Ik snap waar je naar toe wilt, maar heb eigenlijk al een jaar 6 geen snaar meer gebroken, nee...quote:
Pas dan je brug zo aan dat je er een humbucker in kan zetten (een echte, niet zo''n single coil formaat). Zo'n bigsby op een tele is geen porum vind ik :p . Je kan ipv de humbucker natuurlijk ook altijd een p90 er in zetten, of zo'n duesenberg p90, die zijn even groot als humbuckersquote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar dan heb ik twee dezelfde gitaren...![]()
En een backup heb je echt niet nodig bij een tele...![]()
Tja als je heel vaak je snaren vervangt zou ik het er op durven gokken, maar ik speel daar doorgaans net iets te vaak voor en dan wordt het erg duur. Heb dus fijn alijd een backup mee. 2 zelfsquote:Op maandag 12 maart 2007 21:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar toe wilt, maar heb eigenlijk al een jaar 6 geen snaar meer gebroken, nee...![]()
En om daarvoor dan een hele aparte gitaar voor te hebben staan, dan liever een met een Bigsby...![]()
Dan een mooie zwarte slagplaat en een p90 in de nek?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb al een tele met twee p90's en ik zou van deze juist het brugelement willen behouden...
Hmm, helemaal zwart, ook nog een optie... Ik ga het eens goed overdenken...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan een mooie zwarte slagplaat en een p90 in de nek?![]()
mijn tele is helemaal zwart (met witte rand in de slagplaat).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmm, helemaal zwart, ook nog een optie... Ik ga het eens goed overdenken...![]()
Vast zoiets als dit, de oude squier van mijn broer, heeft altijd spijt gehad van de verkoop (450 euro was een koopje voor de nieuwe eigenaar!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
mijn tele is helemaal zwart (met witte rand in de slagplaat).
Kan wel fotootje posten als je wilt wete hoe het er uit ziet.
Ja exact, alleen dan heb ik maar 2 elementen (gewoon brug element en lipstick).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vast zoiets als dit, de oude squier van mijn broer, heeft altijd spijt gehad van de verkoop (450 euro was een koopje voor de nieuwe eigenaar!):
[afbeelding]
Black on black is sowieso erg mooi...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja exact, alleen dan heb ik maar 2 elementen (gewoon brug element en lipstick).
Ik wil ook nog eens een compleet zwarte strat aanschaffen met maple toets. Maar eerst een nieuwe amp!
Ik heb gemaild met iemand die een jcm800 te koop heeft staan voor een afspraak
qu'est ce que c'est lipstick?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja exact, alleen dan heb ik maar 2 elementen (gewoon brug element en lipstick).
Ik wil ook nog eens een compleet zwarte strat aanschaffen met maple toets. Maar eerst een nieuwe amp!
Ik heb gemaild met iemand die een jcm800 te koop heeft staan voor een afspraak
ja maar dan met een maple toets!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Black on black is sowieso erg mooi...
[afbeelding]
Telecaster nek elementquote:Op maandag 12 maart 2007 22:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
qu'est ce que c'est lipstick?
Iddquote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Black on black is sowieso erg mooi...
[afbeelding]
Gibson Flying V's zijn geyl! mits zwart natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef Svyatagor het volgende:
Een vriend van me heeft een Flying V met een Bigsby. Hoe vet is dat.![]()
Speciaal laten maken en erop laten zetten.
[afbeelding]
Heb je nog eens plaatje van jouw zwarte strat met rood brug element? En dan de hele gitaar, dat ding is écht vet kikke. Heeft ie eigenlijk een maple toets of zo'n donkere?quote:
rosewood heet dat, over het algemeen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je nog eens plaatje van jouw zwarte strat met rood brug element? En dan de hele gitaar, dat ding is écht vet kikke. Heeft ie eigenlijk een maple toets of zo'n donkere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |