quote:Zekers. Meteen allemaal gekeken vandaag en gisteren
Op vrijdag 20 september 2002 16:16 schreef FLIPNEUS het volgende:Ik heb hem vandaag aangeschaft voor €27,99. Lekker prijsje voor drie discs die echt compleet gevuld zijn met extra's.
De menu's werken bij mij perfect, wat een mooi beeld trouwens voor films die meer dan tien jaar oud zijn, hulde!
quote:Ja idd! Opvallend goed!
Op zaterdag 21 september 2002 12:44 schreef FLIPNEUS het volgende:De menu's werken bij mij perfect, wat een mooi beeld trouwens voor films die meer dan tien jaar oud zijn, hulde!
Ook wel grappig om te zien dat sommige effecten in die tijd nog wel erg moeilijk waren. Zo zie je duidelijk dat er iets niet klopt als Marty en Doc met gespreide benen over de vlammen staan de eerste keer. En Marty zijn hand die transparant wordt klopt ook niet helemaal
quote:Ook leuk om het verschil tussen bijv. sommige deleted scenes en het uiteindelijke materiaal te zien
Op zaterdag 21 september 2002 12:50 schreef calvobbes het volgende:Ja idd! Opvallend goed!
quote:Klopt, net als het wegvliegen eigenlijk elke keer
Ook wel grappig om te zien dat sommige effecten in die tijd nog wel erg moeilijk waren. Zo zie je duidelijk dat er iets niet klopt als Marty en Doc met gespreide benen over de vlammen staan de eerste keer. En Marty zijn hand die transparant wordt klopt ook niet helemaal
quote:Idd! Retestrak!
Op zaterdag 21 september 2002 12:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
wat een mooi beeld trouwens voor films die meer dan tien jaar oud zijn, hulde!
quote:Idd, ik snap goed waarom ze juist die scènes eruit gegooid hebben.
Op zaterdag 21 september 2002 20:12 schreef elbb het volgende:
Ook leuk om het verschil tussen bijv. sommige deleted scenes en het uiteindelijke materiaal te zienWat een verschil
Van mij:
1. Back to the Future part II
2. Back to the Future
3. Back to the Future part III
En wat zijn de scenario's van alle 3 delen toch briljant!
quote:1. BTTF
Op zaterdag 21 september 2002 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat zijn trouwens jullie favo delen in volgorde?
BTTF op nummer 1 omdat ik Michael J. Fox daar het best in vind acteren met al die gezichtuitdrukkingen. Bijv. Als ie verbaasd is, iets vreemd vindt en vooral als z'n moeder bij um ehhh... 'op schoot probeert te kruipen'. Die reacties!
BTTF 2 zit vol gave fantasiedingetjes en is gewoon lekker hip.
BTTF 3 vind ik een beetje zoiets hebben van 'we hebben een 3e film nodig en we hebben na deel 2 nog 2 weken om iets leuks te maken. verzin is iets?' Een film waar wat meer tijd aan het schrijven besteed had mogen worden.
quote:yep dat is ook mijn volgorde....en de scenario's zijn idd brilliant.....
Op zaterdag 21 september 2002 22:13 schreef Arcee het volgende:
Wat zijn trouwens jullie favo delen in volgorde?Van mij:
1. Back to the Future part II
2. Back to the Future
3. Back to the Future part IIIEn wat zijn de scenario's van alle 3 delen toch briljant!
ik heb de box vorige week btw voor ¤29 bij de V&D gekocht
1 vraag, die ik al 2x eldens heb gesteld, maar nog steeds geen antwoord heb gehad: Werkt het geluid ook op een Dolby Surround Pro Logic set?
Ik heb gewoon de analoge uitgang gebruikt van m'n Hiteker BI-660-E.
maar met de creative dvdrom in de computer krijg ik bij BTTF2 menu's geen letters
1&3 wel gewoon.....vaag maarja op de standalone doen ze het goed en daar gaat het om
quote:Bij mijn Creative DVD-ROM werken alle menus perfect
Op zondag 22 september 2002 04:03 schreef Bolderbast het volgende:
[maar met de creative dvdrom in de computer krijg ik bij BTTF2 menu's geen letters
quote:Ik heb een Dolby Pro Logic set en ik heb gewoon goed geluid. Ik ga ze deze week beneden in de huiskamer nog even in DTS kijken, ben benieuwd.
Op zondag 22 september 2002 00:53 schreef FritsFlits het volgende:1 vraag, die ik al 2x eldens heb gesteld, maar nog steeds geen antwoord heb gehad: Werkt het geluid ook op een Dolby Surround Pro Logic set?
quote:Same here, dit weekend staat deel 3 op het programma
Op maandag 23 september 2002 22:31 schreef lzandman het volgende:
Nou, ik heb inmiddels deel 1 en 2 bekeken en wat een goede films zijn dat toch. Ben steeds blijer met m'n box
wel al 1 making off gekeken, die was alvast cool
quote:Ik lach helemaal in een deuk toen Stephen Spielberg aan het woord kwam, compleet met foute zonnebril en fout kapsel. Die gast zag er vroeger echt niet uit
Op dinsdag 24 september 2002 02:40 schreef Bolderbast het volgende:wel al 1 making off gekeken, die was alvast cool
quote:Nu ook niet als je over 20 jaar weer terug gaat kijken.
Op dinsdag 24 september 2002 09:20 schreef lzandman het volgende:[..]
Ik lach helemaal in een deuk toen Stephen Spielberg aan het woord kwam, compleet met foute zonnebril en fout kapsel. Die gast zag er vroeger echt niet uit
Wat wel goed is aan BTTF dat het echt op vaste data gespeeld wordt. Zo kun je nooit vallen over de manier waarop diverse karakters in de jaren 80 gekleed zijn, omdat het ook echt in de jaren '80 afspeelt.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 24-09-2002 11:16]
quote:Wat? Waarom? Wie? Hoe?
Op vrijdag 26 juli 2002 17:59 schreef Smots het volgende:
HoooooooooooooooooooooooHHH!!Ik heb net via mail een toezegging gekregen dat ik vijf van die geile boxsets weg mag geven!!
quote:de toekomst in BTTF2 is ook prachtig
Op dinsdag 24 september 2002 11:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nu ook niet als je over 20 jaar weer terug gaat kijken.
Wat wel goed is aan BTTF dat het echt op vaste data gespeeld wordt. Zo kun je nooit vallen over de manier waarop diverse karakters in de jaren 80 gekleed zijn, omdat het ook echt in de jaren '80 afspeelt.
maar zo cool, echt zo'n jaren 80 toekomst is dat, superlol
quote:Vijf boxsets, om weg te geven.
Op dinsdag 24 september 2002 11:21 schreef MoJo het volgende:[..]
Wat?
quote:Omdat ik ze heb?
Waarom?
quote:Ja, IK
Wie?
quote:Via deze kneitergeile wedstrijd!!!
Hoe?
quote:Over DVD's weggeven gesproken, Smots...
Op maandag 30 september 2002 10:09 schreef Smots het volgende:[..]
Vijf boxsets, om weg te geven.
[..]Omdat ik ze heb?
[..]Ja, IK
[..]Via deze kneitergeile wedstrijd!!!
quote:true!
Op maandag 30 september 2002 10:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Over DVD's weggeven gesproken, Smots...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |