IndyROKR | maandag 12 maart 2007 @ 08:18 |
Het volgende bericht had ik al in de klaagbaak gepost, iemand had gezegd dat ik hier beter kon vragen wat voor stappen ik tegen dit bedrijf kan nemen.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:30 schreef IndyROKR het volgende:Ik heb in November een computer beeldscherm gekocht maar dat was zonder adapter. Maar dit was een speciale adapter ik enkelt tegenkwam op de site www.retrocom.nl . Ik had hem maar meteen besteld, geld overgemaakt en de volgende kreeg ik het pakketje binnen. Maar dit was een héle andere adapter, in ieder geval niet die ik besteld had. Dus ik had maar opgebeld en gezegd dat ik de verkeerde had gekregen. Toen was hun excuus dat hun het druk hadden door een verhuizing. En ik vroeg of ik hem gewoon ongefrankeerd terug kon sturen, meneer zei dat het geen probleem was, dus had ik hem maar bij het postkantoor ongefrankeerd verstuurd. Ik was wel nog vergeten om de afzender erop te zetten. Dus ik was het pakketje aan het volgen via de tnt-post site en daar stond dat het geweigerd was. Dus ik weer opbellen wat er aan de hand en ze zeiden dat die verzendkosten 40 euro kostte. Dus ik weer bellen naar TNT post en hun zeggen dat het 14 euro is. Weer opgebeld naar het bedrijf Retrocom en die bleven beweren dat de bezorger 40 euro zei, maar als ik het weer terug stuur naar hun dan nemen hun het aan. Dus ik een formulier ingevuld dat hij weer verzonden mag gaan worden, en om het even te bevestigen nog maar even Retrocom opgebeld. Ik kreeg iemand aan de telefoon en die zei dat ze nooit ongefrankeerde post aannemen. Oftewel mocht ik weer tnt opbellen om het adres waar het naartoe moest gaan te wijzigen. Dus ik vroeg nog van dat ik dan die 14 euro betaal + verzendkosten richting hun toe vergoed kreeg, dit was ook geen probleem. En eindelijk na 2 maanden kreeg ik bericht van tnt dat het pakket werd verzonden. Dus ik had van de week het pakketje aangenomen en betaald. Vervolgens weer verzonden met een brief erbij met wat het mij allemaal gekost heeft, en dat ik mijn geld terug wil omdat ik ondertussen al die adapter elders heb gekocht. En vandaag beldde het bedrijf mij op om te vertellen dat ik het geld niet terug krijg omdat ik geen bon had verzonden. DIE ZAT ER AAN HET BEGIN NIET EENS BIJ! Ik was woest, woest en nog eens woest. Ik heb ruim 4 maanden moeten wachten en nu vertellen ze me dat ik geen ene cent terug krijg. Ik vind het schandalig. In totaal moet ik dus 49.90 euro van hun krijgen. Weet iemand iemand dus wat ik kan doen om alsnog het geld terug te krijgen. |
Snakiej | maandag 12 maart 2007 @ 08:39 |
Naar een advocaat stappen.
Hopelijk schrijft die een betere brief als jouw |
SugarShipCaptain | maandag 12 maart 2007 @ 08:40 |
quote: Dan jij. . |
FUFR | maandag 12 maart 2007 @ 09:05 |
in dit soort gevallen wil een goed gesprek, al dan niet met de honkbalknuppel in de hand, nog welles wonderen doen. Zo niet...trachten voor precies 49.90 schade toe te brengen |
veldmuis | maandag 12 maart 2007 @ 09:06 |
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:05 schreef FUFR het volgende:in dit soort gevallen wil een goed gesprek, al dan niet met de honkbalknuppel in de hand, nog welles wonderen doen. Zo niet...trachten voor precies 49.90 schade toe te brengen Een paar van dit soort topics en ze hebben al meer schade dan 5 tientjes. Althans, een normale winkel dan. |
FUFR | maandag 12 maart 2007 @ 09:20 |
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef veldmuis het volgende:[..] Een paar van dit soort topics en ze hebben al meer schade dan 5 tientjes. Althans, een normale winkel dan. ook waar. heb welles geklaagd op een site over een restaurant. ik kreeg bloemen en excuses voor het slechte voer en of ik aub de recensie weg wilde halen  |
Sjeen | maandag 12 maart 2007 @ 09:33 |
Beetje opgeruimd, dit is WGR... |
GateWayX | maandag 12 maart 2007 @ 10:04 |
Zet je verhaal nou eens samengevat en zakelijk in een emailtje en stuur dit naar het bedrijf. Vraag anders of iemand je hiermee wil/kan helpen omdat je "schijfstijl" nogal chaotisch is. Negatieve reclame is erg vervelend voor een webshop dus wie weet willen ze je wel helpen als je een duidelijke klacht stuurt.
[ Bericht 3% gewijzigd door GateWayX op 12-03-2007 10:11:32 ] |
_Led_ | maandag 12 maart 2007 @ 10:06 |
quote: Je maakt je zin niet af, hopelijk schrijven zij een betere brief als zijn wat gebeurt ?  |
IndyROKR | maandag 12 maart 2007 @ 12:18 |
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:04 schreef GateWayX het volgende:Zet je verhaal nou eens samengevat en zakelijk in een emailtje en stuur dit naar het bedrijf. Vraag anders of iemand je hiermee wil/kan helpen omdat je "schijfstijl" nogal chaotisch is. Negatieve reclame is erg vervelend voor een webshop dus wie weet willen ze je wel helpen als je een duidelijke klacht stuurt. Dat bedrijf had mij toen gebeld toen ze het pakje binnenkregen. Iemand anders had een mailtje voor mij gestuurd, daar is zover ik weet nog niets op terug gekomen. |