Nou, húmor man, werkelijk ge-ni-aal.quote:
psies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou, húmor man, werkelijk ge-ni-aal.
Niet iedereen heeft 1000 euro over voor zo'n faggot boxje van Fender hoor.![]()
Ik heb ook een Marshall 100HDFX gehad. Nee daar wil je echt mee thuis komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nee, maar hiermee welquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een Marshall 100HDFX gehad. Nee daar wil je echt mee thuis komen![]()
![]()
Maar dat setje is ook 3 a 4x zo duur als mijn 'faggot' fender boxjequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, maar hiermee wel
[afbeelding]
daar ging het niet omquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dat setje is ook 3 a 4x zo duur als mijn 'faggot' fender boxje
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef VaderJacob het volgende:
En ik ga naar me first and the gimme gimmes![]()
er staat toch echt: "Made in korea"quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Inderdaad, Japanse troep.
[afbeelding]![]()
japans merk, henk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef ibaneX het volgende:
[..]
er staat toch echt: "Made in korea"![]()
en ik heb wel meer gitaars dan alleen die ibanez,Cort
![]()
quote:
O nee?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan ga ik meequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef VaderJacob het volgende:
Net een musicman sub bas in de bestelling gedaan![]()
En ik ga naar me first and the gimme gimmes
Technies gezien heb je nog niet betaaltquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ga ik mee![]()
owja
ik heb ooka l een kaartje![]()
Ja ik moet extra hard arbeiden om al mijn fouten van vandaag goed te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
nu al..............ik moet gvd nog een assigment tikken!
Een marshall maakt niet uit welk type prefeer ik zowiezo boven een fender al is het maar om het uiterlijk. Die lullige knoppies van Fender in combo met dat glitter-speakerdoek, valt me nog mee dat ze niet roze zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een Marshall 100HDFX gehad. Nee daar wil je echt mee thuis komen![]()
![]()
stiekem heb ik me laatst gerealiseerd dat Marshalls ook wel een vette distortion kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een marshall maakt niet uit welk type prefeer ik zowiezo boven een fender al is het maar om het uiterlijk. Die lullige knoppies van Fender in combo met dat glitter-speakerdoek, valt me nog mee dat ze niet roze zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |