Dat heb ik ook een keer bij mijn moeder geflikt. Ik had iets heel ergs..ik lach al te slapen en toen kwam mijn vriend thuis en toen zei ik "Ben je daar, Bart?" maar mijn vriend heet anders..gelukkig kon ik me eruit lullen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah ik heb ook een erg wild weekend gehad, NOT. Ben kotsruimer van beroep geweest dit weekend, Lasagna van de muren en deuren geschraapt, me dochter haalde de wc niet meer.![]()
Gaan we dan overal een nieuw topic voor aanmaken ???? Zoals zeg hier iedereen goede nacht ensow. pfffff lastig hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan moet je ff een nieuw topic aanmaken: Kijk hier samen met Gaby de leuke en erge momenten terug!
Geen profiel foto's meer dan denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan we dan overal een nieuw topic voor aanmaken ???? Zoals zeg hier iedereen goede nacht ensow. pfffff lastig hoor.
SC 'covered' toch een beetje alles, Ik word een beetje moe van een nieuw topic voor elke scheet.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan we dan overal een nieuw topic voor aanmaken ???? Zoals zeg hier iedereen goede nacht ensow. pfffff lastig hoor.
Ja id helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SC 'covered' toch een beetje alles, Ik word een beetje moe van een nieuw topic voor elke scheet.![]()
Yep! En dan natuurlijk ook nog een topic waar je meldt dat je een nieuw topic opent. En waarom. Met duidelijke motivatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep! En dan natuurlijk ook nog een topic waar je meldt dat je een nieuw topic opent. En waarom. Met duidelijke motivatie.
welterusten dikke kusquote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welterusten lieve schat, ik vind je geweldig.![]()
mmm, ik heb nog wel de avond dat ze binnenkomt(tot 2.07), maar de nacht en douche scene heb ik volgens mij net verwijderd.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan moet je ff een nieuw topic aanmaken: Kijk hier samen met Gaby de leuke en erge momenten terug!
Ik vond het trouwens echt zo mega raar dat Palma erbij ging staan bij die douche scene.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, ik heb nog wel de avond dat ze binnenkomt(tot 2.07), maar de nacht en douche scene heb ik volgens mij net verwijderd.
En een COS voor elk topic (Commentaar Op Shittopic).quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep! En dan natuurlijk ook nog een topic waar je meldt dat je een nieuw topic opent. En waarom. Met duidelijke motivatie.
Maar ff een echte ontopic offtopic vraag: Blijf jij bij al je toekomstige eventuele bezoekjes gemaskerd? En is dat niet stomvervelend om zo lang met zo'n maskertje rond te lopen? En het belangrijkste: Vind je zelf dat het je flatteert, dat maskertje?quote:
Ja idd, van eric kon ik het tot op zekere hoogte nog begrijpen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens echt zo mega raar dat Palma erbij ging staan bij die douche scene.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Huub zei me als ie een feestje geeft dan moet ik zonder masker komen. Niemand die weet dat ik het benquote:Op maandag 12 maart 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar ff een echte ontopic offtopic vraag: Blijf jij bij al je toekomstige eventuele bezoekjes gemaskerd? En is dat niet stomvervelend om zo lang met zo'n maskertje rond te lopen? En het belangrijkste: Vind je zelf dat het je flatteert, dat maskertje?
Irritante Jaap en Palma. Ik dacht kunnen we er een stomende douche scene van maken. Totaal verpest! Het hele moment weg.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, van eric kon ik het tot op zekere hoogte nog begrijpen.
Goed teken dat je zelfspot hebt. Ik seg ik hou der fan!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Huub zei me als ie een feestje geeft dan moet ik zonder masker komen. Niemand die weet dat ik het ben![]()
Het is vreselijk vervelend daarom viel ik al bijna. Nee cker niet maar ik flatteer mezelf ook niet zonder![]()
wrom gaan ze nou altijd 's nachts lopen keten, ik wil naar me bed trouwens. Maar ik wil zien dat ze de slaapkamer van Brainles kapen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goed teken dat je zelfspot hebt. Ik seg ik hou der fan!
Ben je door de redactie trouwens al gepolst om in de Villa te gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |