dat mag, ik weet dat mijn huisgenoot hem zoekt, mits hij hem nog niet besteld heeft, blijft dat bod staanquote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef Ultralaser het volgende:
Mag ik vragen waarom onder voorbehoud?
heb je een aparte controller nodig om die te kunnen spelen dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef Ultralaser het volgende:
OkWii Play is lost niet te bestellen want wordt uitsluitend bij de controller geleverd.
prima, bij deze definitief 7,50 geboden danquote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Ultralaser het volgende:
De Wii-Mote is voldoende en eventueel kan je de nunchuck gebruiken al is dat niet verplicht.
ik wil het liefst dat je hem verzend, ik kom uit zwolle, uiteraard zal ik de verzendkosten betalenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:38 schreef Ultralaser het volgende:
Dan is die verkocht. Ik weet aleen niet waar je woon dat ik hem langs breng of dat je het op kom halen?
you've got mailquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Ultralaser het volgende:
Ok mail mij even op youri punt hart at nurv punt nl
vraag naar update:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:00 schreef Ultralaser het volgende:
Update: Pakketje is ingepakt en moet nog door de brievenbus heen geduwd worden. Wordt waarschijnlijk vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |