quote:Jeps, anamorphic 1.85:1 widescreen
Op vrijdag 26 juli 2002 21:09 schreef Arcee het volgende:
Weet iemand of de R2 versie 1.85:1 is?
quote:Scott?
Op vrijdag 26 juli 2002 19:54 schreef SODA het volgende:[..]
Great Scott!!!
quote:De ervaring leert dat die dan ergens volgende week binnenkomt.
Hi,Thanks again for ordering with EzyDVD.
Your parcel was shipped today (15/08/2002) by AUSTRALIA POST AIRMAIL SERVICE
This delivery service generally varies between 5 & 14 business days
however there may be delays (sometimes in busy and holiday periods).
Please allow a minimum of 2-3 weeks for delivery.Delivery Address:
*piep*
The NetherlandsOrder No: 0000185992
1 x Back To The Future Trilogy (3 Disc Set) (220686) @ $54.50eaSubtotal: $54.50
Delivery: $9.00Total: $63.50
Helaas zal in dit geval de douane er wel weer tussen zitten met de grijpgrage handjes.
quote:Dat meen je toch niet he Roland?
Op zondag 28 juli 2002 23:11 schreef Smots het volgende:[..]
Scott?
Wiesda?
Emmet Brown's stopwoordje als hij iets beseft is: Great scott!
quote:Ehhhmmm... ik weet niet hoe jouw DVD speler is aangesloten, maar normaal gesproken dan worden de DD kanalen samen gevoegd bij de 2 pluggen uitgang. Dus links en rechts. Da's stereo en jouw Dolby Surround receiver maakt daar denk ik Dolby Surround van.
Op donderdag 15 augustus 2002 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
Uhm... zit er ook Dolby Surround op? Ik heb geen DD of DTS, alleen Dolby Surround...
Ennnn... dan het volgende:
CdWow heeft mijn BTTF set ook verzonden gister! "Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive." woeeeeeeeeeiiiii
btw, ik heb ontdekt dat winkelen via cd-wow.co.uk nog een stukkie goedkoper is dan cd-wow.nl. UK=£17.99 (=¤28.17) NL=¤29.95. Scheelt in guldens (ja, ik blijf eigenwijs) toch mooi zo'n 4 gulden (FL62.08 - FL.66.-)
quote:Hmm.. Ik ga cdwow ook maar eens beter in de gaten houden. Die R4 release van BTTF scheelt toch nog best wat met ezyDVD in Australie zelf.
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:37 schreef De_Schaduw het volgende:
CdWow heeft mijn BTTF set ook verzonden gister! "Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive." woeeeeeeeeeiiiiibtw, ik heb ontdekt dat winkelen via cd-wow.co.uk nog een stukkie goedkoper is dan cd-wow.nl. UK=£17.99 (=¤28.17) NL=¤29.95. Scheelt in guldens (ja, ik blijf eigenwijs) toch mooi zo'n 4 gulden (FL62.08 - FL.66.-)
quote:Via de 2 analoge line uitgangen, links en rechts dus. We hebben een Sony Dolby Surroundset van 7 of 8 jaar oud, dus er zal nog wel geen DD op zitten. Wanneer ik trouwens een dvd op DD zet geeft hij het geluid niet goed weer, dus ik heb er niet veel aan
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:37 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ehhhmmm... ik weet niet hoe jouw DVD speler is aangesloten...
(Ik heb een Hiteker 660 btw)
Deze week moet ie binnenkomen! Op het forum van BTTF heeft een engelsman hem al....... das wel snel!
quote:Dat is inderdaad wel heel erg snel.... Normaal gesproken zou hij bij mij woensdag of donderdag arriveren, naar mijn ervaring.
Op maandag 19 augustus 2002 10:59 schreef Magic666 het volgende:
cdwow rulez!Deze week moet ie binnenkomen! Op het forum van BTTF heeft een engelsman hem al....... das wel snel!
quote:Wel bij de les blijven he Calvobbes. Dat-ie daar al uit is is nu volgens mij al in 3 topics gemeld.
Op maandag 19 augustus 2002 11:07 schreef calvobbes het volgende:
Oi!! WTF is die daar al uit!?!?! In de rest van de wereld komt die pas in december
quote:Jaja...
Op maandag 19 augustus 2002 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Wel bij de les blijven he Calvobbes. Dat-ie daar al uit is is nu volgens mij al in 3 topics gemeld.
Maareuh, kun je die australische dingen ook op een Nederlandse DVD speler afspelen? En zitten er ook wel nederlandse ondertitelingen bij, voor het gemak
edit: nee dus...
quote:als je een regiovrije dvd speler hebt is het geen probleem..... en NL ondertiteling? Welnee gewoon zonder kijken!
Op maandag 19 augustus 2002 11:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jaja...
Maareuh, kun je die australische dingen ook op een Nederlandse DVD speler afspelen? En zitten er ook wel nederlandse ondertitelingen bij, voor het gemak
Ik verwacht de mijne ook pas donderdag door de bus, maar als een engelsman hem al heeft zou die misschien morgen al kunnen komen!!! hmmmm.........!!
quote:Is af te spelen op een regio 2 DVD-speler, ze zijn voor 2 regio's gecodeerd: 2 en 4. Australië heeft 4 en wij 2
Op maandag 19 augustus 2002 11:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jaja...
quote:En dus veel eerder
Op maandag 19 augustus 2002 11:46 schreef De_Schaduw het volgende:Heeft alleen geen Nederlandse ondertiteling, maar is wel veel goedkoper dan die box hier.
* twijfelt *
Ik kan best zonder ondertiteling maar het is toch ook wel handig, zit toch niet zo op de film te letten als je telkens voor mezelf aan het vertalen ben...
quote:Weet je dat heel zeker? Ik heb maar een paar DVD's uit australie die voor R2 en R4 geschikt zijn. Meestal is het alleen R4. Ik zou er niet zomaar van uitgaan dat-ie beide regio's is. Zeker niet wanneer de release dates zo ver uit elkaar liggen voor de 2 regio's.
Op maandag 19 augustus 2002 11:46 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Is af te spelen op een regio 2 DVD-speler, ze zijn voor 2 regio's gecodeerd: 2 en 4.
Maareh.. Wie de box binnenheeft kan het uiteraard makkelijk even checken.
-edit-
ah, ik zie dat het er gewoon bijstaat op de site
-/edit-
quote:In de UK hebben mensen die 'm bij cd-wow hebben besteld al binnen, dus ik hoop op morgen
Op maandag 19 augustus 2002 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Maareh.. Wie de box binnenheeft kan het uiteraard makkelijk even checken.
Back to the Future writer/producer Bob Gale has confirmed that the U.S. version of the Back to the Future Trilogy on DVD (due 12/17) will NOT feature DTS audio tracks. The reason is that the removal of the tracks is allowing the inclusion of as much as 30 minutes of additional bonus material per disc. And Gale has indicated that, in sampling the Dolby Digital and DTS tracks, he found little difference between the two. That's no a bad compromise in our book, but we're sure some DTS fans will take exception.
Ik maakte me al zorgen om de beeldkwaliteit als er nog meer extra's bij zouden komen, maar die DTS track verdwijnt dus.
En het gerucht gaat dat er net een paar extra's meer op de regio 2 versie staan ivg met regio 4, maar waar ik dat heb gelezen... geen idee
Een collega heeft hem bij ezydvd (Aussie) bestelt en had vandaag een briefje van de PTT in de bus! Morgen halen voor hem dus....... ik verwacht dat ik hem morgen zal hebben (CD WOW)
quote:ditto
Op maandag 19 augustus 2002 22:04 schreef Magic666 het volgende:
Ik heb liever een goeie DTS track dan een "domme" extra die je toch nooit (misschien 1 keer) kijkt.
quote:Coolies. Straks ff checken dan, die van mij komt ook van EzyDVD af.
Een collega heeft hem bij ezydvd (Aussie) bestelt en had vandaag een briefje van de PTT in de bus
jajajjjaa cdwow is een perfecte zaak!
edit: dat briefje was van een pakketje uit de UK......dus niet de dvd......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |