om die idioot van een sjibble aantepakkenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef mstr het volgende:
Waarom deze TT?
vertanding man.. of gewoon overal uitlaatje nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
Overigens, bij elke schakel is het sloom op trekken en sloom rijden, of keihard op trekken en keihard rijden.. niks aan te doen.
zal wel van ns1 afkomen ook?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
ah ok :p
ik wil is weten wat voor velgen,achterbrug.schijfremmen ie erop heeft zitten![]()
edit heb het al :p alleen achterbug nog niet xD
Rokenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef centenbakkie het volgende:
ja, ik zie het ^-^
damn, monoshock erin is zeker heel gedoe?
nja ff roken en de hond uitlaten xD
Zoals?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:55 schreef Hijacking het volgende:
geld aan je brommer kun je eigenlijk ook aan betere dingen uitgeven maarja fock it
Iddquote:
Ah dat verklaart.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Idd
Een combinatie van Alzheimer en luiheid heeft er voor gezorgd dat ik dit topic enigzins links heb laten liggen![]()
![]()
Niet echt, rijd nog steeds asociaal in vrije tijd en plisie tijdens werktijdquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah dat verklaart.
Nog iets veranderd in de godganse tijd?
"quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet echt, rijd nog steeds asociaal in vrije tijd en plisie tijdens werktijd
Nee over 6 weken mag ik hypocriet gaan doen op straatquote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
""
Maar loop je al op straat enzo?
Of ben je begonnen met bonnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |