Het sarcasme droop er vanaf, toch?quote:
Ik dacht echt even dat je serieus wasquote:
Sure.quote:
Vanavond bij Voetbal Insite, morgen op voetbalzone en voetbalplanetquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sure.
Volgens mij is Henk ten Cate het brein achter het hele charme-offensief voor Leonardo, zal zijn dochter nu een relatie hebben met dit Braziliaanse wonder? Tom de Mul zit tegenwoordig op de bank, vandaar.
Wij zijn een lachertje man. Ieder jaar weer, hebben we de hoop om kampioen te worden en uiteindelijk word PSV met een straatlengte voorsprong kampioen.quote:
Ik bedoel natuurlijk dat we dat gisteren zongenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wij zijn een lachertje man. Ieder jaar weer, hebben we de hoop om kampioen te worden en uiteindelijk word PSV met een straatlengte voorsprong kampioen.
Rotte eieren of rotte tomaten gooien naar het bestuur heeft nog meer effect dan wat ze nu doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, dit (soort) protest heeft geen zin, kan je net zo goed helemaal niet protesteren,
Ja dat sloeg ook nergens op, maar de meeste van de liedjes zijn om te huilen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat we dat gisteren zongen
Ik neem aan dat je doelt op dat jalalalala geschreeuw?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens op, maar de meeste van de liedjes zijn om te huilen.
Jup.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op dat jalalalala geschreeuw?
100% met je eens, we lijken steeds meer op psv.Ik erger me er ook dood aan.quote:
Binnenkort krijgen we ook een wavecapequote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
100% met je eens, we lijken steeds meer op psv.Ik erger me er ook dood aan.
En komen die kk trommels terugquote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we ook een wavecape
Sorry voor mijn laksheid, cursief was natuurlijk duidelijker geweest.quote:
Ik wil mischien wel een ander vak voor volgend seizoen, het begint steeds geforceerder te worden.quote:
Jij zit nu in vak?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik wil mischien wel een ander vak voor volgend seizoen, het begint steeds geforceerder te worden.
410quote:
Wil je in een rustiger vak qua zang, of maakt het je weinig?quote:
Ach, als de AFCA Ultra's daadwerkelijk naar 428 verhuizen, kan je mooi op 410 blijven.quote:
Die zijn tof man. Echt vette effecten leveren die op!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we ook een wavecape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |