Jezus zeg, "ik wil me niet aanpassen" . Die vriend zal wel blij zijn dat ze weer terug is....NOT!!!!
En kom zeg; je leuk voordoen. Ze wist dat ze aan een competitie mee ging doen 250.000 pietermannen. Ging zij ook voor. Dacht je dat ze het eraan begonnen was als er geen poet tegenover zou staan?
Martin is minofmeer gerehabiliteert (betekent 'in ere hersteld') dus die zal er wel om kunnen lachen, maar Taraatje heeft haar image in het publieke domein gegooid en kan misschien beter even onderduiken.
ze nokt ermee de muts en dan zegt ze ook nog 'ik vind me heel sterk dat ik nu weg ga'
het is een domme arrogante kuthoer, heeft niks voor zich spreken en dan moet ze van VOO ook nog 6 maanden opdraven...
die heeft geen fijne tijd op het Leidseplein de komende weken en ik kan het weten want daar kom ik ook wel es....
Zien jullie Roy al een video instellen of een broodrooster aansluiten? Wees gerust: Internet installeren of een ISDN-lijn aansluiten behoort niet tot zijn mogelijkheden. Hij is door haar ingehuurd voor het huishouden en het uitlaten van de hond.
Benieuwd wanneer zij het uitmaakt. Na alle media-aandacht (waar ze echt op hoopt) zal ze hem wel schijnheilig vinden, omdat ze dan opeens Danny de Munk kan krijgen
Ik vind het trouwens wel sympathiek dat ze in het BB-huis haar meningen over haar huisgenoten niet heeft uitgedragen (sommigen hier vinden dat gluiperig enzo), maar dat kan de sfeer alleen maar verkloten, zeker nu ze toch wist dat ze wegging.
quote:
op 09-26-1999 om 10:54 PM schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Tara wordt ook nog wel gerehabiliteerd (na een optreden bij Paul de Leeuw volgende week).
quote:
op 09-27-1999 om 12:38 AM schreef Barbarella het volgende:
Tara is een afkorting van tarantula toch?
Nee verbastering van tarot, ze wist helemaal zeker dat ze wegging toen ze zo'n chinees-koekie-briefje las . (En ze werd ingestraald door Roy. Ik heb medelijden met die jongen trouwens. 2.5 jaar bij elkaar en maar 3 (+11) dagen zonder elkaar. Die jongen heeft echt geen vrijheid...)
GGG A DD V V EEE RR
G A A D D V V E R R
G G A A D D V V EE RR
G G AAA D D V V E R R
GGG A A DD V EEE R R
Gadver dus!
'Je miste het Leidseplein .........'
Die Tara is zo'n leeghoofd Paladium-put-teef. En laat zich waarschijnlijk iedere zaterdag in d'r bek schijten door Roy, wat een postbode die gozer.
Denk dat we dit weekend maar 's leidseplein gaan pakken
quote:
op 09-27-1999 om 01:14 AM schreef Roger het volgende:Ik vind het trouwens wel sympathiek dat ze in het BB-huis haar meningen over haar huisgenoten niet heeft uitgedragen (sommigen hier vinden dat gluiperig enzo), maar dat kan de sfeer alleen maar verkloten, zeker nu ze toch wist dat ze wegging.
vind je dat jammer....hade ze het maar wel gedaan daar gaat het toch om of gaat het jou erom dat het 100 dagen gezellig blijft...nou mij niet een beetje peper in een paar konten zou niet verkeert zijn...actie in de tent.
Gaby
quote:
op 09-27-1999 om 09:20 AM schreef Gaby het volgende:
[QUOTE]op 09-27-1999 om 01:14 AM schreef Roger het volgende:[knip] [knip] [knip]
vind je dat jammer....hade ze het maar wel gedaan daar gaat het toch om of gaat het jou erom dat het 100 dagen gezellig blijft...nou mij niet een beetje peper in een paar konten zou niet verkeert zijn...actie in de tent.
Gaby
[/quote]
Nou voor het programma was het inderdaad veel leuker geweest als Tara haar mond wel open getrokken had. Maar ik vind het sympathiek van Tara als persoon dat ze d'r mond gehouden heeft.
'k Weet eigenlijk wel zeker dat die ruzies etc nog wel komen. Over een aantal dagen/weken zullen mensen zich aan elkaar gaan ergeren en dat gaat vanzelf een keer mis. Grote kanshebbers van mensen die het eerste boos worden: Bianca en/of Karin.
Roger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |