Die deleted scenes uit deel twee hebben me trouwens wel iets duidelijk gemaakt. Als Biff terugkomt van zijn ritje naar 1955, dan lijkt het net of hij een hartaanval krijgt ofzo. Ik snapte nooit waarom dat nu was. Maar in een van de deleted scenes zie je dat hij langzaam verdwijnt, omdat hij z'n eigen toekomst heeft veranderd. Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker
quote:ow idd dit heb ik ook nooit echt gesnapt......heb nog niks van deleted scenes bekeken
Op maandag 30 september 2002 14:02 schreef lzandman het volgende:
Heb afgelopen weekend ook deel drie en de extra's bekeken. Wat een geweldige box! De extra's zijn ook wel leuk, al zijn ze allemaal wel vrij kort.Die deleted scenes uit deel twee hebben me trouwens wel iets duidelijk gemaakt. Als Biff terugkomt van zijn ritje naar 1955, dan lijkt het net of hij een hartaanval krijgt ofzo. Ik snapte nooit waarom dat nu was. Maar in een van de deleted scenes zie je dat hij langzaam verdwijnt, omdat hij z'n eigen toekomst heeft veranderd. Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker
toch eens doen dan
quote:Dat heeft Marty toch ook in deel 1?... dan zie je op die foto dat zijn broer en zus verdwenen zijn... en dan begint hij... met zijn hand... (wanneer die aan het gitaar spelen is)... dan voelt hij zich ook nie helemaal lekker... totdat zijn ouders kussen en hij weer helemaal oke is
Op maandag 30 september 2002 14:02 schreef lzandman het volgende:
Kennelijk voel je je vlak voordat je verdwijnt niet zo heel erg lekker
(maar idd... die deleted scenes maakte wel meer duidelijk hoe het nou met Biff zat )
quote:Behalve dan in deel 2, beetje te overdreven..
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:41 schreef Bolderbast het volgende:
Biff blijft trouwens zwaar cool met zn gebrul altijd
Vond deel 2 sowieso de minste, geef mij maar de scenes in '55 en '85, prachtig..
quote:yep als ie gewoon 'jong'is, is ie het leukst
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:43 schreef Spina1 het volgende:[..]
Behalve dan in deel 2, beetje te overdreven..
Vond deel 2 sowieso de minste, geef mij maar de scenes in '55 en '85, prachtig..
quote:Je koopt een dvd voor de menu's?
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:32 schreef DaBeetle het volgende:
Damned.... Ook bij mij witte schermen in de menu's op mn Cyberhome en mn Pioneer DVD in mn PC ook. Iemand enig idee wat hier aan te doen, want kheb hem juist voor die menu's op DVD gekocht. Anders had ik net zo goed voor de video kunnen gaan....
Ik koop hem op DVD vanwege de extra's, kwaliteit, geluid etc maar echt niet voor de menu's...
Wel raar dat zowel op de TV DVD als de comp dvd het niet doet
quote:Ja, dure menu's zijn dat dan..
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Je koopt een dvd voor de menu's?
Ik koop hem op DVD vanwege de extra's, kwaliteit, geluid etc maar echt niet voor de menu's...
Wel raar dat zowel op de TV DVD als de comp dvd het niet doet
Goonies heeft wel coole menu's btw
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 02-10-2002 17:22]
quote:Goonoes? Goonies met gonorroe?
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
Goonoes heeft wle coole menu's btw
Blij is !
Wat heb ik meelij met al die mensen die nu een BTTF willen aanschaffen
quote:Misschien hebben ze dat alleen gedaan om de originele hoes te beschermen... Dat zie je wel vaker. Als je dan het produkt koopt, dan pakken ze van achter de balie het normale exemplaar.
Op donderdag 10 oktober 2002 18:31 schreef MikeyMo het volgende:
Aaaaaaaargh, ik zag hem vandaag liggen bij de FRS maar ze hebben iets vreselijks gedaan. Het luxe overkomende kartonnen uitklaphoesje en omhulsel hebben ze vervangen door een keep case verpakking. Maar niet een normale keep case (de standaard plastic doosjes) waar er hooguit maar 2 inpassen, maar een oerlelijke keep case verpakking die zo groot is als een videobandhoes.Wat heb ik meelij met al die mensen die nu een BTTF willen aanschaffen
quote:Het bijbehorende boekje zat er in, eveneens de mogelijkheid om 3 DVD's erin te stoppen. Daarnaast heb ik nog nooit gezien dat een kartonnen 'box' in schappen vervangen werd door een keep case verpakking. Het kost natuurlijk ook teveel geld om speciaal dummy-uitgaves te gaan fabriceren. Nee hoor, ik denk dat dit een nieuwe uitgave is: misschien is dat karton te duur gebleken? of zijn er andere redenen... ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de kwaliteit er niet op vooruit gaat. Althans niet de visuele kwaliteit want het oogt allemaal een heel stuk minder mooi
Op donderdag 10 oktober 2002 19:39 schreef lzandman het volgende:[..]
Misschien hebben ze dat alleen gedaan om de originele hoes te beschermen... Dat zie je wel vaker. Als je dan het produkt koopt, dan pakken ze van achter de balie het normale exemplaar.
Gelukkig staat hij wel in mijn kast heel mooi en kunnen mensen voorlopig nog wel een kartonnen box scoren. Maar als deze plastic dozen meer gaan voorkomen dan denk ik dat ze het toch permanent hebben verandert.
ps: Ik heb de Trilogy ook op DVD hoor
quote:Ik had ook een probleem met DTS selecteren, ik ben zelfs met die DVD-box teruggeweest ... wat bij mij de truuk was (na veel proberen), was:
Op woensdag 9 oktober 2002 20:02 schreef VincentB het volgende:
Ik heb hem ook (gekregen van mijn vriendinnetje), maar ik krijg het DTS geluid niet 'aan'. Bij Moulin Rouge moet ik dan met de AB van de DVD speler kiezen voor een ander audiotrack (het DTS track), maar dat lijkt hier niet te lukken... Krijgt iemand anders hem wel op DTS? Zo ja, dan moet ik de handleiding van mijn DVD speler maar weer eens lezen...
1. Language kiezen in menu
2. Tijdens de (korte) tijd dat hij zoekt naar dat menu druk ik op "next".
3. Nu blijft hij wel in het menu.
Als ik "next" niet gebruik blijft 'ie ongeveer één seconde in dat language menu (waar je ook DTS kan kiezen) en gaat 'ie gelijk weer naar het hoofdmenu. Audio selectie tijdens de film werkte bij mij ook niet .
Dit is op een JVC home cinema setje TH-nogwat.
Links is de Laserdisc en rechts de DVD. Er mist een flink stuk beneden en boven zit er weer teveel beeld. En volgens mij si er tever ingezoomd, want ik zie bij de Laserdisc links extra beeld.
Dit is bij alle regio's het geval.
In Amerika gaan ze waarsdchijnlijk de gekochte DVD's omwisselen als ze in februari 2003 de nieuwe juiste hebben gemaakt.
*zucht*
Ik vrees dat ik nou alsnog die regio 1 set d'r bij moet nemen volgend jaar, want ik verwacht hier geen massale omwisseling. En vooral niet van m'n regio 4 dvdset
Voor meer info, zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=15260
quote:Idd. Ik stoorde me nergens aan.
Op maandag 13 januari 2003 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
Goh ik heb even gekeken en idd. maar aan de andere kant; ik heb die films een half jaar geleden allemaal gekeken met veel plezier en ik me destijds niet aan missend beeld gestoord. Dus is de vraag dan: is het nou zoveel ophef waard?
quote:Nee, heeft denk puur te maken met het feit dat weet dat je niet alles ziet. Iedereen is hier blij met die box, niemand was wat opgevallen. Een filmnerd zet dat ze een verkeerde uitsnede hebben gebruikt omdat hij/zij de laserdisc ook heeft en gelijk is iedereen ontevreden met hun disc.
Op maandag 13 januari 2003 23:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Idd. Ik stoorde me nergens aan.
tenzij ze een hele simpele tolerate omruilactie beginnen zal het mij niet zo boeien.
Was het tijdreizen nou een nachtmerrie ofzo :S
Ik snap niks van het einde..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |