het maakt hem een moordenaar want de volgde de regels niet goed op.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij heeft een andere beslissing genomen dan jij kan bedenken op een forum. Dat maakt hem geen moordenaar maar een goede agent.
Was jij er bij , Meki?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef Meki het volgende:
[..]
de Politieman schoot omdat hij bang was . hij schoot direct naar zijn hart.
Nee die schiet je ook niet dood. die schiet je niet gelijk richting zijn hart maar die schiet je eerst tegen zijn benen aan,quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef TR08 het volgende:
[..]
Bij zulke gevallen leer je op de training dat je moet schieten om te doden. Iemand die vlucht schiet je in de benen (indien mogelijk), iemand die jou (of een omstander) direct dreigt te doden schiet je dood.
Ze zijn er dus inderdaad voor getraind, maar niet zo als jij denkt.
Bij het dikgedrukte deel gaat het al fout. Je was er niet bij, je neemt maar iets aan. Waarom is iemand die met een mes voor je staat niet gevaarlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee je hoort gewoon een beslissing te nemen. ik neem aan dat de sitautie niet gevaarlijk was en dat de dader met een mes naar je toe komt moet je hem eerst in zijn been raken. punt uit.
Nee. Ik heb geen waarschuwingschot gelezen. en helemaal niet een schot tegen zijn been.quote:
De agenten die ik spreek denken daar anders over. Ook al tijdens de opleiding.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee die schiet je ook niet dood. die schiet je niet gelijk richting zijn hart maar die schiet je eerst tegen zijn benen aan,
Als je een tiende van een seconde hebt om te reageren, ga je niet eerst heel voorzichtig op het been mikken om dan schuin boven de knie te schieten, precies langs de slagaders. Daar is simpelweg geen tijd voor. Het was volgens jou wel oke geweest he, als de agent neergestoken was.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet niet huilen.
Politiemensen hebben een opleiding gehad. ze hebben trainingen gehad om zulke gevallen te vermijden.
je hebt genoeg tijd om de dader in zijn voet te raken. en niet in zijn hart.
de Politieman schoot omdat hij bang was . hij schoot direct naar zijn hart.
Waar haal jij vandaan dat er geen waarschuwingsschot was?quote:Volgens getuigen heeft de politieagent eerst een waarschuwingsschot gelost en daarna de aanvaller neergeschoten.
dan weet jij genoeg?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen waarschuwingschot gelezen. en helemaal niet een schot tegen zijn been.
Hij schoot hem direct dood en dan weet ik genoeg.
Meki is NOOIT ergens bij.quote:
1. Je hebt niets aan te nemen, je was er niet bij en kan er dus vrij weinig over zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee je hoort gewoon een beslissing te nemen. ik neem aan dat de sitautie niet gevaarlijk was en dat de dader met een mes naar je toe komt moet je hem eerst in zijn been raken. punt uit.
de politieman is zeker nieuw of hij is een bangerik die niet weet hoe die in de praktijk moet reageren
ja en ....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Meki het volgende:
de slachtoffer / de dader is een Nederlandse burger
Allereerst: het is HET slachtoffer.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Meki het volgende:
de slachtoffer / de dader is een Nederlandse burger
Het gaat er om dat die eikel de politie niet had moeten bedreigen en uberhaupt niet met een mes op zak had moeten lopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Meki het volgende:
Maar het gaat mij om dat ie eerst in zijn benen moest schieten
en niet gelijk tegen zijn hart
bijdehandjequote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meki is NOOIT ergens bij.
Hij was er niet bij
Hij is niet bij zinnen
Hij is niet goed bij zijn hoofd
Hij is niet BIJster slim
Hij is er niet helemaal bij.
Het het beste geval is hij "bijzonder" te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |