Tevens tvp bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef VaderJacob het volgende:
Gas zat deze maand, Nieuwe versterker binnen en nieuwe bas komt eraan![]()
Tevens fipo
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, volgens mij bewust fipo![]()
Oe das altijd leukquote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren voor het eerst opgetreden met mijn nieuwe ENGL bakkie, en hem dus ook voor het eerst goed opengetrokken. Was tof
Er staat ook een reunie-optreden met mijn oude schoolband gepland, yeah, nostalgisch feestje.
1995:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Patronaat%202.JPG
Je moet 't in z'n tijd zien he.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe das altijd leuk![]()
Alhoewel het natuurlijk wel een teken is dat je oud word en je al hard op weg bent naar de dood.
Ik heb geen rijbewijs en ik ben bassistquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Toch is het maar een goed fenomeen dat je jong geboren wordt en oud doodgaat. Stel je voor dat het andersom was....moet je op een dag je rijbewijs inleveren omdat je te jong bent geworden.
Ga je weer bij je ouders wonen en met lego spelen. Kun je op een gegeven moment niet meer lezen. Of gitaarspelen.
![]()
opeens ben je je totaal niet meer bewust van wat er om je heen gebeurt, behalve dat je aan tieten mag zuigen en na een tijd ineens met je volledige lichaam een kut in wordt geperst!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Toch is het maar een goed fenomeen dat je jong geboren wordt en oud doodgaat. Stel je voor dat het andersom was....moet je op een dag je rijbewijs inleveren omdat je te jong bent geworden.
Ga je weer bij je ouders wonen en met lego spelen. Kun je op een gegeven moment niet meer lezen. Of gitaarspelen.
![]()
We hadden een beetje een mix van eigen nrs en covers. We hebben voor de gelegenheid ook maar een MySpace aangemaakt, bestond toen nog allemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ik ben bassist![]()
En ik speel zo af en toe nog met lego![]()
Maar wel leuk natuurlijk zo'n reunie concert. Hadden jullie toen ook eigen nummers of gaan jullie wat coveren?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR je leven eindigt wel met een spetterend orgasmequote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
van je ouders. joepie.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR je leven eindigt wel met een spetterend orgasme![]()
Das dan wel weer waar, maja oud en kreupel wegrotten is ook niet allesquote:
Open dirretjes zijn tofquote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren voor het eerst opgetreden met mijn nieuwe ENGL bakkie, en hem dus ook voor het eerst goed opengetrokken. Was tof
Er staat ook een reunie-optreden met mijn oude schoolband gepland, yeah, nostalgisch feestje.
1995:
[afbeelding]
Daar heb ik er een paar van!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
is dat lock quick systeem op die strap een beetje goed trouwens? want dan denk ik dat ik die ga kopen.
mn fender strap heeft mijn explorer vol deuken geslagen en daarom haat ik nu fender.![]()
+ ik moet iets met straplocks.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik er een paar van!
Best wel okay inderdaad.
Haha, nu gaat iedereen in mijn priveleven lurken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Open dirretjes zijn tof
http://www.xs4all.nl/~zwart1/IMG_1354.jpg
Tele
Ja met je .htaccessquote:Op zondag 11 maart 2007 19:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, nu gaat iedereen in mijn priveleven lurken.![]()
Is er niet een handig tooltje om dat met een pass te beveiligen?
Doe ik ook zo vaak.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
heiligschennis! zomaar een plectrum onder je slagplaat persen
tvp!
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
heiligschennis! zomaar een plectrum onder je slagplaat persen
tvp!
Post eens foto's van die gesloopte explorer danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorer![]()
nee! er zitten grote metalen gespen aan die strap en ik heb mn gitaar wel eens een paar keer neergelegd ( op een bed enzo, niet zomaar op de grond ) en dan land die strap er dus op. en nu zitten er overal kleine deukjes in de verf enzo en 1 grotere.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef Falcon4ever het volgende:
imported_sphinx: Je beschikt vast over een speciale gave als je die explorer hebt gesloopt!
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak.
Wel handig, stel je voor je verliest d'r een.
schoevedraaiertje.. zó simpelquote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persen.
Al 3 plectrums kwijt?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Ik ben er al drie kwijt maar mijn slagplaatje is zo dicht op het hout dat ik hem er met geen mogelijkheid onder kan persen.
ik ben er denk ik een stuk of 10 kwijtgeraakt waarvan ik de helft veel later nog weer terug heb gevondenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Al 3 plectrums kwijt?
Ik denk dat ik in de 6 jaar dat ik gitaarspeel al wel 1000 plectrums ben kwijtgeraakt
die broek is echt uber! ik heber laatst ook zoeen gekocht!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef Svyatagor het volgende:
1995:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een roze plectrum is veul erger en de kotslelijke pickup-covers helpen ook niet mee. + fender moet nog steeds dood voor het verneuken van mijn explorer![]()
Of degene die 'm gebruiken zijn 'tquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn geen pickup-covers maar Fender Lace Sensors.
En alleen homo's maken zich druk over de kleur van hun plectrums.![]()
smoke on the water, zooi van nirvana.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef G.Fawkes het volgende:
me zoekt een makkelijk nummer om te leren, iemand een suggestie?
Hij heeft ze d'r afgegooitquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zie geen enkele foto, enkel kruisjes...
Hoogwaardige 3 akkoorden muziek zeggen we danquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
smoke on the water, zooi van nirvana.
hij wou toch makkelijk?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoogwaardige 3 akkoorden muziek zeggen we dan![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoogwaardige 3 akkoorden muziek zeggen we dan![]()
zooi
Nee hoor, ik loop te kloten met dat htaccess, maar ik heb een kater en dan werken dit soort dingen nooit bij mij.quote:
OMGquote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Deze al eens voorbij geweest??
Een kunstwerkje, maar mijn God wat lelijk!
http://www.romeorose.com/juliet.html
thanks, dat werkt ook inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Of degene die 'm gebruiken zijn 't![]()
.
btw als je niet wilt dat mensen lurken in je map:
- maak een leeg tekst bestandje en sla 'm op als index.htm.
- Upload die naar bijv ~zwart1 en ~zwart1/alles
- Nu krijg je geen directory listing te zien (of je doet het via de iets moeilijker manier via .htaccess)
- maar dan hebben wij een onderwerp minder om over te praten/zeiken![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
echt te vet voor een jaren 80 rockband!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Roze plectrumsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn geen pickup-covers maar Fender Lace Sensors.
En alleen homo's maken zich druk over de kleur van hun plectrums.![]()
Uiteraard. Dee Snyder en consorten. Niet bijzonder de moeite wat mij betreft.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:13 schreef Gitarist het volgende:
Iemand ooit van die band (Twisted sister) gehoord?
Tsja, het is een signature model van een van hun gitaristen... vandaar dat ik er naar vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Dee Snyder en consorten. Niet bijzonder de moeite wat mij betreft.
Je ontkomt er niet aanquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Dee Snyder en consorten. Niet bijzonder de moeite wat mij betreft.
3 jaar geleden op waldrock gezien, een bejaarde halfnaakte vent in strakke vrouwenkleding, vond het doodengquote:Op maandag 12 maart 2007 15:13 schreef Gitarist het volgende:
tvp
M'n vriendin heeft een nieuwe liefde![]()
![]()
http://www.epiphone.com/elitist/twistedstandard.htm
Ik vind het wel een coole gitaar opzich
Iemand ooit van die band (Twisted sister) gehoord?
Was dat Syv. niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:56 schreef Cynic het volgende:
ohja, wie had er nou ook alweer een marshall 2X12 cab te koop?
Ja, ik dus, hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:56 schreef Cynic het volgende:
ohja, wie had er nou ook alweer een marshall 2X12 cab te koop?
quote:
nee want die zijn misvormd en lelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef LennartCM het volgende:
[..]
voor de sier kan je net zo goed een stagg kopen![]()
Ah okay!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik dus, hier.
Met die onbegrijpelijke username.![]()
Onbezonnen.
Het is een Marshall 2x12, met twee celestion 100 watt speakers. Hij heeft dus ook meer vermogen dan de 1936 Marshall cab, maar hij is wel lichter om te sjouwen. Klinkt heel goed, en hij is in vrijwel nieuwstaat; er zitten nauwelijks beschadigingen op, want ik heb er nauwelijks op gespeeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah okay!
Wat is het eigenlijk voor cab? Ik ben namelijk van plan om stereo te gaan spelen.
+1 Scherp ende Alert...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee want die zijn misvormd en lelijk.
Hoe klinkt zoiets nou met bijv. een 12 Watt versterkertje?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het is een Marshall 2x12, met twee celestion 100 watt speakers. Hij heeft dus ook meer vermogen dan de 1936 Marshall cab, maar hij is wel lichter om te sjouwen. Klinkt heel goed, en hij is in vrijwel nieuwstaat; er zitten nauwelijks beschadigingen op, want ik heb er nauwelijks op gespeeld.
Ik heb'm anderhalf jaar geleden via een handelaar gekocht, het is een model wat je niet veel ziet in NL. Het model is officieel 8222.
[afbeelding]
Ik vraag er 250 euro voor.
Dat zou ik je niet kunnen vertellen, heb'm alleen op mijn 60 watt Peavey gehad, en dat klinkt heel goed!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe klinkt zoiets nou met bijv. een 12 Watt versterkertje?
Da's uit de valvestate serie toch? Maar wel stereo aan te sluiten dus? Heb nu namelijk een 4X12 valvestate kast maar die is mono....zal sowieso nog eens even met onze geluidsman overleggen hou handig/mogelijk het is om tijdens de optredens stereo te spelen. Maar het lijkt me zeker wat!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet kunnen vertellen, heb'm alleen op mijn 60 watt Peavey gehad, en dat klinkt heel goed!
Yep, uit de VS serie, en kan zowel stereo als mono. ik heb er ook wel eens stereo op gespeeld, vooral tof met een pingpong delay.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's uit de valvestate serie toch? Maar wel stereo aan te sluiten dus? Heb nu namelijk een 4X12 valvestate kast maar die is mono....zal sowieso nog eens even met onze geluidsman overleggen hou handig/mogelijk het is om tijdens de optredens stereo te spelen. Maar het lijkt me zeker wat!![]()
Heel goed, hier heb je een nootje...quote:
Maar dan heb ik twee dezelfde gitaren...quote:
Daar knappen nooit snaren van ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar dan heb ik twee dezelfde gitaren...![]()
En een backup heb je echt niet nodig bij een tele...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |