31quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Norrage het volgende:
Hoe oud is Smit eigenlijk ondertussen?
Ik ben niet aan het kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
31![]()
werd net voor de wedstrijd nog gezegd in een filmpje met Smit
Dus als iemand extra goed verslag kan doen voor mijquote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken
Ik ben aan het scoreboarden
Ja die is 2 keer zo oudquote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Art_Core het volgende:
Pechtstein gaat mee met Sablikova, dus dan gaat ze straks helemaal verrot.
Ze schaatsen nu een recht stukquote:Op zondag 11 maart 2007 21:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dus als iemand extra goed verslag kan doen voor mij![]()
De klok was net kapotquote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Wie praat me even bij... heb PE zitten kijken
Awwww echt?? coolquote:
geen medailles dus voor Oranje?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De klok was net kapot![]()
je hebt niet zo veel gemist eigenlijk.. de hollandse dames hebben het niet echt gered.
Ik zie Groenewold er wel eentje halenquote:
Niet voor de dames, wel Wennemars die heeft zilver op de 1500 meterquote:
Ja dat heb ik nog wel gezien...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wel Wennemars die heeft zilver op de 1500 meter
Oh ja. Maar goed, dat moet dan onder de 6:58quote:
Die was wel mooi 2e op de 3000 ookquote:Op zondag 11 maart 2007 21:50 schreef MissHobje het volgende:
Hup Groenewold![]()
Alhoe ik daar gek genoeg weer niets van verwacht
ze ging gisteren bij de team pursuit wel erg goedquote:Op zondag 11 maart 2007 21:50 schreef MissHobje het volgende:
Hup Groenewold![]()
Alhoe ik daar gek genoeg weer niets van verwacht
Smit reed 6.49,22 (WR)quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Norrage het volgende:
Hoe goed was die tijd van Pechstein tijdens de OS toen wel niet dan...(en hoe goed die van Smit)..?
Als het nu pas verbroken wordt en nog zo minimaal..
Wel erg goede tijd van Pechstein nu ook...Die is toch weer half in vorm.
Dat vond ik niet .. ze kan echt veel en veel beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ze ging gisteren bij de team pursuit wel erg goed
iig, het leek of zij veel over had en beter kon... dat zou er dan nu uit moeten komen maar neequote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Dat vond ik niet .. ze kan echt veel en veel beter.
Het liep niet zo heel goed, beetje afwachtend haast.
Ja, het zag er rommelig uit idd, er werd echt matig gecommuniceerdquote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat vond ik niet .. ze kan echt veel en veel beter.
Het liep niet zo heel goed, beetje afwachtend haast.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Norrage het volgende:
En dat Klassen zelfs op de 5k een 6.48 heeft gereden...Ongelooflijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |