daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komenquote:
Ik wilde net zeggen/vragen: is dat bed van Braaain wel schoon?? :Rquote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie, in Brian zijn voetschimmel bedje![]()
Hadden ze beter ff mee kunnen wachten tot de bedden weer verschoond waren.
Standje 69 zal bij hem niet lukken denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komen
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddelsquote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad grote lippen voor nodig om daar bij te komen
Lekker hoor, zo'n soppert als jij ..quote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gedraag je even, ik ben heel visueel ingesteld![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddels![]()
*zucht*quote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen/vragen: is dat bed van Braaain wel schoon?? :R
jou avatarquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef dikkedoelie het volgende:
Lekker in je neus zitten jaap.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de laatste maand 3 keer gekeken naar de Gouden Kooi, en drie keer zag ik zuipen en ruzie. Is dat nou het enige wat er gebeurt daar?![]()
nee, hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb de laatste maand 3 keer gekeken naar de Gouden Kooi, en drie keer zag ik zuipen en ruzie. Is dat nou het enige wat er gebeurt daar?![]()
Ja doe er nog maar een schepje bovenop, jij bent niet de enige die visueel ingesteld is hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, die kun je deepthroaten zonder dat ie in de buurt van je amandelen komt hoor, de helft van zijn leuter zit waarschijnlijk in zijn buikvet inmiddels![]()
Nee!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
nee hoor ook nog;quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja doe er nog maar een schepje bovenop, jij bent niet de enige die visueel ingesteld is hoor![]()
Ja, dus ik zou maar niet meer kijken als ik jou wasquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |