quote:Wel jammer dat ik geen 3 Disneys kon vinden die ik wou...
Op dinsdag 17 september 2002 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk wordt deze actie zo'n succes dat de V&D dit vaker gaat doen!
Nu hek em bij de FRS gehaald voor 31,99 (personeelskorting)... ach.... die 2 euro.... als er nu iets mis mee is kan ik em altijd ruilen... ook al duurt dat nog een jaar
quote:Met CC-card krijg je (als de V&D wil meewerken, er zijn namelijk ook sommige die hem niet pikken) nog eens 15% extra korting (CC=CocaCola Card).
Op dinsdag 17 september 2002 12:16 schreef Lamon het volgende:
Gekocht!29,00 euro is trouwens wel extreem goedkoop..
Ik kreeg hem zelfs voor ¤20 mee, omdat de man achter kassa ervan overtuigd was dat die ¤20 moest kosten (terwijl de kassa wel netjes ¤29 zei ). Dan ga ik niet in discussie...
quote:Nou een "Tijgertjes Film" voor ¤33 is niet echt een aanbieding, vooral omdat die bij de MM voor ¤20 ligt. Dan kun je ze beter gelijk daar halen...
Op dinsdag 17 september 2002 22:18 schreef Arcee het volgende:[..]
Wel jammer dat ik geen 3 Disneys kon vinden die ik wou...
Las dat bij veel Warner titels ook weer de 'oude' prijs geldt ipv een lager tarief per stuk, zo kan ik ook 3 halen 2 betalen aanbieden, gewoon de prijs 33% duurder maken .
quote:Neuj, maar de meeste of misschien wel alle echte Disney classics zie je maar zeer zelden in de aanbieding en dan is 't wel degelijk aantrekkelijk.
Op dinsdag 17 september 2002 23:29 schreef tcr het volgende:
Nou een "Tijgertjes Film" voor ¤33 is niet echt een aanbieding, vooral omdat die bij de MM voor ¤20 ligt. Dan kun je ze beter gelijk daar halen...Las dat bij veel Warner titels ook weer de 'oude' prijs geldt ipv een lager tarief per stuk, zo kan ik ook 3 halen 2 betalen aanbieden, gewoon de prijs 33% duurder maken
.
quote:Het is ihkv het prijzencircus. En dat is maar 2 keer per jaar
Op dinsdag 17 september 2002 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk wordt deze actie zo'n succes dat de V&D dit vaker gaat doen!
raar dat veel mensen die naam fout doen in het algemeen, ach ja, verder over Back to the Future DVD box, gave bloopers he??
quote:Ja, terwijl er in het algemeen overal toch ontzettend goed wordt gespeld.
Op woensdag 18 september 2002 10:09 schreef Patch het volgende:
"Teigetjes Film"....niet : "Tijgertjes Film"raar dat veel mensen die naam fout doen in het algemeen
quote:correctie: Hij is nu 34,99 bij de FRS... en ik heb em nu dus voor 27,99
Op dinsdag 17 september 2002 23:17 schreef Retarded het volgende:Nu hek em bij de FRS gehaald voor 31,99 (personeelskorting)... ach.... die 2 euro.... als er nu iets mis mee is kan ik em altijd ruilen... ook al duurt dat nog een jaar
quote:En van te voren wilden ze hem nog wel verkopen voor 45,-. Dank je wel V&D, Media Markt, DVD.nl en Fok voor het omlaagdrijven van de algemene prijs
Op woensdag 18 september 2002 19:37 schreef Retarded het volgende:[..]
correctie: Hij is nu 34,99 bij de FRS... en ik heb em nu dus voor 27,99
Gister was ik er opnieuw en toen lagen die boxen direct onderaan de roltrap. Volgens mij hebben ze eindelijk door dat die dingen wel gewild zijn.
Meteen net deel 1 gekeken Alleen doet het menu bij mij nogal raar. Als ik naar een submenu wil dan wordt het beeld na het introfilmpje helemaal wit met enkel de cursor in beeld. Niet erg handig dus
Maar het zal wel aan de DVD speler liggen. Dat ding is met heel veel DVD's brak... en het is niet eens een B-merk
quote:Ik heb ook problemen met het menu van iig deel 1, maar niet zoals die van jou.
Op donderdag 19 september 2002 21:16 schreef elbb het volgende:Meteen net deel 1 gekeken
Alleen doet het menu bij mij nogal raar. Als ik naar een submenu wil dan wordt het beeld na het introfilmpje helemaal wit met enkel de cursor in beeld.
Bij mij is het zo dat wanneer ik een menu in ga ik geen cursor krijg... mot ik eerst trug naar het hoofscherm en dan weer naar dat menu, dan zit die cursor er wel... heel vreemd...
meerdere mense last van?
quote:D'r zijn denk ik wel meer mensen met BTTF menu-problemen. Op mijn Australische versie werken de menu's ook niet lekker als ik die afspeel op mijn Pioneer PC-DVD spelertje (met PowerDVD als software).
Op donderdag 19 september 2002 21:16 schreef elbb het volgende:Meteen net deel 1 gekeken
Alleen doet het menu bij mij nogal raar. Als ik naar een submenu wil dan wordt het beeld na het introfilmpje helemaal wit met enkel de cursor in beeld. Niet erg handig dus
Maar het zal wel aan de DVD speler liggen. Dat ding is met heel veel DVD's brak... en het is niet eens een B-merk
Zo ziet het menu er dan uit.
En na 30 sec. wachten:
En dan heb je 11 sec. om het gewenste linkje aan te klikken
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 19-09-2002 22:08]
quote:Zit ik niet zo mee, ook niet dat ik geen commentaar van Michael J. Fox heb. Ik heb nu bijna 3 jaar DVD's en ik heb nog nooit een film bekeken met commentaar aan. Alleen voor de nieuwsgierigheid ff een minuutje en zo.
Op donderdag 19 september 2002 22:23 schreef Tokus het volgende:
alleen jammer dat dat commentary niet echt een commentary is, maar meer dat de Bob's wat vragen beantwoorden.
quote:Dan zet je toch gewoon de subtitles van de film aan. Dan kun je precies volgen wat ze zeggen in de film.
Op donderdag 19 september 2002 22:28 schreef De_Schaduw het volgende:
ik vind het niks dat ik zo niet kan volgen wat er in de film gezegd wordt en zo, dus dan zet ik vanzelf het filmgeluid aan
quote:Ja, weet ik, maar dan word ik afgeleid door het gebabbel
Op donderdag 19 september 2002 22:54 schreef lzandman het volgende:[..]
Dan zet je toch gewoon de subtitles van de film aan. Dan kun je precies volgen wat ze zeggen in de film.
quote:Geen extra's, geen mooie doos, mindere kwaliteit etc.
Op vrijdag 20 september 2002 09:56 schreef _Bo_ het volgende:
Ach...ik ben hem aan het downen
60kb/sec
quote:precies... voor nog geen 10 euro per film vind ik het wel waard om um te kope... zeker omdat er ook zoveel extra's bijzitte...
Op vrijdag 20 september 2002 10:40 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Geen extra's, geen mooie doos, mindere kwaliteit etc.
quote:Inderdaad bijna hetzelfde probleem wat ik heb. Alleen is het beeld bij mij nog een stap verder en helemaal wit. Ik zal eens kijken of het hier ook met wachten overgaat. Het probleem zit iig in alle dvd's (ook logisch, want ze zullen wel een zelfde soort techniek hebben gebruikt)
Op donderdag 19 september 2002 21:48 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Als je trouwens na een special effect weer op 'menu' drukt dan kom je wel correct in het menu, omdat er dan natuurlijk geen tussenfilmpje wordt afgespeelt.
Ik heb trouwens ook wel een keer gehad dat de cursor weg was. Maar dat is maar 1 keer voorgekomen bij deel 1.
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 09:56 schreef _Bo_ het volgende:
Ach...ik ben hem aan het downen
60kb/sec
En nog een kutverbinding ook. Triest mannetje.
Ik heb hem vandaag aangeschaft voor €27,99. Lekker prijsje voor drie discs die echt compleet gevuld zijn met extra's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |