Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ze zijn nu nog allemaal wakker ik durf bijna niet te slapen
straks mis ik weer wat
dat verhaal van rode roze ridder van huub was trouwens hilarisch
moet zeker een filmpje van worden gemaakt voor de mensen die het gemist hebben
![]()
jaaaaaaaaa ik ga zoquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Ga dan naar bed
dat dacht ik dus twee uur geleden ookquote:Op maandag 12 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er niet veel meer gaat gebeuren?
yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Flikkerd Brian nou net die pannendeksels door het slaapkamer gedeelte?
hehe yepquote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...quote:Op maandag 12 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeldquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
Als Brian nou héél even parra bradda gaat, ben ik gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en hij struikelde weer bijna ..... ik weet nu niet of het een grap was of dat brian weer eens door het lint gaat ...
En dat proces verloopt niet geheel geruisloosquote:Op maandag 12 maart 2007 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub en eric gaan een peukie roken
![]()
huub heeft het gelijk in de gaten dat er een buitenlamp aangaat en weet dus dat er iemand buiten is .... zijn voorstel is nu dat ze in ploegendiensten gaan slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 03:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij liep ie naar buiten maar hij is nu uit beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |