4 autobranden binnen 1,5 uur??quote:2029568 00:49:12 12-03-07 Prio 1 Brand wegvervoer ALDI BISSCHOP WILLEBRANDLAAN 28 ZWOLLE
2029568 01:04:18 12-03-07 Prio 1 Brand wegvervoer (Voertuigsoort: personenauto) (Uitbreidingsgevaar: ja) HOGENKAMPSWEG ZWOLLE
2029568 01:56:57 12-03-07 Prio 1 Brand wegvervoer LEGER DES HEILS BURGEMEESTER VAN WALSUMLAAN 1 ZWOLLE
2029568 01:58:15 12-03-07 Prio 1 Brand wegvervoer STOKMEESTERSLAAN ZWOLLE 742
die 2 zijn opgepaktquote:Op maandag 12 maart 2007 02:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Misschien is het die gast uit Hengelo te heet onder de voeten geworden?
En vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.quote:
Als je mij toch beschuldigt doe het dan in goed Nederlands,quote:Op maandag 12 maart 2007 17:14 schreef WEST het volgende:
volgens mij is het Fok!ker Sitetief en Beelz die dat doet![]()
ik was niet![]()
oeh... mag ik je bij deze verdenken???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef annoylikethewind het volgende:
Effe wachten Rude, ze fikken alleen in het weekend.
keek je naar peter r de vries?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:12 schreef annoylikethewind het volgende:
Ja hoor, ga ik alvast alibi's verzinnen![]()
Stond alweer een auto in de fik.. Kan toeval zijn, vooralsnog "maar" 1...quote:2029568 23:08:55 13-03-07 Prio 1 Brand wegvervoer (Voertuigsoort: personenauto) (Uitbreidingsgevaar: nee) BISSCHOP WILLEBRANDLAAN EERSTE BOTHOFSTRAAT ZWOLLE
ach, in mijn wijk wil je zelfs met een brandende auto nog niet gezien worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef dVTB het volgende:
Ik begin me nu toch zorgen te maken. Ik was net op zoek naar een appartement in de omgeving van de Hogenkampsweg, maar ik weet niet of ik mijn auto daar met een veilig gevoel kan parkeren. Toch maar zorgen dat ik een garage erbij heb...
Bron: nu.nlquote:Opnieuw auto's uitgebrand in Zwolle
AMSTERDAM - In Zwolle zijn donderdagnacht opnieuw twee auto's in brand gestoken. Eén auto brandde volledig uit, de andere is zwaar beschadigd. Dit is het veertiende geval van brandstichting in Zwolle in anderhalve maand.
Vooral personenauto's en enkele busjes zijn in vlammen opgegaan. De politie heeft de surveillance op straat aangescherpt.
Of alle brandstichtingen verband met elkaar houden, kan de politie nog niet zeggen. Er zijn zeven rechercheurs op de zaak gezet en de politie 'doet volop onderzoek', zegt een woordvoerder.
Bij een eerdere brand dinsdagnacht zagen getuigen twee jongens wegrennen. De jongens, waarschijnlijk tussen de 17 en 19 jaar, gelden als mogelijke verdachten.
vraag beelz ff in het zwolle topic, die is als getuige gehoord, omdat hij over straat ging toen het gebeurdequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
weet iemand waar in zwolle het was?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 melding vinden in m'n logs.quote:0600045 00:48:14 16-03-07 FLEX-A GROUP 1600 Prio 1 Brand wegvervoer KNOPPERTKAMP ZWOLLE
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
En toen werd ik dus een uurtje geleden wakker van knallen.
Ik dacht: Oud en nieuw is toch al geweest?
Ik mijn bed uit en naar buiten
Stond er dus pal naast mijn huis een auto in de fik![]()
Vannacht 6 auto's aangestoken volgens berger Leerentveld.
volgends hierbovengenoemde site heeft een auto naast die in dieze ook vlam gevat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:52 schreef highway101 het volgende:
5 auto's vannacht weer. 2 in zuid, 2 in Westenholte, en ééntje in Dieze.
deze auto's waren dat:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
volgends hierbovengenoemde site heeft een auto naast die in dieze ook vlam gevat.
ah checkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
deze auto's waren dat:
[afbeelding]
(weblog Zwolle).
Hopen dat ze dan wel minimaal 21 zijn dan, anders draaien de ouders er voor op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ah check![]()
Ht schijnen jongeren te zijn die het doen, keihard aanpakken. Die kunnen de komende 10 jaar werken om de autoschade te betalen.
In Zwolle nóg niet, een kilometer of 15 verderop wel. In Nieuwleusen is een mooie verbouwde boerderij in de hens gevlogenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
nog fikkies vanavond?
Die van dinsdagavond was Bisschop Willebrand laan.. was de auto van vrienden van onsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Moeten ze je hebben ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 00:10 schreef Lisanne18 het volgende:
[..]
Die van dinsdagavond was Bisschop Willebrand laan.. was de auto van vrienden van ons
De auto van mijn vriend is ook al een week of anderhalf eerder in de fik gestoken..Bij Care schadebedrijf stond ie.. aan de Newtonweg. totaal uitgebrand..
2 dagen geleden is bij ons in de buurt nog een auto in de fik gezet.(daar bij swollywood in de buurt, daar woon ik ook) komt steeds dichterbij
met wegvervoer bedoelen ze toch lijnbussen ed?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:53 schreef highway101 het volgende:
BRAN Prio 1 Brand wegvervoer IJSSELALLEE ZWOLLE
Lijkt me niet aangestoken, aangezien het op de IJsselallee is.
Alles wat kan rijden.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met wegvervoer bedoelen ze toch lijnbussen ed?
Haha nee denk ik het niet :pquote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Moeten ze je hebben ofzo
Nee, lijkt me mooi kut, je zou amper je auto durven te parkeren.
Wel toeval dat en de auto van Richard en die van Dominique uitbranden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:09 schreef Lisanne18 het volgende:
[..]
Haha nee denk ik het niet :p
Tis ook echt kut, wat hebben die lui eraan om een auto van iemand anders zo te vernielen? echt jammer dat er zulke zieke geesten rondlopen..
Ja dat is idd erg toevallig! Hopen dat de politie gauw mensen op kan pakken zodat er duidelijkheid komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Wel toeval dat en de auto van Richard en die van Dominique uitbranden.
Volgens de politie is het niet 1 persoon maar meerdere, dus misschien toch iemand die gebruikt maakt van de situatie?
Breng ze nou niet op ideeen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef annoylikethewind het volgende:
Wat zou er volgen: flats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |