Lol-ligquote:Op maandag 12 maart 2007 10:11 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Fit-ness.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:10 schreef Sant het volgende:
goeiendag heej, waar maak je je druk om...
Je hebt er toch een relatie mee gehad... gewoon gedag zeggen en dan merk je ana haar reactie wel of ze zit te wachten op een kort gesprekje over niks (hoe is t, lang geleden, standaard verhaaltje) en anders enkel gedag zeggen en doorlopen... KLAAR!!
Hoe kun je hier nu onzeker van worden? je bent nu toch gelukkig?!
Ik kom wel eens een meisje tegen waar ik nog steeds seks mee heb. Wat dacht je daar van? Sterke bak, jongen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Ik kwam ook een keer een meisje tegen waar ik seks mee had gehad.
dudequote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef yahtzeehooligan het volgende:
En die overburen hebben 3 sprietjes onkruid in de voortuin, wat een tuig is het toch, he?
Da's het engste spul, VAC. Die zijn he-le-maal onaanspreekbaar. Ik zit nog even aan de thee.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ik kom wel eens een meisje tegen waar ik nog steeds seks mee heb. Wat dacht je daar van? Sterke bak, jongen.
Bij de fit-ness?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Ik kwam ook een keer een meisje tegen waar ik seks mee had gehad.
Twin-tig? Maar had je er dan ook seks mee gehad? Want dat is natuurlijk de breuk-lijn tussen spreken en niet spreken.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de fit-ness?
Ik kwam laatst een ex-vriend tegen. Bij de kap-per. Ik herkende hem in eerste in-stantie niet, was dan ook al ruim twin-tig jaar geleden dat we ver-kering hadden.
Maar toen hij zei wie hij was wist je het wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de fit-ness?
Ik kwam laatst een ex-vriend tegen. Bij de kap-per. Ik herkende hem in eerste in-stantie niet, was dan ook al ruim twin-tig jaar geleden dat we ver-kering hadden.
Ik zie ook wel eens meisjes op internet die geen kleding aanhebben en minderjarig zijn, maar daar kiezen ze zelf voor. Nou ja, niet altijd maar dat komt dan omdat ze naief zijn. En dat is dan een leerproces.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef SugarShipCaptain het volgende:
[..]
Da's het engste spul, VAC. Die zijn he-le-maal onaanspreekbaar. Ik zit nog even aan de thee.
Ja. We hadden seks, toen-ter-tijd. Met el-kaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Twin-tig? Maar had je er dan ook seks mee gehad? Want dat is natuurlijk de breuk-lijn tussen spreken en niet spreken.
-"Ja, goed, wel. En jij?"quote:
Ja, TS is nieuwsgierig, ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef SugarShipCaptain het volgende:
[..]
-"Ja, goed, wel. En jij?"
"Ja, z'n gangetje, hmm-hmm."
-"Gòh zeg. En met je hond? Je had toch een hond?"
"Jeminee, da's waar ook. Ja, goed hoor."
-"Boeiend zeg."
"Nou"
Breng die VOC-mentaliteit terug, zeg ik je!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens meisjes op internet die geen kleding aanhebben en minderjarig zijn, maar daar kiezen ze zelf voor. Nou ja, niet altijd maar dat komt dan omdat ze naief zijn. En dat is dan een leerproces.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. We hadden seks, toen-ter-tijd. Met el-kaar.
En bij de kap-per hebben we over dit-jes en dat-jes gepraat. Hij had wel een pracht van een doch-ter.Ze zal toch niet van mij zijn????
Mensen die naar de gesteldheid van iemand anders' z'n hond vragen mogen een knieschot.quote:
lolquote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef SugarShipCaptain het volgende:
-"Ja, goed, wel. En jij?"
"Ja, z'n gangetje, hmm-hmm."
-"Gòh zeg. En met je hond? Je had toch een hond?"
"Jeminee, da's waar ook. Ja, goed hoor."
-"Boeiend zeg."
"Nou"
nah..dat zou je je wel herrineren toch?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bij de kap-per hebben we over dit-jes en dat-jes gepraat. Hij had wel een pracht van een doch-ter.Ze zal toch niet van mij zijn????
Was hij in staat tot ba-ren dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar in Nederland mag je niet meer je kop boven het maaiveld uitsteken, dan komen er kraaien op je kop zitten en die gaan dan zeuren.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:34 schreef SugarShipCaptain het volgende:
[..]
Breng die VOC-mentaliteit terug, zeg ik je!
Sla-rioux!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:35 schreef Slarioux het volgende:
Arme T-S.
misschien moet jij haar is aanspreken dan. Maak is een afspraak met de TSquote:Op maandag 12 maart 2007 10:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik zou d'r aanspreken met een andere naam. Vragen of haar vader nog steeds dat bouwbedrijf heeft en zeggen dat je nog steeds een spijkerbroek van haar hebt liggen.
Topinkomens!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
en waar de fuck gaat het hier over?
dat geneuzel daarover moet maar eens afgelopen zijn. laat dat een wijze les voor ts zijn.quote:
je kan het ook anders bekijken: ze trappen gewoon niet in al dat marketing en daarom steken zij boven ons uit. En wij die vanalels gaan consumeren blijven maar zeiken. Maja het is maar hoe je het bekijkt he.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat geneuzel daarover moet maar eens afgelopen zijn. laat dat een wijze les voor ts zijn.
Wat valt er in hemelsnaam op te lossen???quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef watte het volgende:
Wat een behulpzame reacties toch weer! Het lijkt wel of jullie met z'n allen 1 defecte hersencel delen. Maar ja, met het VMBO-niveau van dit forum had ik eigenlijk niet anders verwacht.
Ik heb mijn vraag verwijderd en los het verder lekker zelf op.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef watte het volgende:
Wat een behulpzame reacties toch weer! Het lijkt wel of jullie met z'n allen 1 defecte hersencel delen. Maar ja, met het VMBO-niveau van dit forum had ik eigenlijk niet anders verwacht.
Eindelijk, zeg. Wat een inzicht heb je verworven met onze reacties. Volgende keer maar eens zelf eens je eigen halve hersencel aan het werk zetten over zulke triviale zaken?quote:
Ik gaf normaal antwoord en die parasieten teren allemaal op mijn ene hersencel!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef watte het volgende:
google cachequote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Gezien de reacties wel jammer dat ik de OP niet gelezen heb voor hij verwijderd werd.![]()
kort samengevat.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Gezien de reacties wel jammer dat ik de OP niet gelezen heb voor hij verwijderd werd.![]()
damn...jouw halve hersencel werkt sneller dan de mijnequote:Op maandag 12 maart 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor degenen die later inschakelden:
TS komt een ex tegen bij de fit-ness. Ze herkent hem niet, hij heeft huisje, boompje én beestje en vraagt zich af of hij haar had moeten aanspreken. Of haar de volgende keer aan moet spreken.
Zijn huidige partner vindt dat ie dat wel had kunnen doen, maar bij zulks dilemma wil TS uiteraard ook de input van het zootje VMBOngeregeld van FOK! .
Maar jij was het traumatische dumpverhaal niet vergeten!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
damn...jouw halve hersencel werkt sneller dan de mijne
En dat jouw "probleem" eigenlijk helemaal geen probleem is komt niet bij je op he?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef watte het volgende:
Je vergeet dat hij zich af vroeg of ze hem wel zou herkennen/herinneren ...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij was het traumatische dumpverhaal niet vergeten!
Oh ja, dat had ik verdrongen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef M.I.B. het volgende:
Je vergeet dat hij zich af vroeg of ze hem wel zou herkennen/herinneren ...
op.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Waar is de op?
Kutzooi, komt er eindelijk weer een labiel persoon die gereed is voor opname, mis ik hem weerquote:
nah..voelde zich wat:quote:Op maandag 12 maart 2007 15:46 schreef fr0x het volgende:
grmbl.. OP is weg! voelde zich onzeker?
En mensen die zich genaaid voelen als ze geen medelijden krijgen op Fok!quote:
Lekker hèquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Roa het volgende:
De titel klopt ook al niet? Hoe kan je je ex nu ontmoeten?!
Isabeau zit te pimpen met haar mod-powers
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker hèHey, misschien moet je mod worden
dan kan je het nog lezen
Nu welquote:
Bij mij staat er zeker ook zoiets dergelijks?quote:
Dank je Cc, had ik daar bijna mijn dagelijkse portie R&P leed gemist!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor degenen die later inschakelden:
TS komt een ex tegen bij de fit-ness. Ze herkent hem niet, hij heeft huisje, boompje én beestje en vraagt zich af of hij haar had moeten aanspreken. Of haar de volgende keer aan moet spreken.
Zijn huidige partner vindt dat ie dat wel had kunnen doen, maar bij zulks dilemma wil TS uiteraard ook de input van het zootje VMBOngeregeld van FOK! .
yepquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij staat er zeker ook zoiets dergelijks?
sterf eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef watte het volgende:
Ik heb mijn ex-vriendin ontmoet in de fitness. Aangezien zij me vroeger mishandeld heeft, durf ik niet meer naar de fit-ness. Wat moet ik nu doen?
Maar wel met een ernstig gevolgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:13 schreef Copycat het volgende:
Aha, deze OP heeft een metamorfose ondergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |