Verslag-Bartquote:Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef seekfaM het volgende:
`Bier bart?
quote:
Jaha, maar ik weet niet zeker offie hetero isquote:
dan sla ik ff overquote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jaha, maar ik weet niet zeker offie hetero is![]()
Ien ziet wat lekkersquote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Proost![]()
[afbeelding]
Dezelfde eikels zijn weer bij elkaar
Wat moet je nou met een man die uitgebreid je keuken staat te bewonderen, viooltjes in de tuin plant, niet kan klussen maar wel dan weer vriendinnen heeft gehad??quote:
Idd, die hangmat is zeeeerquote:Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ien ziet wat lekkers![]()
En het is geen bier....
Is miss wel perfect voor het huishouden....dat dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2007 21:23 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een man die uitgebreid je keuken staat te bewonderen, viooltjes in de tuin plant, niet kan klussen maar wel dan weer vriendinnen heeft gehad??![]()
![]()
Mij zie je niet eens schatquote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou jij voelt je ook niet aangesproken![]()
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik zit al de hele dag aan dat verslag, dan ebt de humor een beetje weg hoor![]()
quote:
Was maar een vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Bart...ik kan nieteens binnen de lijntjes kleuren...nou niet te veel van me verwachten eej![]()
Aahwquote:
*opschriktquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
wakker worden allemaal
* denkt aan Jochem Myjerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
wakker worden allemaal
quote:
ik woon daar gelukkig niet...dus daar krijg ik niks van mee, tis dat hij het tijdje terug liet horenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die staat dan echt zwaar vertyft op denk ik
Haha okquote:Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik woon daar gelukkig niet...dus daar krijg ik niks van mee, tis dat hij het tijdje terug liet horen![]()
De nieuwe Picassoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Al 7 fokkertjes hebben mijn paint in hun FoBo geplaatst.
Ik word groot mensen...GROOT zeg ik je![]()
Open een topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeeej ik ben alweer nog ouder gewordenfeli mij
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
admiraal_anaal is nu echt jarig, feliciteer hem *hier*na lang zeuren heeft Remlof me vereerd
Kom je hier alleen maar om te zeggen dat je jarig bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeeej ik ben alweer nog ouder gewordenfeli mij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |