quote:HAARLEM - Door een aanrijding met een stoptrein van Haarlem naar Amsterdam zijn maandag drie personen om het leven gekomen. Dat heeft spoorbeheerder ProRail bekendgemaakt.
Het ongeval gebeurde tussen Haarlem Spaarnwoude en Halfweg. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Bron: NOSquote:Tussen Haarlem Spaarnwoude en Halfweg zijn drie mensen omgekomen toen ze door een trein werden geschept. Het zou gaan om een vader en twee kinderen.
Het treinverkeer tussen Haarlem en Amsterdam is stilgelegd.
Kunnen natuurlijk ook best pro-rail medewerkers zijn die langs het spoor bezig waren.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
Het blijft mij toch altijd een raadsel hoe mensen zomaar een spoorwegovergang oprijden en geschept worden door een trein.
Daarvan zou je toch verwachten dat ze enige kennis hebben van veiligheidsmaatregelenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk ook best pro-rail medewerkers zijn die langs het spoor bezig waren.
Omdat ze geen zin hebben om die 30 seconden te wachten tussen het passeren van trein, en het opengaan van de bomen/uitgaan van de lampen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
Het blijft mij toch altijd een raadsel hoe mensen zomaar een spoorwegovergang oprijden en geschept worden door een trein.
Er was een trauma heli naartoe dus wie weet heeft 1 van de ouders het wel overleefd, of je daar blij mee moet zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 15:16 schreef milagro het volgende:
ik lees op nieuwnieuws dat het om een moeder en haar 2 kinderen zou gaan
ja, ik zag die andere post over die vakder en kinderen ook later pas. Ik bedoelde eigenlijk ook: het hoeft niet perse bij een overgang te zijn, spoor is in nederland bijna nergens beveiligd met hekken, je kunt er altijd zo bijkomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan zou je toch verwachten dat ze enige kennis hebben van veiligheidsmaatregelen.
Dat, maar dat was min of meer tegelijk met jouw post, het lijkt me onwaarschijnlijk dat een vader met twee kinderen werkt namens ProRail.
quote:Doden bij familiedrama op spoor
HAARLEM - Drie personen zijn maandagmiddag tussen Spaarnwoude en Halfweg om het leven gekomen. Er is mogelijk sprake van een familiedrama. Het zou gaan om een man en twee kinderen. Het drietal stond in de buurt van spoorwegovergang Liendeweg op het spoor en is door een trein overreden.
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen en tussen Amsterdam Sloterdijk en Haarlem rijden geen treinen. Reizigers tussen Amsterdam en Beverwijk kunnen omreizen via Zaandam. Doorgaande reizigers tussen Haarlem en Amsterdam kunnen omreizen via Leiden.
Toch niet wéér een familiedrama!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_spoor.html?p=2,1
[..]
Tuurlijk, er komt (door een ongeluk?) een hele familie om = familiedrama...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
familiedrama aldus Telegraaf
Een ongeluk waar een vader en een zoon omkomen is voor mij ook een familiedrama.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
familiedrama aldus Telegraaf
Er kan best iets misgaan met die spoorbomen, bijvoorbeeld...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen nog snel ff door de bomen willen rijden als die neergaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
Zoals een tijdje terug bij eefde.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kan best iets misgaan met die spoorbomen, bijvoorbeeld...
En je gaat daar niet zomaar staan lijkt mij, dus weer een familiedrama.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl staat dat RTV Noord-Holland ook spreekt over de mogelijkheid van een familiedrama. Ze stonden in ieder geval op het spoor.
Dat is idd wel vies ja, zoiets wil je niet zien.quote:
Het zal niet de eerste keer zijn dat de moter net afslaat op het moment dat de spoorbomen dicht gaan. Maar meestal heeft men dan nog tijd om uit te stappen en lees je alleen dat er vertraging is door een obstakel op het spoor ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
En je gaat daar niet zomaar staan lijkt mij, dus weer een familiedrama.
Er wordt nergens gesproken over een auto.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat de moter net afslaat op het moment dat de spoorbomen dicht gaan. Maar meestal heeft men dan nog tijd om uit te stappen en lees je alleen dat er vertraging is door een obstakel op het spoor ofzo...![]()
Al dat rauwe vlees wat je weer uit je broodje shoarma moet pulken...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat is idd wel vies ja, zoiets wil je niet zien.
Dit zijn mensen die van mening zijn dat ze alles wat hun dierbaar is mee moeten nemen, dus zeker de kinderen, ik snap er ook weinig van maar mensen kunnen helaas in sommige situaties heel heel heel erg vaag gaan denken blijkbaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
laat je kinderen er dan buiten :s
helaas wel,quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die van mening zijn dat ze alles wat hun dierbaar is mee moeten nemen, dus zeker de kinderen, ik snap er ook weinig van maar mensen kunnen helaas in sommige situaties heel heel heel erg vaag gaan denken blijkbaar.
Idd, het is wel loos de laatste dagen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
helaas wel,
als dit er weer 1 is, is het al de 4de ofzo in een week tijd![]()
Daar is een oplossing voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je het je kinderen aan kunt doen dat het laatste wat ze zien die aanstormende trein is.
zullen we ook maar niet aan denken wat er door het hoofd van die kinderen moet zijn gegaan .............quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je het je kinderen aan kunt doen dat het laatste wat ze zien die aanstormende trein is.
is dan wel te hopen dat hij die oplossing heeft toegepast :squote:
Dat zullen we toch nooit weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zullen we ook maar niet aan denken wat er door het hoofd van die kinderen moet zijn gegaan .............
True.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is dan wel te hopen dat hij die oplossing heeft toegepast :s
Idd, dat woord komt vast in de nieuwe editie van de Van Dalequote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch niet wéér een familiedrama!
Staat dat er nog niet in dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef Noork het volgende:
[..]
Idd, dat woord komt vast in de nieuwe editie van de Van Dale
Ik denk een trein!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zullen we ook maar niet aan denken wat er door het hoofd van die kinderen moet zijn gegaan .............
Dat denk ik ook wel ja.quote:
Aldus de Telegraafquote:Doden bij familiedrama op spoor
HAARLEM - Drie personen zijn maandagmiddag tussen Spaarnwoude en Halfweg om het leven gekomen. Er is mogelijk sprake van een familiedrama. Het zou gaan om een vader en twee zoontjes van vier en zes jaar.
De 32- jarige man uit Haarlem zou eerst rond twee uur 's middags zijn 58-jarige schoonmoeder om het leven hebben gebracht, waarna hij met zijn kinderen in de auto is gestapt op weg naar het spoor.
Het drietal stond in de buurt van spoorwegovergang Liendeweg in Haarlemmerliede op het spoor en is door een trein overreden. De politie stelt een onderzoek in naar de achtergronden van dit drama.
Volgens een ooggetuige sprong de man voor de trein, de kinderen met zich meeslepend. Dat meldt het Haarlems Dagblad.
Als gevolg van het drama ligt het treinverkeer tussen Haarlem en Amsterdam-Sloterdijk sinds 14.30 uur stil.
En toch moest ik even lachen :xquote:
Oh, sorry, ik ga zo wel even in een hoekje zitten grienenquote:
Afschuwelijk!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Nonneke het volgende:
Familiedrama op spoor Haarlem
Uitgegeven: 12 maart 2007 14:57
Laatst gewijzigd: 12 maart 2007 15:41
HAARLEM - Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.
Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stel voor dat je eerst nog even rondbelt en www.ns.nl uit respect op zwart laat zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik ga zo wel even in een hoekje zitten grienen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Nonneke het volgende:
HAARLEM - Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.
Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.
Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gek genoeg niet.quote:
En voor de moeder, die haar moeder en 2 zoontjes kwijt is.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef golfer het volgende:
Vreselijk.
En super-traumatisch voor de machinist ook nog eens.
En 58.quote:
Afschuwelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hekel aan je schoonmoeder, OK, dat komt vaker voor. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn te ziekelijk dit wordt je toch wel stil vanquote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, waarom had die lul niet gewoon zelfmoord kunnen plegen?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef mrcool het volgende:
Mensen draaien ook niet meer op voor hun daden op deze manier. Eerst zijn schoonmoeder vermoorden en daarna zelfmoord plegen en je 2 kinderen ook nog hierin meenemen!
Dat zou wel erg lomp zijn ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
en dit niet via de media te horen heeft gekregen...
Of gewoon opdraaienvoor wat hij gedaan heeft en die kinderen er sowieso buiten laten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom had die lul niet gewoon zelfmoord kunnen plegen?
Dat was het meest eerlijk geweest ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom had die lul niet gewoon zelfmoord kunnen plegen?
Daar ga ik wel vanuit ja. Wat voor fucking vader ben je verdomme ook als je je eigen kinderen voor een trein zet?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Nonneke het volgende:
wat zullen die jongentjes bang geweest zijn![]()
moet je eigenlijk niet aan denken ..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Nonneke het volgende:
wat zullen die jongentjes bang geweest zijn![]()
Het vage is juist dat die vage lui er altijd zijn alleen is het hier vaak zo dat alles snel achter elkaar gebeurt, soortgelijke gevallen zoals familiedrama's zoals deze.quote:
Heb al een submit geplaatst, maar dat zullen wel meer hebben gedaan...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
familiedrama = nieuwe trent in 2007?
zoja kunnen we net zo goed aan een nieuw jaar beginnen.
FP heeft nog niks hierover.
Yep.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef SnowDoggg het volgende:
Heb al een submit geplaatst, maar dat zullen wel meer hebben gedaan...
Yepquote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Heb al een submit geplaatst, maar dat zullen wel meer hebben gedaan...
lezen:quote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe krijg je de kinderen zo ver dat ze meespringen.?!!
Mij is altijd geleerd als je vriendje in de sloot springt dan ga je er niet achteraan.
De vader zal ze wel hebben gezegd .. anders geen hopjesvla vanavond!!!
Yeah, right.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
De vader zal ze wel hebben gezegd .. anders geen hopjesvla vanavond!!!
zullen we daar maar niet van uit gaan ....quote:Op maandag 12 maart 2007 16:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yeah, right.![]()
Hij zal ze wel allebei onder z'n armen hebben genomen.
Wie weet wat die kinderen even vantevoren hadden meegemaakt. Die schoonmoeder is toch even ervoor door hem vermoord? Misschien waren die jochies daar ook nog getuige van.
Ik ga daar niet van uit. Ik zeg 'misschien'.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zullen we daar maar niet van uit gaan ....
inderdaad, heb daarin al een link naar hier geplaatst.quote:
Dat zegt niks. In de driedelige staat het wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef Noork het volgende:
[..]
Gek genoeg niet.
U hebt gezocht op familiedrama:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Misschien niet eens een hekel aan zijn schoonmoeder, maar misschien aan zijn vrouw.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een hekel aan je schoonmoeder, OK, dat komt vaker voor. Maar dit gaat wel erg ver.
Ik hoop wel dat de moeder opgespoord is, en dit niet via de media te horen heeft gekregen...
Maar, maar... Wanneer win je dan eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:35 schreef Frutsel het volgende:
het wordt een sport...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |