Dat bedoel ik, daarbij sta als vak voor lul wanneer je later (bekerfinale/begin volgend seizoen) weer verder gaat alsof er niets gebeurd is, dan heeft het 0,0 rendement gehad.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, het valt toch wel op zo'n kaal vak. zo goed als geen zang. maar bij het bestuur bereik je er weinig mee idd
Zaterdagavond?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer kan ik die krat HJ (toch?) nou komen brengen?
Dan komen we wel met een groepje naar Eindhoven, maar heb geen zin om met zo'n krat te slepen.quote:
Would be nicequote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan komen we wel met een groepje naar Eindhoven, maar heb geen zin om met zo'n krat te slepen.
Nop, combi's naar Eindhoven zijn altijd kut.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Sethje het volgende:
Ga je combi MONTANA?
K had nog een poging gedaan thuisvak maar die kaarten waren razendsnel weg..nu word het kroeg/tele2quote:
3,5 minuutquote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
K had nog een poging gedaan thuisvak maar die kaarten waren razendsnel weg..
ja ik her en der wat psv kaarten verzamelend, vroeg naar de sigarenboer, stond er voor mij 1 van jou lampenvriendjes en die had al het max. aantal kaarten op zijn scc gehaald maar die dacht dat de computer daar wel in zou trappen. En toen had ik niksquote:
Hij kon maar max 1 extra kaart op z'n SCC halen als het goed is, zal hij wel meerdere kaarten gehad hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik her en der wat psv kaarten verzamelend, vroeg naar de sigarenboer, stond er voor mij 1 van jou lampenvriendjes en die had al het max. aantal kaarten op zijn scc gehaald maar die dacht dat de computer daar wel in zou trappen. En toen had ik niks![]()
Ja hij had 2 kaarten ofzo maar hij had al zijn extra kaarten gehaald maar dat snapte die niet ofzo..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij kon maar max 1 extra kaart op z'n SCC halen als het goed is, zal hij wel meerdere kaarten gehad hebben.
quote:Negen talenten vertrekken bij Ajax
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 12 maart om 13:51
Ajax neemt komende zomer afscheid van een groot aantal talenten, zo melden diverse media. Onder meer Derk Boerrigter (verhuurd aan Haarlem), Tom Kalkhuis (verhuurd aan FC Omniworld) en Michael Timisela, die vorig seizoen tegen Heracles nog met een doelpunt debuteerde in de hoofdmacht, mogen op zoek naar een andere werkgever.
Verder verliest Jong Ajax nog een drietal spelers. Cees Keizer, Chakib Tayeb en Dustin Huisman kregen te horen dat ze mogen vertrekken. Bij de A-junioren mogen Yassine Benmoussa en Melvin de Groot op zoek naar een andere club. Verder zou doelman Jeroen van Binsbergen overstappen naar Willem II.
Javier Martina mag daarentegen wel bij Ajax blijven. De vleugelspits heeft een nieuw contract aangeboden gekregen, maar heeft daarover nog geen overeenstemming bereikt met de clubleiding.
Heeft er al op gestaan.quote:
Keitof!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Nouk het volgende:
Wat vonden jullie van die Leo-actie? Dat ze met zn shirts op het veld kwamen?
Ligt ook aan de spelersgroep op dat moment.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Sethje het volgende:
ja opzich wel leuk voor leo maar met heitinga/tobiasen en andere ernstige blessures in het verleden werd het niet gedaan...
Ach, men doet er bij Ajax alles aan om Leonardo zich thuis te laten voelen, zoals het een warme club betaamd. Wellicht heeft men het idee dat men goud in handen heeft, ik moet het nog zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Nouk het volgende:
Wat vonden jullie van die Leo-actie? Dat ze met zn shirts op het veld kwamen?
Denk je dat joh, is gewoon een spontaan idee van een ijverige teammanager die Adidas heeft gebeld of ze 16 shirtjes met Forca Leonardo wilden drukken. Henk deelt ze uit. en gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt ook aan de spelersgroep op dat moment.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
zoals het een warme club betaamd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |