuren uitkomt. Hij heeft namelijk rood, limegroen en aqau blauwe slaapkamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef livelink het volgende:
Ja, ik heb er eentje van de Hema, nauwelijks gebruikt. En een zelfgemaakte waar je een dekentje in kunt doen.
Die van de Hema is oranje met wit met een hondenkop erop. En de zelfgemaakte is blauw/groen/geel met clowntjes erop.
Laat maar even weten of je er eventueel interesse in hebt.
Is prima. Ik wacht rustig af. Heb er gister al eentje gkocht bij Ikea en vandaag even bij Wibra kijken. Dus als ze daar nog mooie hebben dan heb ik er denk ik wel genoegquote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef livelink het volgende:
MeNicole, het wordt na de Pasen dat ik foto's heb. Ik vertrek morgen naar mijn ouders en ben voorlopig dan even niet thuis.
Ja Angel ik heb hem nog. Ik had ong. 50 Euro in gedachte. (En als je vriendin hem wil hebben dan zal ik van het weekend nog even een sopje door het buggy deel halen en de bijbehorende voetenzak wassen.)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:33 schreef Angel_1983 het volgende:
Nanook heb je een prijs in je hoofd wat je ongeveer voor de kinderwagen zou willen hebben (als je hem nog hebt)?
Ik ben namelijk een zwanger vriendinnetje die er miscchien wel interesse in heeft, dus dan kan ik het even voorstellen!
![]()
Ze is niet online dus heb haar even een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja Angel ik heb hem nog. Ik had ong. 50 Euro in gedachte. (En als je vriendin hem wil hebben dan zal ik van het weekend nog even een sopje door het buggy deel halen en de bijbehorende voetenzak wassen.)
JOEPIE!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Nanook24 het volgende:
Eenmaal andermaal...verkocht!!!(Bij gebrek aan een andere hamer)
Het vriendinnetje van Angel komt straks de kinderwagen ophalen.(Als ze de weg kan vinden
)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Nanook24 het volgende:
Ze heeft hem en is er heel blij mee.
![]()
En ik heb haar ook maar meteen een stalen kruik meegegeven die ik nog had liggen. Volgens mij moeten ze alleen een grotere auto want de wagenbak moest mee op de achterbank.![]()
hij is super.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef Mibos het volgende:
Popples hoe is het met de broek?
Zo eentje heb ik er ook nog voor de liefhebber/liefhebsterquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef m@x het volgende:
Ik heb een kortingsbon voor Walibi World voor de liefhebber. ¤3,50 korting per persoon (geldig voor maximaal 6 personen), gratis koffie, een gratis suikerspin en korting op pizzapunten en souvernirs. De bon is geldig tot 30 juni 2007. Wie hem wil mag hem hebben
sorry, maar als het goed is is de kast en commode weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef LadyS het volgende:
moet het allemaal in 1x? Anders heb ik wel interesse in de kast, mits ik hem mooi vind natuulrlijk.
Iris heeft nog geen eigen kledingkast, en als ze straks (ooit) een eigen kamertje heeft, dan is dat natuurlijk wel fijn.
Dus: heb je een foto? Evt. ook van de commode (heb ik ook nog nodig wrs.)
Hoi!! Hoe vallen het rokje en de pyjama? dochter heeft maat 116 en zoon maat 56/62. Zou het passen denk je of is het beter het er niet op te wagen? (ik vind ze súper!!)quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef vamperotica het volgende:
En een stoer rokje..
[afbeelding]
(maat 110 )
Ow en nog een kei lief pyamaatje! (maat 50/56)
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |