Die extensie zoek ik ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand een extensie die al je extensies over verschillande computers beschikbar maakt. Dus als ik er 1 op me laptop installeer dat die ook op me workstation komt en op me server? (Note dat het allemaal verschillande platformen zijn.)
Zow, na een uurtje prutsen draait vrijwel alles. M'n mailbox "even" overgezet. 4000 mails duurde toch een half uurtje om te importerenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben alles aan het emigreren naar een USB-stick. Gaat an sich perfect, moet alleen de Fok! extensie nog ff installen. (En alle instellingen weer terug zetten :-( )
Je zou kunnen overwegen met FF portable te gaan werken. Maar das eigenlijk geen oplossing, maar het omzeilen van een probleem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef whoops het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om cache dir van Firefox op een andere plek neer te zetten dan waar hij standaard terecht komt? Standaard komt hij in een mapje Cache in je FF profile, die bij ons op het netwerk staat, maar ik wil hem graag op de lokale machine zetten (in een temp dir).
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef whoops het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om cache dir van Firefox op een andere plek neer te zetten dan waar hij standaard terecht komt? Standaard komt hij in een mapje Cache in je FF profile, die bij ons op het netwerk staat, maar ik wil hem graag op de lokale machine zetten (in een temp dir).
in 1.5 in elk gevalquote:Move the disk cache to a faster or larger location:
Many Windows users like to locate their disk cachefiles on a separate hard drive from Windows. This can improve the performance of Windows or whatever program is using the cache, or it can free up space on a primary partition. (The disk cache should not be confused with the RAM cache described above.) To move Firefox’s disk cache, use about:config to create a new preference. (This is another hidden preference that doesn’t appear until you create it.)
Type browser.cache.disk.parent_directory into the dialog box that appears, then click OK. In the Value dialog box, enter c:folder, providing the foldername in which you wish the file to be located.
Thanks a bunch Godt, ik ga dit morgen meteen even proberen!quote:
Waar de fuck is dat topic gebleven?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Das niet de whoops extensie maar die van Lynx666
En zie het extensie topic voor meer info
Dicht/deletedquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat topic gebleven?
Ja, ik kwam het net in de search al tegen. Aldus Slarioux:quote:
Wat een achterlijk verhaal, hij had ook kunnen verzoeken om die feature er uit te halen oid, maargoed, het is een dictatuur, geen fatsoenlijke forum zoals tweakers oidquote:De opzet die FOK! nu heeft is leuk op een forum met 2000 leden maar het geheel barst aan alle kanten uit zijn voegen. Dat er nog niks concreets gebeurt is verbaast me dan ook enorm, want als Danny een rare bui heeft drukt hij er de meest debiele beslissingen in een paar uur door. Dat hij zo aarzelt met het opruimen van FOK! snap ik niet.
Works like a charm, super...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Autoreply het volgende:
Ik gebruik thunderbird portable maar na een vastloper herkent hij m'n mail niet meer. Ik heb de map profile/mail, de files profile/abook.mab en profile/prefs.js al in een nieuwe geinstalleerde map gekopieerd maar niets. Bij importeren krijg je alleen outlook/outloop express.
Dit is toch absurd, de mails en bestanden staan er nog gewoon op, maar die mail willen lezen, ho maar![]()
Deze dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Werewolf het volgende:
Ik zag dat iemand ook al een Fok! search engine had gemaakt!
http://mycroft.mozdev.org/jsreq.html
Top!
Waar is m'n topic?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat topic gebleven?
ctrl-F5?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef MakaveliTheDon het volgende:
HELP! Sinds vandaag kan ik Fok! niet meer bezoeken met Firefox. Krijg dit op mijn scherm:
[[url=[afbeelding,link]]afbeelding[/url]]
Any ideas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |