trustequote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
Ik zit alweer zwaar in de overuren ( die Sjon niet uitbetaalt ) te werken. Terust allemaal, en voor de blijverts veel plezier.![]()
Eensquote:Op maandag 12 maart 2007 01:14 schreef cindy10 het volgende:
..
Truste en goeiemorgen voor de rest...quote:Op maandag 12 maart 2007 01:12 schreef FdW het volgende:
neem een koppiesoepquote:Op maandag 12 maart 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
Ze zijn aan het eten, ik krijg er honger van. Effe de koelkast induiken.![]()
Wie de oude Billy Turf boeken nog kent, de gelijkenissen met Jaap zijn schrikbarend. Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk. Zoals afgelopen week in de uitzending, hoe Brian zielig buiten stond met een zak chips in zijn hand. En Jaap steeds dichterbij sloop en deed alsof hij Brian begreep maar zodra hij die zak chips in zijn hand had Brian keihard uitlachte. Alleen mag Jaap wat mij betreft nog wel even in De Gouden Kooi blijven. Puur voor de amusementswaarde, juist die olifant in een porseleinkast verhaal. Zeer vermakelijke televisie.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:14 schreef cindy10 het volgende:
mijns inziens kwam jaap de kooi binnen met veel bombarie,hij was een "schaker".
daarbij de intervieuws die hij afnam etc....(het leek allemaal heel wat!)
zn doel was afvallen.....
inmiddels is duidelijk dat het een looser 1ste klas is met totaal geen benul heeft van groepsverhoudingen.
hij gooit ook nog als een olifant in een porceleinkast zn eigen glazen in bij de groep!
perfect rolmodel voor dom dikkertje dus....(helaas geen goed voorbeeld van de gezette medemens).
van mij mag hij liever vandaag als morgen vertrekken.
ben dat gemaal van die kaken al lang en breed zat
Amanda had hem weer effe uit net bij Brian in bedquote:Op maandag 12 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Zo ik ga er ff lekker voor zitten. Hard gewerrkt en de vroege uurtjes zijn gelukkig een stuk beter dan gisternacht .. Eric heeft zijn broek aan
snap jij waarom brian haar nu ineens in zn bed laat slapen?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda had hem weer effe uit net bij Brian in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |