Toch best leuk dat er weer drie versies van industrial zijn, metal, ebm en hardcore. Ik vind ze allemaal wel te pruimen. Heb ook wat hardcore industrial en da's best fijn. Tenminste, ik denk dat het hardcore industrial is. Nordcore, Thresher, Nosferatu, Ophidian, Drokz, Moleculez, Promo en Nitre, is dat industrial hardcore? Da's fijn in de auto namelijk
![]()
Cold Meat is een fijn label, zou ik Hands ook nog aan toe willen voegen. En als je er tijd voor overhebt kan je ook altijd nog naar het Maschinenfest
![]()
da's twee dagen lang piep-knars-bonk op 150dB
![]()
Even denken of ik wat namen weet...
Synth-Etik, 5F_55, Toroidh, Yrrwe Zsusyrrwe, The Peoples Republic of Europe (Kratjeeeeh!), H.I.V.+, Grey Wolves, Folkstorm, Nordvagr, Raism, Diabolos Rising, Marienburg Jugend, Brighter Death Now, Dernière Volonté (het wat oudere werk van ze, nu is het vooral martial neofolk, Coph Nia, Ildfrost, Karjalaan Sissit, Herbst 9, Dresden '45, A Challenge of Honour, Sonar, Wappenbund, Raison d'Être, Rasthof Dachau, Velvet Acid Christ, Rrupt, Current 93, Horrorist en zo zijn er nog talloze namen te vinden.
Ohja, de soundtrack van Silent Hill 2 is ook wel aardig noisy/darkambient. Hell, alle soundtracks van Silent Hill zijn gewoon goed
![]()
Kijk eens op
www.fluxeuropa.com voor namen. helaas wordt er niet meer verder gewerkt aan die site. Damn, er was nog een nederlandse site van Wim, die url ben ik even vergeten
[ Bericht 10% gewijzigd door Elegy op 15-03-2007 08:47:32 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas