Met slope mod gewoon roads maken, slope mod levelled het terrein dan voor je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Krijg je dat zo recht dan? Uit de hand?
Zeker. Gewoon even je 'egaliseer mode' pakken en dan shift+1 indrukken, dan krijg je het op het fijnstquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Krijg je dat zo recht dan? Uit de hand?
shift +1 wat doet dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:59 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon even je 'egaliseer mode' pakken en dan shift+1 indrukken, dan krijg je het op het fijnst
je ftp doet ut bij mij niet meerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef BlaZ het volgende:
hier nog oud screenshotje van skyline in middle of nowhere.
[afbeelding]
1 2 | ERROR:> The connection failed due to an error or timeout. |
Ja ben nog op het werk had hem straks niet aangezet omdat ik meteen wegmoest. Rond 18:00 is ie weer aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je ftp doet ut bij mij niet meer
[ code verwijderd ]
installing SC4 deluxe as we speak, ben benieuwd...
Dat rondje wat je krijgt (om te egaliseren) kan je kleiner of groter maken. Shift inhouden en dan 1 (klein) t/m 0 (groot) indrukken.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef BlaZ het volgende:
hier nog oud screenshotje van skyline in middle of nowhere.
[afbeelding]
bedankt ! dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat rondje wat je krijgt (om te egaliseren) kan je kleiner of groter maken. Shift inhouden en dan 1 (klein) t/m 0 (groot) indrukken.
Dat niet, maar ze zijn wel bezigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]ik kan sc4 deluxe upgraden naar SC5?
de overlast van verkeer is mijn grootste probleem altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Jimmeh het volgende:
Helpt zoveel gras plaatsen tegen air pollution (veroorzaakt door het verkeer)?
Ja. Het gras verschoont de luch. Bomen zijn beter!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:32 schreef Jimmeh het volgende:
Helpt zoveel gras plaatsen tegen air pollution (veroorzaakt door het verkeer)?
Je moet beginnen low density zones en die later upgraden naar high density.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben inmiddels ook bezig aan een stadje. Heb alleen nogal de neiging om alleen high density zones te gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |