En nog even dik onder de tijd van Canada doorgaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
WHAAAAHdie aankondiging van Erben
"We gaan goud halen, en kampioen worden, en een wereldrecord rijden!!"
-"Pardon?!?!"
"WERELDRECORD rijden"
En het nog doen ook dan he
hij kwam wel zo over de streep zoals die praat.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef MiLalaa het volgende:
. Kijk Erben genieten
Och, zo heeft ieder land z'n eigen sporten.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
Al met al een zeer geslaagd WK voor Nederland.
Blijft jammer dat het mondiaal gezien zo'n onbelangrijke sport is met weinig media-aandacht in andere landen dan Nederland.
Hoezo als enige?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
ik geniet duidelijk nog als enige van de 2e maal team pursuit...
nou, einde dan maar
ik ook maar nu ga ik pittenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou, einde dan maar
Nee hoor helemaal niet als enige, maar ik werd er gewoon stil vanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou, einde dan maar
Kuch euhmquote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou, einde dan maar
omdat ik het idee had dat ik als enige een aantal onzinnige posts zat te spammenquote:
Nagano dusquote:Provisional Allotments ISU Championships 2008
Jan 12 - 13 ISU European Speed Skating Championships RussiaKolomna
Jan 19 - 20 ISU World Sprint Speed Skating Championships NetherlandsHeerenveen
Feb 9 - 10 ISU World Allround Speed Skating Championships GermanyBerlin
Feb 22 - 24 ISU World Junior Speed Skating Championships ChinaChangchun
Mar 6 - 9 ISU World Single Distances Speed Skating Championships Japan, Nagano
Provisional Allotments ISU Championships 2009
Jan 9 - 11 ISU European Speed Skating Championships NetherlandsHeerenveen
Jan 17 - 18 ISU World Sprint Speed Skating Championships RussiaMoscow
Feb 6 - 8 ISU World Allround Speed Skating Championships NorwayHamar
Feb 20 - 22 ISU World Junior Speed Skating Championships PolandZakopane
Mar 13 - 15 ISU World Single Distances Speed Skating Championships CanadaRichmond(Vancouver)
Maar dan zouden er niet zoveel wereldrecord zijn gevallen.En das ook mooi.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De sfeer was echt echt ronduit kut ja. Dit moet gewoon in een kolkend Thialfkan ik er iig ook bij zijn
.
Mwah dan misschien wel op de 5 km.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef maril het volgende:
[..]
Maar dan zouden er niet zoveel wereldrecord zijn gevallen.En das ook mooi.![]()
Yep.quote:
De architectuur van de hal vind ik wel mooi, evenals de architectuur van het Vikingskipet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:29 schreef MiLalaa het volgende:
Nagano vind ik ook behoorlijk sfeerloos. En is een minder snelle baan. Enige wat het leuk maakt is het vroeg opstaan
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:29 schreef MiLalaa het volgende:
Nagano vind ik ook behoorlijk sfeerloos. En is een minder snelle baan. Enige wat het leuk maakt is het vroeg opstaan
Hopelijk midden in de nacht. 's Nachts live sport kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Leatherface het volgende:
Wel een mooie hal, de M- Wave. Maar dat wordt weer heel vroeg opstaan voor degenen die het live willen zien.
Volgens mij niet zo ontzettend hoog.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Norrage het volgende:
Hoe hoog ligt Nagano eigenlijk? (Een WK-afstanden moet gewoon wel WR potentie hebben)
Ik herinner me dat de OS-Nagano wel wat wereldrecords had?
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef Bruce117 het volgende:
Inderdaad.
Dat vroege opstaan is maar een raar pluspunt
Sablikova wil tijdens de recordwedstrijden in Calgary later deze maand het WR dames op de 10km gaan aanvallen. Staat nu op 14.08 ofzo.quote:
Nou ja, later deze maand... die wedstrijden beginnen morgen al.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
Sablikova wil tijdens de recordwedstrijden in Calgary later deze maand het WR dames op de 10km gaan aanvallen. Staat nu op 14.08 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |