Tevens tvp bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef VaderJacob het volgende:
Gas zat deze maand, Nieuwe versterker binnen en nieuwe bas komt eraan![]()
Tevens fipo
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, volgens mij bewust fipo![]()
Oe das altijd leukquote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren voor het eerst opgetreden met mijn nieuwe ENGL bakkie, en hem dus ook voor het eerst goed opengetrokken. Was tof
Er staat ook een reunie-optreden met mijn oude schoolband gepland, yeah, nostalgisch feestje.
1995:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Patronaat%202.JPG
Je moet 't in z'n tijd zien he.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe das altijd leuk![]()
Alhoewel het natuurlijk wel een teken is dat je oud word en je al hard op weg bent naar de dood.
Ik heb geen rijbewijs en ik ben bassistquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Toch is het maar een goed fenomeen dat je jong geboren wordt en oud doodgaat. Stel je voor dat het andersom was....moet je op een dag je rijbewijs inleveren omdat je te jong bent geworden.
Ga je weer bij je ouders wonen en met lego spelen. Kun je op een gegeven moment niet meer lezen. Of gitaarspelen.
![]()
opeens ben je je totaal niet meer bewust van wat er om je heen gebeurt, behalve dat je aan tieten mag zuigen en na een tijd ineens met je volledige lichaam een kut in wordt geperst!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Toch is het maar een goed fenomeen dat je jong geboren wordt en oud doodgaat. Stel je voor dat het andersom was....moet je op een dag je rijbewijs inleveren omdat je te jong bent geworden.
Ga je weer bij je ouders wonen en met lego spelen. Kun je op een gegeven moment niet meer lezen. Of gitaarspelen.
![]()
We hadden een beetje een mix van eigen nrs en covers. We hebben voor de gelegenheid ook maar een MySpace aangemaakt, bestond toen nog allemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ik ben bassist![]()
En ik speel zo af en toe nog met lego![]()
Maar wel leuk natuurlijk zo'n reunie concert. Hadden jullie toen ook eigen nummers of gaan jullie wat coveren?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR je leven eindigt wel met een spetterend orgasmequote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
van je ouders. joepie.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR je leven eindigt wel met een spetterend orgasme![]()
Das dan wel weer waar, maja oud en kreupel wegrotten is ook niet allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |