abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 19:09:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191222
Tara is eigenlijk bestwel een hele gore, onuitstaanbare, kinderlijke bitch

Jezus zeg, "ik wil me niet aanpassen" . Die vriend zal wel blij zijn dat ze weer terug is....NOT!!!!

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_191223
Had niet verwacht dat ze zo reageren zou! Valt me eerlijk gezegd nogal mee eigenlijk...
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191224
Je vraagt je af wie bij haar thuis de 'huiselijke klusjes 'doet. Als ik haar vriend zo zie, dan weet ik het wel. Die doet de afwas en wast haar onderbroeken terwijl zij op het Leidseplein zit!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 26 september 1999 @ 19:20:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191225
Hoe bedoel je valt mee? Omdat ze Ruud en Sabine aardig vond

pi_191226
kneem al ,mijn eerdere uitspraken over haar terug : WAT EEN ZEIKWIJF
  zondag 26 september 1999 @ 20:05:00 #6
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_191227
Hmm tara baalt van die huishoudelijke klusjes.
Ze is wel erg voor openheid en eerlijkheid.
Heeft iemand haar ooit tegen een van de anderen horen zeggen dat ze even geen zin had in een klusje????
Of dat ze een beetje misselijk werd van het groepsgevoel????
Ja ik vind jullie stuk voor stuk wel aardig, maar de groep ligt me niet!!!
Walgelijk, wat een eerlijkheid achteraf zeg.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_191228
Iedereen kan haar wel lekker lopen afzeiken maar ze is wel de enige die eens ff wat te melden heeft wat inderdaad wel inhoud bevat... Het is toch ook zwaar irri om 24 uur naar elkaars gezeik en geleuter te moeten luisteren en je altijd maar leuk voor moeten doen.... Kom op ze altijd maar gezellig afwassen en broodbakken bleeeehhhh..
pi_191229
Ze had ook es lekker met de anderen kunnen gaan knuffelen/stoeien. Is goed voor de mens.

En kom zeg; je leuk voordoen. Ze wist dat ze aan een competitie mee ging doen 250.000 pietermannen. Ging zij ook voor. Dacht je dat ze het eraan begonnen was als er geen poet tegenover zou staan?

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191230
Tara had toch ook GVD eerlijk kunnen zijn in de groep dan achteraf op de buis de groep belachelijk te maken?....BTW de groep is toch al belachelijk gemaakt
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_191231
Ik ben voor eerlijkheid en duidelijkheid!
Laat me niet lachen!!!!!
Achteraf je groepsgenoten afzeiken, BAH.
Dit had ze in de groep moeten doen! Hadden we misschien wat meer aksie gehad?
  zondag 26 september 1999 @ 22:49:00 #11
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191232
Ik hoop niet voor Tara dat zij zelf of vrienden van haar op dit soort forums rondneuzen. Kan je aardig van af knappen.

Martin is minofmeer gerehabiliteert (betekent 'in ere hersteld') dus die zal er wel om kunnen lachen, maar Taraatje heeft haar image in het publieke domein gegooid en kan misschien beter even onderduiken.

pi_191233
Tara wordt ook nog wel gerehabiliteerd (na een optreden bij Paul de Leeuw volgende week).
  zondag 26 september 1999 @ 23:01:00 #13
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191234
Ja daar leek ze wel zin in te hebben, he.
Wel de lusten maar niet de lasten.
  zondag 26 september 1999 @ 23:05:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_191235
wees es reeel zeg, wel proberen mee te doen, nu vindt ze het niet leuk meer omdat de klusjes kut zijn en de mensen schijnheilig....

ze nokt ermee de muts en dan zegt ze ook nog 'ik vind me heel sterk dat ik nu weg ga'

het is een domme arrogante kuthoer, heeft niks voor zich spreken en dan moet ze van VOO ook nog 6 maanden opdraven...

die heeft geen fijne tijd op het Leidseplein de komende weken en ik kan het weten want daar kom ik ook wel es....

maandag 27 september 1999 @ 00:30:00 #15
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_191236
Wees niet bang T R heeft geen Internet aansluiting, dus zal ze dit ook nooit lezen. Tenzij we de hele mik uitprinten en naar haar opsturen (idee).

Zien jullie Roy al een video instellen of een broodrooster aansluiten? Wees gerust: Internet installeren of een ISDN-lijn aansluiten behoort niet tot zijn mogelijkheden. Hij is door haar ingehuurd voor het huishouden en het uitlaten van de hond.

Benieuwd wanneer zij het uitmaakt. Na alle media-aandacht (waar ze echt op hoopt) zal ze hem wel schijnheilig vinden, omdat ze dan opeens Danny de Munk kan krijgen

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_191237
Tara is een afkorting van tarantula toch?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191238
Hebben ze bij V ook een undercoverprogramma in het opvang-pakket zitten? New identity enzo...Die Tara overleeft het echt niet als heel nederland zo over haar denkt. (waarschijnlijk wel: vrienden heeft ze niet, alleen mama, Roy-the-human-bijzettafel en Hondje Fifi blijven over!! Karig hoor...)
Fok!zine 2 the rescue!!!
  maandag 27 september 1999 @ 01:10:00 #18
248 CAT
World Traveller
pi_191239
Het geeft mij nu wel een ZEER goed gevoel dat ik tegen Tara gestemd heb en niet Martin! Pfffff, wat een trut zeg! Je denkt toch goed na voor je aan zoiets als dit begint? Ze kent zichzelf wel erg slecht! Waste of time!
En dan ook zeggen dat het wel goed voelt om niet door het Nederlandse publiek weggestemd te zijn! Pfffffff....als het aan mij had gelegen!!!
-=***One nation under a groove***=-
pi_191240
Denk niet dat Tara gerehabiliteerd wordt; Veronica zal wel niet zo blij met haar zijn, nu ze er tussen uit is gegaan (hele aflevering verneukt waarin ze door het NLse publiek weggestemd wordt). Zal ze wel geen toestemming krijgen om naar PdL te gaan en ze zal in de komende afleveringen van BB ook nog wel van haar slechte kant belicht worden. ("Don't f*ck with big-brother"

Ik vind het trouwens wel sympathiek dat ze in het BB-huis haar meningen over haar huisgenoten niet heeft uitgedragen (sommigen hier vinden dat gluiperig enzo), maar dat kan de sfeer alleen maar verkloten, zeker nu ze toch wist dat ze wegging.

quote:
op 09-26-1999 om 10:54 PM schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Tara wordt ook nog wel gerehabiliteerd (na een optreden bij Paul de Leeuw volgende week).

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_191241
quote:
op 09-27-1999 om 12:38 AM schreef Barbarella het volgende:
Tara is een afkorting van tarantula toch?

Nee verbastering van tarot, ze wist helemaal zeker dat ze wegging toen ze zo'n chinees-koekie-briefje las . (En ze werd ingestraald door Roy. Ik heb medelijden met die jongen trouwens. 2.5 jaar bij elkaar en maar 3 (+11) dagen zonder elkaar. Die jongen heeft echt geen vrijheid...)

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_191242
Jammer hoor dat ze weg is NOT!!
Ze wil graag bij PdL, die maakt d'r helemaal af, guaranteed. Ik vond het vanaf dag 1 al een onwijze trut. Wat een kapsones heeft dat wijf

GGG A DD V V EEE RR
G A A D D V V E R R
G G A A D D V V EE RR
G G AAA D D V V E R R
GGG A A DD V EEE R R

Gadver dus!

Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

pi_191243
Hoorde je wat die moeder van die lekbak zei:

'Je miste het Leidseplein .........'

Die Tara is zo'n leeghoofd Paladium-put-teef. En laat zich waarschijnlijk iedere zaterdag in d'r bek schijten door Roy, wat een postbode die gozer.

Denk dat we dit weekend maar 's leidseplein gaan pakken

maandag 27 september 1999 @ 09:06:00 #23
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191244
Rotterdam Rulez

pi_191245
quote:
op 09-27-1999 om 01:14 AM schreef Roger het volgende:

Ik vind het trouwens wel sympathiek dat ze in het BB-huis haar meningen over haar huisgenoten niet heeft uitgedragen (sommigen hier vinden dat gluiperig enzo), maar dat kan de sfeer alleen maar verkloten, zeker nu ze toch wist dat ze wegging.

vind je dat jammer....hade ze het maar wel gedaan daar gaat het toch om of gaat het jou erom dat het 100 dagen gezellig blijft...nou mij niet een beetje peper in een paar konten zou niet verkeert zijn...actie in de tent.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191246
Yo AcE,

Denk dat Tara de SkiHut ook wel wat vindt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')