abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2002 @ 14:02:34 #176
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_6040581
Heb afgelopen weekend ook deel drie en de extra's bekeken. Wat een geweldige box! De extra's zijn ook wel leuk, al zijn ze allemaal wel vrij kort.

Die deleted scenes uit deel twee hebben me trouwens wel iets duidelijk gemaakt. Als Biff terugkomt van zijn ritje naar 1955, dan lijkt het net of hij een hartaanval krijgt ofzo. Ik snapte nooit waarom dat nu was. Maar in een van de deleted scenes zie je dat hij langzaam verdwijnt, omdat hij z'n eigen toekomst heeft veranderd. Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker

What's the speed of Dark?
  maandag 30 september 2002 @ 20:54:49 #177
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_6047109
quote:
Op maandag 30 september 2002 14:02 schreef lzandman het volgende:
Heb afgelopen weekend ook deel drie en de extra's bekeken. Wat een geweldige box! De extra's zijn ook wel leuk, al zijn ze allemaal wel vrij kort.

Die deleted scenes uit deel twee hebben me trouwens wel iets duidelijk gemaakt. Als Biff terugkomt van zijn ritje naar 1955, dan lijkt het net of hij een hartaanval krijgt ofzo. Ik snapte nooit waarom dat nu was. Maar in een van de deleted scenes zie je dat hij langzaam verdwijnt, omdat hij z'n eigen toekomst heeft veranderd. Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker

ow idd dit heb ik ook nooit echt gesnapt......heb nog niks van deleted scenes bekeken

toch eens doen dan

Nobody fucks with The Jesus
pi_6050011
quote:
Op maandag 30 september 2002 14:02 schreef lzandman het volgende:
Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker
Dat heeft Marty toch ook in deel 1?... dan zie je op die foto dat zijn broer en zus verdwenen zijn... en dan begint hij... met zijn hand... (wanneer die aan het gitaar spelen is)... dan voelt hij zich ook nie helemaal lekker... totdat zijn ouders kussen en hij weer helemaal oke is

(maar idd... die deleted scenes maakte wel meer duidelijk hoe het nou met Biff zat )

dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:41:19 #179
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_6051193
Biff blijft trouwens zwaar cool met zn gebrul altijd
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 01:43:54 #180
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_6051977
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:41 schreef Bolderbast het volgende:
Biff blijft trouwens zwaar cool met zn gebrul altijd
Behalve dan in deel 2, beetje te overdreven..

Vond deel 2 sowieso de minste, geef mij maar de scenes in '55 en '85, prachtig..

dinsdag 1 oktober 2002 @ 03:44:13 #181
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_6052429
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:43 schreef Spina1 het volgende:

[..]

Behalve dan in deel 2, beetje te overdreven..

Vond deel 2 sowieso de minste, geef mij maar de scenes in '55 en '85, prachtig..

yep als ie gewoon 'jong'is, is ie het leukst
pi_6062982
Damned.... Ook bij mij witte schermen in de menu's op mn Cyberhome en mn Pioneer DVD in mn PC ook. Iemand enig idee wat hier aan te doen, want kheb hem juist voor die menu's op DVD gekocht. Anders had ik net zo goed voor de video kunnen gaan....
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:42:01 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_6063184
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:32 schreef DaBeetle het volgende:
Damned.... Ook bij mij witte schermen in de menu's op mn Cyberhome en mn Pioneer DVD in mn PC ook. Iemand enig idee wat hier aan te doen, want kheb hem juist voor die menu's op DVD gekocht. Anders had ik net zo goed voor de video kunnen gaan....
Je koopt een dvd voor de menu's?

Ik koop hem op DVD vanwege de extra's, kwaliteit, geluid etc maar echt niet voor de menu's...

Wel raar dat zowel op de TV DVD als de comp dvd het niet doet

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:15:00 #184
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_6063888
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Je koopt een dvd voor de menu's?

Ik koop hem op DVD vanwege de extra's, kwaliteit, geluid etc maar echt niet voor de menu's...

Wel raar dat zowel op de TV DVD als de comp dvd het niet doet

Ja, dure menu's zijn dat dan..
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:53:00 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_6064701
Dat wordt vast een nieuw topic binnekort: welke dvd heeft de beste menu's...

Goonies heeft wel coole menu's btw

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 02-10-2002 17:22]

[..]
pi_6065260
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
Goonoes heeft wle coole menu's btw
Goonoes? Goonies met gonorroe?
pi_6065453
Menu'tjes werkten bij mij op de Akai niet. Ondertussen een Philips en vervolgens een Samsung gehaald en daar werkten de menu's wel direct. Beetje vaag dus
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:32:10 #188
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_6065495
Vandaag gekocht bij Media Markt : 28 Eurootjes (27,9xxx)
Geen geld toch voor zo'n klassieker!!!

Blij is !

We're on an express elevator to hell, going down!
pi_6195389
Ik heb hem ook (gekregen van mijn vriendinnetje ), maar ik krijg het DTS geluid niet 'aan'. Bij Moulin Rouge moet ik dan met de AB van de DVD speler kiezen voor een ander audiotrack (het DTS track), maar dat lijkt hier niet te lukken... Krijgt iemand anders hem wel op DTS? Zo ja, dan moet ik de handleiding van mijn DVD speler maar weer eens lezen...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 18:31:01 #190
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_6214560
Aaaaaaaargh, ik zag hem vandaag liggen bij de FRS maar ze hebben iets vreselijks gedaan. Het luxe overkomende kartonnen uitklaphoesje en omhulsel hebben ze vervangen door een keep case verpakking. Maar niet een normale keep case (de standaard plastic doosjes) waar er hooguit maar 2 inpassen, maar een oerlelijke keep case verpakking die zo groot is als een videobandhoes.

Wat heb ik meelij met al die mensen die nu een BTTF willen aanschaffen

[..]
  donderdag 10 oktober 2002 @ 19:39:45 #191
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_6215803
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:31 schreef MikeyMo het volgende:
Aaaaaaaargh, ik zag hem vandaag liggen bij de FRS maar ze hebben iets vreselijks gedaan. Het luxe overkomende kartonnen uitklaphoesje en omhulsel hebben ze vervangen door een keep case verpakking. Maar niet een normale keep case (de standaard plastic doosjes) waar er hooguit maar 2 inpassen, maar een oerlelijke keep case verpakking die zo groot is als een videobandhoes.

Wat heb ik meelij met al die mensen die nu een BTTF willen aanschaffen

Misschien hebben ze dat alleen gedaan om de originele hoes te beschermen... Dat zie je wel vaker. Als je dan het produkt koopt, dan pakken ze van achter de balie het normale exemplaar.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 08:20:50 #192
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_6224970
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:39 schreef lzandman het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dat alleen gedaan om de originele hoes te beschermen... Dat zie je wel vaker. Als je dan het produkt koopt, dan pakken ze van achter de balie het normale exemplaar.

Het bijbehorende boekje zat er in, eveneens de mogelijkheid om 3 DVD's erin te stoppen. Daarnaast heb ik nog nooit gezien dat een kartonnen 'box' in schappen vervangen werd door een keep case verpakking. Het kost natuurlijk ook teveel geld om speciaal dummy-uitgaves te gaan fabriceren. Nee hoor, ik denk dat dit een nieuwe uitgave is: misschien is dat karton te duur gebleken? of zijn er andere redenen... ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de kwaliteit er niet op vooruit gaat. Althans niet de visuele kwaliteit want het oogt allemaal een heel stuk minder mooi

Gelukkig staat hij wel in mijn kast heel mooi en kunnen mensen voorlopig nog wel een kartonnen box scoren. Maar als deze plastic dozen meer gaan voorkomen dan denk ik dat ze het toch permanent hebben verandert.

[..]
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 09:34:24 #193
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_6225442
Mmmm... Raar. Nou ja, dat oorspronkelijke kartonnen hoesje is ook niet alles. Beschadigd nogal snel enz. Het liefst heb ik zo'n gewoon DVD doosje, maar daar gaan weer moeilijk drie DVD's in.
  donderdag 17 oktober 2002 @ 20:58:49 #194
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_6337041
Jullie hoeven de DVD niet te kopen joh
Deel 1 is NU bezig en morgen komt deel 2!
[sub] Deel 3 komt volgende week denk ik [/sub]

ps: Ik heb de Trilogy ook op DVD hoor

We're on an express elevator to hell, going down!
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 09:54:40 #195
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6345868
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:02 schreef VincentB het volgende:
Ik heb hem ook (gekregen van mijn vriendinnetje ), maar ik krijg het DTS geluid niet 'aan'. Bij Moulin Rouge moet ik dan met de AB van de DVD speler kiezen voor een ander audiotrack (het DTS track), maar dat lijkt hier niet te lukken... Krijgt iemand anders hem wel op DTS? Zo ja, dan moet ik de handleiding van mijn DVD speler maar weer eens lezen...
Ik had ook een probleem met DTS selecteren, ik ben zelfs met die DVD-box teruggeweest ... wat bij mij de truuk was (na veel proberen), was:

1. Language kiezen in menu
2. Tijdens de (korte) tijd dat hij zoekt naar dat menu druk ik op "next".
3. Nu blijft hij wel in het menu.

Als ik "next" niet gebruik blijft 'ie ongeveer één seconde in dat language menu (waar je ook DTS kan kiezen) en gaat 'ie gelijk weer naar het hoofdmenu. Audio selectie tijdens de film werkte bij mij ook niet .

Dit is op een JVC home cinema setje TH-nogwat.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_7432365
Slecht nieuws, ze blijken film 2 en 3 te hebben verkloot op de DVD's. Zie de volgende screenies:

Links is de Laserdisc en rechts de DVD. Er mist een flink stuk beneden en boven zit er weer teveel beeld. En volgens mij si er tever ingezoomd, want ik zie bij de Laserdisc links extra beeld.
Dit is bij alle regio's het geval.
In Amerika gaan ze waarsdchijnlijk de gekochte DVD's omwisselen als ze in februari 2003 de nieuwe juiste hebben gemaakt.

*zucht*

Ik vrees dat ik nou alsnog die regio 1 set d'r bij moet nemen volgend jaar, want ik verwacht hier geen massale omwisseling. En vooral niet van m'n regio 4 dvdset

Voor meer info, zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=15260

maandag 13 januari 2003 @ 21:49:45 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7881149
Goh ik heb even gekeken en idd. maar aan de andere kant; ik heb die films een half jaar geleden allemaal gekeken met veel plezier en ik me destijds niet aan missend beeld gestoord. Dus is de vraag dan: is het nou zoveel ophef waard?
[..]
  maandag 13 januari 2003 @ 23:27:13 #198
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7883349
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
Goh ik heb even gekeken en idd. maar aan de andere kant; ik heb die films een half jaar geleden allemaal gekeken met veel plezier en ik me destijds niet aan missend beeld gestoord. Dus is de vraag dan: is het nou zoveel ophef waard?
Idd. Ik stoorde me nergens aan.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 06:15:46 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7886524
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:27 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Idd. Ik stoorde me nergens aan.

Nee, heeft denk puur te maken met het feit dat weet dat je niet alles ziet. Iedereen is hier blij met die box, niemand was wat opgevallen. Een filmnerd zet dat ze een verkeerde uitsnede hebben gebruikt omdat hij/zij de laserdisc ook heeft en gelijk is iedereen ontevreden met hun disc.

tenzij ze een hele simpele tolerate omruilactie beginnen zal het mij niet zo boeien.

[..]
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:23:39 #200
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_12821988
Ik heb net deel 1 gekekeken, maar 1 ding snap ik niet...

Was het tijdreizen nou een nachtmerrie ofzo :S Ik snap niks van het einde..

Baaaaaaaaaaaaayyyz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')