Dan zit je wel heel erg dicht op je beeldscherm.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een flamoes?
Zou kunnen, ik weet niet wat er bij jou door de kamer loopt.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
met brokjes en sliertjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dan weet je dus duidelijk niet hoe die er uit zietquote:Op maandag 12 maart 2007 15:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Agent Orange wil ook nog wel es helpen.....quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef farceman het volgende:
[..]
's nachts omzagen , geloof me niemand die er naar kraait
Ik neem aan dat Jaap weet dat hij in een spel zit. Ook al zijn zijn doelen nobel ik vind niet dat een andere bewoner daar rekening mee hoeft te houden. Zolang het op de persoon gespeeld word en er geen mensen beledigd worden die niet in het spel zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan hier helemaal niet om lachen. Wat is er nu leuk aan om iemand te treiteren en te vernederen? En dan al helemaal niet met z'n allen tegen één. Toen het bij Huub gebeurde was het walgelijk, maar bij Jaap is het opeens oké?
En ja, Jaap is zelf bepaald geen lieverdje geweest. Daar mogen ze hem absoluut op aanspreken. Maar dit gaat wat mij betreft te ver. Ze zien hem niet meer als een mens met gevoelens, maar als een monster waar alles over gezegd mag worden. Stelselmatig pesten kan iemand flink beschadigen.
Daar heb je gelijk in. Het is onderdeel van het spel, maar ik vind dit wel heel ver gaan. En ik schrik ervan hoe hard mensen kunnen reageren, ook hier in de COS. Wat is er nu voor geweldigs aan om iemand de grond in te trappen die toch al op z'n knieen zit?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan altijd naar huis gaan natuurlijk.
Waarom het gaat toch alleen maar om de sex voor hunquote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hebben Brian en Amanda na vannacht eigenlijk nog een paar woorden met elkaar gewisseld?
Da's was zoals gewoonlijk niet te verstaan...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hebben Brian en Amanda na vannacht eigenlijk nog een paar woorden met elkaar gewisseld?
Als dat zo is heb ik wrs de oordoppen van Billie in .quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Utrecht het volgende:
Kan iemand even bij de updates zetten wat de nieuwe regels zijn?
Er is wel een verschil, vind ik. Huub had er niet om gevraagd, terwijl Jaap zelf de toenadering van Huub afwees, en daarna heel vaak heel lomp en onbeschoft heeft lopen doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Talitha het volgende:
Ik kan hier helemaal niet om lachen. Wat is er nu leuk aan om iemand te treiteren en te vernederen? En dan al helemaal niet met z'n allen tegen één. Toen het bij Huub gebeurde was het walgelijk, maar bij Jaap is het opeens oké?
nog steeds niks vernomen van natasiaquote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
Natasia nog steeds achter?
Heb geen streams op mn werk, kan dus niet ze of ze door het beeld waggelt
Ze is nog niet in beeld geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
In de buitenwereld niets, maar hier zit hij in een spel waar ca. 2 miljoen euro op het spel staat, alles dus om hem naar huis te laten vertrekken. Hard, maar waar!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is onderdeel van het spel, maar ik vind dit wel heel ver gaan. En ik schrik ervan hoe hard mensen kunnen reageren, ook hier in de COS. Wat is er nu voor geweldigs aan om iemand de grond in te trappen die toch al op z'n knieen zit?
Maar goed, ik ben nogal soft wat dat betreft.![]()
Al bijna 2 uur. Wij mogen niet meegenieten. Misschien dat ze nu effe in Almere bij haar zus is.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
Teveel letters ben ik bangquote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooie TT voor cos#807 "waar brian wordt af - en natasia voor getrokken
Daar heb ik dus mijn twijfels over. Jaap lijkt niet veel sociale vaardigheden te hebben en ik geloof ook niet dat hij veel inzicht heeft in zichzelf en de mensen om hem heen. Hij is gewoon een makkelijke prooi.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Als Jaap zijn huiswerk een beetje had gedaan. Had hij dit van te voren in kunnen schatten toch.
Schaker enzo
foto?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
[/quote
Natasia om 15.00 uur gezien in Almere]
echt???????????quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef joop24 het volgende:
[/quote
waar heb je haar dan in Almere gezien en in welk gezelschap?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef joop24 het volgende:
[/quote
Het simpele feit is dat Billie nooit DGK had moeten of mogen betreden. Hij is een absolute miscast.Maar ja, bij gebrek aan beter................quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb ik dus mijn twijfels over. Jaap lijkt niet veel sociale vaardigheden te hebben en ik geloof ook niet dat hij veel inzicht heeft in zichzelf en de mensen om hem heen. Hij is gewoon een makkelijke prooi.
Maar uiteindelijk gaat het me niet om Jaap, maar om het gedrag van de anderen. Iemand als Huub kan zo veel beter dan dit simpele getreiter.
Oh, hebben ze daar tegenwoordig ook internet?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef joop24 het volgende:
[/quote
Op z'n knieën zit? Dan zie jij toch andere beelden dan ik. Ik zie iemand met geen enkele interesse naar de anderen toe. Iemand die de minste moeite doet om erbij te horen en zelfs met oordoppen in gaat zitten. Iemand die Huub wil uitlokken tot fysiek geweld, iemand die je back up biedt als je hem gaat pijpen. Het zeurt wat over eten en afvallen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is onderdeel van het spel, maar ik vind dit wel heel ver gaan. En ik schrik ervan hoe hard mensen kunnen reageren, ook hier in de COS. Wat is er nu voor geweldigs aan om iemand de grond in te trappen die toch al op z'n knieen zit?
Maar goed, ik ben nogal soft wat dat betreft.![]()
nou dat zou toch wat zijn zeg!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al bijna 2 uur. Wij mogen niet meegenieten. Misschien dat ze nu effe in Almere bij haar zus is.
Makkelijke poging tot het kweken van een hoax?quote:[b]Op maandag 12 maart 2007 15:43
Waarom lig je in godsnaam met een kousenband in de zonquote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Van het weer krijg je het al warm, maar dit is ook niet verkeerd.
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, hebben ze daar tegenwoordig ook internet?
gaat dit nou weer over JAAP...........pffffffffffffquote:Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Op z'n knieën zit? Dan zie jij toch andere beelden dan ik. Ik zie iemand met geen enkele interesse naar de anderen toe. Iemand die de minste moeite doet om erbij te horen en zelfs met oordoppen in gaat zitten. Iemand die Huub wil uitlokken tot fysiek geweld, iemand die je back up biedt als je hem gaat pijpen. Het zeurt wat over eten en afvallen.
Ik krijg daar gewoon geen warm gevoel bij.
Huub gaat ook ver maar Huub maakt ook veel goed door oprecht te zijn, interesse te tonen, humor en eerlijk zijn
Ben ik met je eens, samen met Sylvia dan.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het simpele feit is dat Billie nooit DGK had moeten of mogen betreden. Hij is een absolute miscast.Maar ja, bij gebrek aan beter................
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, hebben ze daar tegenwoordig ook internet?
Dan lees je het toch lekker niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gaat dit nou weer over JAAP...........pffffffffffff![]()
nou laat het dan ook zienquote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef Mika25 het volgende:
Nu komt de "normale" post. Dan moet die van NatasJa een speciale geweest zijn (voor de tv)...
van wie dan, wil nu weleens echt weten hoe dit zit namelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
waar heb je haar dan in Almere gezien en in welk gezelschap?
[/quote
Heb haar niet persoonlijk gezien maar weet dat ze gezien is]
ja wie niet.........me hele middag verkloot....en toch blijven zitten wachtenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
van wie dan, wil nu weleens echt weten hoe dit zit namelijk.
Voor mij maakt het geen verschil of een ander erom vraagt. Al kan ik wel goed begrijpen dat mensen zich irriteren aan Jaap door zijn gedrag. Het gaat er niet om wie er gepest wordt, maar dat ik dit soort getreiter sowieso niet kan waarderen. Dat is persoonlijk, dat geef ik meteen toe. En misschien is DGK dan ook niet helemaal de juiste plek voor mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is wel een verschil, vind ik. Huub had er niet om gevraagd, terwijl Jaap zelf de toenadering van Huub afwees, en daarna heel vaak heel lomp en onbeschoft heeft lopen doen.
Toch vind ik dat met name Huub af en toe te ver gaat, ik bekijk dat ook niet met plezier. Maar de vergelijking met het pesten van Huub vind ik dus niet helemaal op gaan
Van Huub zijn kant lust en van Amanda's kant aandacht.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Tussen Brian en Amanda is er lust... tussen Huub en Amanda een vorm van verliefdheid?
[afbeelding]
En nu die laatste zin in het nederlandsquote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, samen met Sylvia dan.
Voor ik hier de pineut ben , heb absoluut geen hekel aan Sylvia, maar ze zorgt wel voor geen tv of opschudding.
Juist! Namen en rugnummers, en huisnummers, en telefoonnummers!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Voor de "TV kijkers" is Sylvia misschien overbodig, maar niet voor de "internet kijkers". Sterker nog, Sylvia is waarschijnlijk de meest actieve persoon van het huis, maar haar activiteiten zijn niet interessant voor de TV beelden, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef farceman het volgende:
Voor ik hier de pineut ben , heb absoluut geen hekel aan Sylvia, maar ze zorgt wel voor geen tv of opschudding.
Van Frans de buurman van Natasiaquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu die laatste zin in het Nederlands![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Namen en rugnummers, en huisnummers, en telefoonnummers!!!
Wie, wat, waar en credentials!!!
mee eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is wel een verschil, vind ik. Huub had er niet om gevraagd, terwijl Jaap zelf de toenadering van Huub afwees, en daarna heel vaak heel lomp en onbeschoft heeft lopen doen.
Toch vind ik dat met name Huub af en toe te ver gaat, ik bekijk dat ook niet met plezier. Maar de vergelijking met het pesten van Huub vind ik dus niet helemaal op gaan
Tja maar kijk jij dan streams om te zien hoe iemand de paarden een appeltje geeft?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor de "TV kijkers" is Sylvia misschien overbodig, maar niet voor de "internet kijkers". Sterker nog, Sylvia is waarschijnlijk de meest actieve persoon van het huis, maar haar activiteiten zijn niet interessant voor de TV beelden, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn...
Niemand heeft Jaap gedwongen om Sylvia voor de immuniteit te kiezen. Hij zei dat het was omdat N en B hem beter konden helpen bij zijn doelen (sporten dus afvallen), maar niets heeft hem belet voor bijvoorbeeld Amanda te kiezen. Jaap heeft dus zelf de toon gezet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en voor Jaap ook niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef Talitha het volgende:
En misschien is DGK dan ook niet helemaal de juiste plek voor mij.![]()
van Cora en Mora?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft twee brieven.
Orders.. snap dat dan... het is niet voor niets een scriptquote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat niemand zich afvraagd waar Mama Tasia is.![]()
![]()
Enorm grappig.quote:
Ze is om 14.05 uur vertrokken naar de FEBO, reken maar uitquote:Op maandag 12 maart 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
Syvia zegt: Natasia zit nog steeds achter, he?
Hoe lang is dat nu al... een uur?
Billie gaat zichzelf terugschrijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:58 schreef milk-shake het volgende:
jaap heeft honger?
Leer eens quoten!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 15:53 schreef Kaat38 het volgende:
wat is zijn telefoonnummer, bel ik hem even.
[/quote
06-47923612]
"Tasia" klinkt m.i. veel te veel als een lief bedoeld koosnaampje, voor die egoïstische trut wier innerlijk nog lelijker is dan het ook al niet meevallende uiterlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat niemand zich afvraagd waar Mama Tasia is.![]()
![]()
En dat is precies waar ik moeite mee heb! Vooral als mensen ervan lijken te genieten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en voor Jaap ook niet.
Hij kan de dagen aftellen dat hij nog in de show zit.
Daarom is het pesten ook niet eens "nuttig" verder.
Het is kwaadaardigheid.
En dat direct na de brief van haar zus en haar vergeefse (in gesprek) telefoontje naar die zus. Je zou toch bijna gaan denken dat er een ontmoeting achter de schermen plaatsvindt, of dat ze op zijn minst uitvoerig wordt ingelicht over the thuissituatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is om 14.05 uur vertrokken naar de FEBO, reken maar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |