Och, ik ben er al verder mee gekomen dan jij, dusquote:
ach je hebt toch eten nodig..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Idd,
Schimmel op t brood kun je niets aan doen![]()
Heerlijk dat gevoel hè?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef VlaDje het volgende:
Poliofonische beltonen
K heb dr geen zak aan...
staat toch altijd @ trillen
Dat is nieuw enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 19:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
anders was de quote op pagina 3 dik verneukt
omg omg!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij slaap wel thuis toch? want kamer is een beetje vol![]()
Ik zal er ook wel zijn, slaap ook thuis.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
hehe, heb je een goed bed?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg omg!![]()
![]()
![]()
wie slaap er bij mij! er is nog plek![]()
Is er al duidelijk wat voor feest er de 21ste is?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoeveel plek, bij rein heb ik de parketvloerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg omg!![]()
![]()
![]()
heb nog een bankje 2 zits.... en naja als je luchtbed heb dan kan je op de grondquote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel plek, bij rein heb ik de parketvloer![]()
![]()
Matje + slaapzak werkt op zicht toch wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
nouja je mag natuurlijk wel hier slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg omg!![]()
![]()
![]()
Boer...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
in dat gevalquote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jahoor, niet te hard, en niet te zacht..
Slaap je nog steeds zo lekker als je je indenkt dat op dat bed HEEEEELEEE vieze dingen zijn gebeurd tussen jou oudersquote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef hardcorebass het volgende:
hee ik heb ook nog een slaapplek, vrijwilligersvrijwilligsters?heb sinds vandaag het oude 2 persoonsbed van me pa en ma gekregen
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb nog een bankje 2 zits.... en naja als je luchtbed heb dan kan je op de grond
De stoep werkt opzich ook welquote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Matje + slaapzak werkt op zicht toch wel?
Hij negeert je ?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Slaap je nog steeds zo lekker als je je indenkt dat op dat bed HEEEEELEEE vieze dingen zijn gebeurd tussen jou ouders![]()
Zitten dr van die stangen aan?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
![]()
Nieuw matras enzo
dus dan maakt het niets uit
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zitten dr van die stangen aan?
Stel je voor dat je moeder daar aan vast zat gebonden met een appel in haar mond toen jij verwekt werd![]()
Apart gezin kom je toch uitquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je moeder daar aan vast zat gebonden met een appel in haar mond toen jij verwekt werd![]()
hahaha ik lachquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee die zitten er niet aanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze te veel tegenstribbelde?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee die zitten er niet aan
ik wou vannacht ook proberen om iemand vast te binden maar het lukte ook niet![]()
Ga je rellen bij die Photosoppers ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |