De enige die een beetje tussen een rural setting zouden passen zijn van porkissimo. Heb nog wel een ander politiebureau en brandweerkazerne met een iets grotere radius, maar die passen naar mijn mening meer bij grotere steden.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mooi, ben ook nog op zoek naar goede medium density torens. Daarvan krijg je toch meestal erg veel van dezelfde.
Vooral veel educatie (scholen, universiteiten, bibliotheken en musea), zorg goed voor je inwoners met parken, politie, gezondheidszorgen en brandweer, zorg voor veel $$$ mensen in je stad en last but not least, knikker de belasting van de andere 3 omhoog en die ene van HT industrie omlaagquote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Jimmeh het volgende:
Hoe kom je aan de beste industrie? die I-HT oid, iig de 4e. Blijft bij mij altijd maar op 0 staan.
Heb het maar even aangepast. Als er iets niet helemaal klopt, pas het gerust aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waaromdan kan je em toch eff bijwerken, op die manier krijgen dit soort delen wel een algemene OP en topic titel
Ik heb nu alleen maar high-techquote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Jimmeh het volgende:
Hoe kom je aan de beste industrie? die I-HT oid, iig de 4e. Blijft bij mij altijd maar op 0 staan.
Bedankt hé, die kazerne heeft wel een fatsoenlijke radius. Politiebureaus heb ik al voldoende, ook enkele map radius van 1 large map.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De enige die een beetje tussen een rural setting zouden passen zijn van porkissimo. Heb nog wel een ander politiebureau en brandweerkazerne met een iets grotere radius, maar die passen naar mijn mening meer bij grotere steden.
Porkissimo Politiebureau
Porkissimo Brandweerkazerne
Is er dan nog wel werk voor de paupers ($) enzo?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen maar high-techVuilde industrie heb ik weggepest
paupers kan je ook wegpestenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Is er dan nog wel werk voor de paupers ($) enzo?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Is er dan nog wel werk voor de paupers ($) enzo?![]()
zoek op NDEX , cobb en HKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef X-fi het volgende:
Waar op simtropolis kan ik mooie kantoorgebouwen krijgen?
Heb jij heeel toevallig AA aanstaan? (Anti-Aliasing?)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:46 schreef Jimmeh het volgende:
Ik heb nog een probleempje
Het spel draait perfect, totdat ik ga scrollen dan voelt het alsof het 1-5 fps loopt alles hapert maar wat.
Is hier nog een oplossing voor? Neem aan dat een moderne pc toch wel soepeltjes moet kunnen scrollen.
P4D 2.8 ghz met een ATI X800 GTO en 1GB ram zijn mn specs.
Aha. Dan weet ik het helaas ook nit..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef Jimmeh het volgende:
Heb ik nog nooit aangepast in de opties zelf dus zal dan wel op automatisch staan geloof ik.
Zet het alleen aan als het in spellen aan te zetten valt.
Ik ga weer even bouwen. Screens volgen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef Wouser het volgende:
Iemand nog leuke sceenshots?
Ik moet nog wat plugins downloaden, heb nu ong 1gig, voordat ik eens begin aan een regio
Volgens mij is dat zo'n industie-gebouw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:08 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb de plugins van BlaZgekregen, nu heb ik alleen om een duistere reden ook een soort van cheat oid. meegekregen. Met mijn industrie en residential inkomsten ben ik opeens van 6K per maand in komsten naar 60K inkomsten gegaan
. Nu draait mijn stad 2 ton winst per maand
.
Iemand enig idee welke plugin/mod dat is? Dan kan ik die er ook tussenuit plukken.
Ik heb em der al tussenuit geplukt met dank aan Blazquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n industie-gebouw.
dan moet je eens kijken naar de creatie;s van ElmarOquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb em der al tussenuit geplukt met dank aan Blaz.
Ik blijf me overigens wel verbazen over die havens die ze allemaal maken op Simtropolis. Ongelooflijk zeg... Hoe krijgen ze dat voor elkaar met die kademuren enzo. Ik wordt helemaal sjagrijnig van het levelen van een klein stukje grond. Laat staan een hele haven
.
Die jongens gebruiken de slope modquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik blijf me overigens wel verbazen over die havens die ze allemaal maken op Simtropolis. Ongelooflijk zeg... Hoe krijgen ze dat voor elkaar met die kademuren enzo. Ik wordt helemaal sjagrijnig van het levelen van een klein stukje grond. Laat staan een hele haven
.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Krijg je dat zo recht dan? Uit de hand?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nietGewoon heel makkelijk levelen. Vóór je met een stad begint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |