Ze wil hoger in de popi poll.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef Spoko het volgende:
wat doet Natasia overdreven leuk opeens....waarom fokkers?
Nee hoor, ze hebben het nu heel gezellig met elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de laatste maand 3 keer gekeken naar de Gouden Kooi, en drie keer zag ik zuipen en ruzie. Is dat nou het enige wat er gebeurt daar?![]()
staat het hier niet bij?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef My_ het volgende:
Weet iemand dat filmpje te vinden op YouTube, over de gebeurtenis waar Huub het net over had?!
Zijn ze wel, maar ze liggen onder de dekens naast Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef farceman het volgende:
Waarom zijn Amanda en Brian niet in beeld met 4 streams en maar paar bewoners?
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:34 schreef My_ het volgende:
Ah.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Ik zou iets aan je vriendelijkheid doen als ik jou was.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, dus ik zou maar niet meer kijken als ik jou was
Je vergeet dat Natasia GROEIT !quote:
lachen toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
hahaha die Huub gaat aan de handen van Brian ruiken
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaafd als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterdquote:Op maandag 12 maart 2007 00:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou iets aan je vriendelijkheid doen als ik jou was.
Dit meen je niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
hahaha die Huub gaat aan de handen van Brian ruiken
Iedereeen, ook Brian, lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Hij pakt een string van Amanda en zegt ik weet precies hoe ze ruiken..het zelfde als dit dusquote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Hoe reageert hij?
sorry heb geen streams nu
Ja luister nou maar naar haar, want het is echt waar wat ze zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Was vriendelijk bedoeld hoor, voor je het weet ben je net zo verslaaft als wij en zou je willen dat je naar mij had geluisterd![]()
Heeft Amanda alweer een "relatie" ???quote:Op maandag 12 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Iedereeen, ook Brian, lachen.
Eric moet ook ruiken.
Huub en Eric zijn het er overeens : "Punani !!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |