quoten is ook een optie als er meer mensen online zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
http://www.zeddnet.com/
Zeddnet is een ontmoetingsplaats voor mensen die net als jij niet-perfect zijn.
Hij wilt wereldlijder ...ehh wereldleider wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Hiter, .........................Redactie, grijp in
nou brian is niet de enigequote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap gooit nu met termen die zelfs Brian te ver gaat.........
ja...ja....ja.....ja..................................ja.................![]()
Ik ben fan van niemand. Ik zit met verbazing te lezen hoe belachelijk, somigen van, jullie fan van iemand kunnen worden, zelfs een psychopaat als Huub.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt een opmerking tegen je en meteen vraag je "ben je ongesteld". Het verbaasd me niets dat jij fan van Jaap bent...
Ik denk dat hij en Eric het rustig aan gaan doen, in ieder geval tot na de begrafenis...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:27 schreef obezzi het volgende:
wanneer gaat huub keten?????????????
ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef rooie3 het volgende:
Wat kan rat het mooi zeggen.
Vuile stoker.
Wacht echt op de dag dat hij aangepakt word.
Dat was dus het woord wat ik eerst in de TT had staan maar gewijzigd heb in "gebabbel" om zeikreacties te voorkomenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SC, het zogenaamde Slow Chat topic, waar je kunt kletsen over off-topic geneuzel.
Volgens mij lokt hij eerder een Derde Wereldoorlog uit.........quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
jawel jaap lok een gigantische clash uit !!!!! eindelijk weer tv
Ik reageer op jou...hoe jij reageert op iemand die aardig is tegen iedereen hier...dat vind ik pas belachelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:27 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ik ben fan van niemand. Ik zit met verbazing te lezen hoe belachelijk, somigen van, jullie fan van iemand kunnen worden, zelfs een psychopaat als Huub.
hij heeft het wel hoog in zn bol af en toequote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij lokt hij eerder een Derde Wereldoorlog uit.........![]()
Brian maakt zich nu ontzettend populair door zich in te likken bij Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Brian weet dat hij niet populair is, logisch, die gast komt ook nooit ontspannen over, en zijn stem heeft hij ook al niet mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |