Dat dus...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:57 schreef RoelRoel het volgende:
Met dat zonlicht zie je toch geen bal op het scherm?
vraag me af of meerder mensen dit idee hebben gekregenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef Repeat het volgende:
waarom open je hier in godsnaam een topic over, idioot
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
vraag me af of meerder mensen dit idee hebben gekregen
nee, dan had het wel drukker in je tuin geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
vraag me af of meerder mensen dit idee hebben gekregen
En de beruchte teenslippers.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:09 schreef Apekoek het volgende:
echt hollands, schijnt het zonnetje voor de eerste keer, enorm fris en je ziet gelijk de eene hollander na de andere zijn korte broek aandoen of een nakende boven lijf creeren.
Gelukkig beperken deze hollanders zich tot bepaalde afgesloten gebieden. Ze luisteren regelmatig naar de naam Sjonnie of, indien bikinidragend, Anita.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:09 schreef Apekoek het volgende:
echt hollands, schijnt het zonnetje voor de eerste keer, enorm fris en je ziet gelijk de eene hollander na de andere zijn korte broek aandoen of een nakende boven lijf creeren.
Nu al?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef buzzer het volgende:
Ik ben jaloers
Dit is heul geen weer om binnen te zitten
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet te vergeten! Nadat Sjonnie zich heeft vergrepen aan het basisproduct voor whiskey (vloeibaar oud brood met alcohol), zal het verpakkingsmateriaal dienen als stoel.
Ik heb m'n teenslipperts weer uit de kast getrokken hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 15:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]Tux
(teen/bad)slippers
Zomerweer
Met de laptop in de tuin, met bier en/of koffie!
Kortom:
p.s. TS is een emo
En dan zonder laptop in de tuin gaan zittenquote:
'tis dat dit GC is, anders was ik er verder op in gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb m'n teenslipperts weer uit de kast getrokken hoor
Relaxed voor in de auto man, dingen uit, rijden met je blote voeten![]()
Precies, van die mensen die er instant bijlopen alsof het al 2 weken achtereen 30+ graden is.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Krijg je met verbouwingen heyquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef eer-ik het volgende:
wtf is er met je tuin
Is ie aan puin?
Niet dat de mijne er nu beter uitziet
Ben 'm wel aan het opruime though
Lekker toch man iedereen is in een keer veel minder chaggy.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Precies, van die mensen die er instant bijlopen alsof het al 2 weken achtereen 30+ graden is.
Grappig is dat inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker toch man iedereen is in een keer veel minder chaggy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |