Maskertje op d'r gezicht laten tatoe'eren misschien?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
Dan stel ik een gulden middenweg voor: vragen aan Gaby gewoon in het [DGK] Vragen aan Gaby. topic, en als Gaby gewoon lekker off-topic wil babbelen lijkt me de SC een geschikte plek.
Zolang het opbouwende kritiek is, is het goed, en de rest bekijkt het maar, is de beste manier meestalquote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef _gaby_ het volgende:
Yellowfirst niet echt heel erg over nagedacht. Ik dacht dat er niet veel mensen naar keken. En toen schrok ik wel van de reacties. Er is een verschil in kritiek geven en afbranden. Maar dat geeft meer motivatie bij mn sporten nu haha.
Ja mevrouw, zeker mevrouw...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
Dan stel ik een gulden middenweg voor: vragen aan Gaby gewoon in het [DGK] Vragen aan Gaby. topic, en als Gaby gewoon lekker off-topic wil babbelen lijkt me de SC een geschikte plek.
Zullen we het : 'Stel hier je vragen aan klein zusje' topic openen ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja mevrouw, zeker mevrouw...
Waar blijft die onthulling van kleinzusje trouwens?
haha de laatste keer bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
Gaby. ik heb jou niet horen komen, heb ik wat gemist of was huub niet zo goed in orale sex ?
Eigenlijk heeft ze wel recht op d'r eigen fantopic he... Mare dan moet ze eerst de kooi in. Ook wel een goed idee, dan kan het hele land van d'r genieten.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
Zullen we het : 'Stel hier je vragen aan klein zusje' topic openen ?
Daar ben je ook een veulen voor hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze wel recht op d'r eigen fantopic he... Mare dan moet ze eerst de kooi in. Ook wel een goed idee, dan kan het hele land van d'r genieten.
ik draaf graag door
quote:
Ach dat gokken de mannen maar hier, ze denken dat ze willen door de dekens heen kunnen kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef _gaby_ het volgende:
nou genieten...
Hoe weet jij van enig orale sex?
Wat lief dat je het woordgrapje opmerkte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |