Dacht dat ik ook hoorde dat er geen dweil zou komen.quote:
Was er eigenlijk wel een dweil bij de 10.000 gisteren?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dacht dat ik ook hoorde dat er geen dweil zou komen.
Ja na 4 van de 8 rittenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Light het volgende:
[..]
Was er eigenlijk wel een dweil bij de 10.000 gisteren?
Ja precies, en in tegenstelling tot eerdere berichten gaf Herbert ook vlak voor de start aan dat ze toch in 1 blok door zouden trekkenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Light het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus wel 8 ritten 5000 meter schaatsen zonder dweil.
Frankquote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, en in tegenstelling tot eerdere berichten gaf Herbert ook vlak voor de start aan dat ze toch in 1 blok door zouden trekken
uhm Frank nu niet voor Herbie aan zienquote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, en in tegenstelling tot eerdere berichten gaf Herbert ook vlak voor de start aan dat ze toch in 1 blok door zouden trekken
Juist wél.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dacht dat ik ook hoorde dat er geen dweil zou komen.
Niet dweilen nee, Maren WEL onder de 7 minuten, en goed doodgegaanquote:
Laat ik hopen dat dit Amerikaans is.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef skiczukie het volgende:
Waarom wordt er muziek tijdens de ritten gedraaid.![]()
Ja van mij mag het ook stoppenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat dit Amerikaans is.
Gebeurd ook in Hamar of Erfurd. Daar snap ik het niet, hier moet je die 100 supporters die er zijn natuurlijk aanvullen anders hoor je nooit wat.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat dit Amerikaans is.
ja ik was met m'n gedachten iets terug nogquote:
als supporter niet altijd. Zeker tijdens slome lange damesafstanden kan het een welkome afleiding zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van mij mag het ook stoppenlijkt me vet irritant, voor iedereen eigenlijk
Lijkt me niet. Ikzelf als amateursporter hoor het publiek niet eens. Je bent zo geconcentreerd dat dat allemaal aan je voorbij gaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als supporter niet altijd. Zeker tijdens slome lange damesafstanden kan het een welkome afleiding zijn![]()
En ofje het als schaatser hoort? Kweet niet of het hinderlijk is voor de concentratie
Doen ze ook heb ik begrepen van Frank Snoeks.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Light het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus wel 8 ritten 5000 meter schaatsen zonder dweil.
Bob & concentratiequote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong heeft een keer bij de organisatie lopen zeuren in Hamar hij scheen de enige te zijn.
Dan hebben ze wel een klein ploegje he?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals eigenlijk wel te verwachten was ook geen fabris op de ploegenachtervolging
Bob kan toch ook nergens tegen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong heeft een keer bij de organisatie lopen zeuren in Hamar hij scheen de enige te zijn.
Naaah dat is nog wel een stukje verderop hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef Bartoli het volgende:
denk dat het WR er wel aangaat
Heb het eerste gedeelte van het schaatsen niet gezien, maar wat is er met Fabris?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals eigenlijk wel te verwachten was ook geen fabris op de ploegenachtervolging
Sablikova gaat vast wel 13 seconden sneller dan Haugli.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naaah dat is nog wel een stukje verderop hoorPechstein 6:46,91
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |