En ze kunnen absoluut niet tegen hun verlies.quote:
joh is toch lachen, beetje ziekenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou wat lullig zeg dat toeteren!!! Dan denk ik echt: losers. Haha.
Dat was ook het grapje lieve babette. Over Pascal zeggen dat-ie niet blij mag zijn dat ze E&J inhalen, maar wel zelf lekker blij doen.quote:
oh... ik was effekes in de war door je PIquote:Op zondag 18 maart 2007 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was ook het grapje lieve babette. Over Pascal zeggen dat-ie niet blij mag zijn dat ze E&J inhalen, maar wel zelf lekker blij doen.
(hoi)
Ik dacht even precies hetzelfdequote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef Wup het volgende:
LOL, sinds wanneer doen er een Hans en Emily mee
Pascalle is inderdaad de enige Nederlandse deelneemster die zo nu en dan in beeld komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef Commensaal het volgende:
Doen er eigenlijk wel Nederlanders mee aan dit programma?![]()
de ellende is alleen dat jij dus ook niet meer gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef Fancypancy het volgende:
!!we willen nooit meer naar huis!!
Babette dat zouden zomaar onze woorden kunnen zijn![]()
Ach toch een leuk vakantieadresje voor je: Peru!!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
de ellende is alleen dat jij dus ook niet meer gaat![]()
eej, ik vond ze altijd al leukquote:Op zondag 18 maart 2007 20:58 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Feestvreugde en zuipen levert altijd aanstekelijke plaatjes op. En nu mogen we moeke en zoonlief en krijskoppel ineens wel, hihi.
Gelukkig blijft Roosquote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Peking Express wordt met de jaren minder. Tis echt helemaal niets tot nu toe.
die proeven zijn altijd zonde van de zendtijd geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Vorige week was echt HILARISCHquote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
amenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Wup het volgende:
die proeven zijn altijd zonde van de zendtijd geweest
Nee, vorige aflevering was veel toffer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Bayswater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |