De terugspeelbalquote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
1e helft: http://www.youtube.com/watch?v=1SibhRk5meY
2e helft: http://www.youtube.com/watch?v=id_cG7fpK7g
Of natuurlijk 6-3 of wellicht 0-7 of misschien 15-11 of 104-98, of wie weet wel 6-0 6-3 4-6 6-2quote:Op maandag 12 maart 2007 08:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 8-0, maar het zou ook best 1-1 kunnen worden.
Uh, van de basisspelers bedoel je?quote:
Misschien wel, maar compleet fit zal hij niet zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Dus Gomes kan zondag ook niet meedoen?
Dit weekend alleen te passeren met een schot van 120, in plaats van 130 kilometer per uur.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien wel, maar compleet fit zal hij niet zijn
Waarschijniljk is die wel op tijd fit, evenals Kromkampquote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Dus Gomes kan zondag ook niet meedoen?
Sommige ballen stopt tie grandioos, om andere ballen kompleet te verprutsen. Heb hem de laatste wedstrijd redelijk wat fauten zien maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit weekend alleen te passeren met een schot van 120, in plaats van 130 kilometer per uur.
Maar verluidt wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Dus de blessure van Tardelli valt ook mee?
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar verluidt wel.
Kluivert is nog een groot vraagteken maar het zou zelfs kunnen dat die nog in aktie komt tegen z'n oude club.
Klopt inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Het grootste probleem bij het voorspellen is de wisselvalligheid. PSV is niet echt in "the winning mood" maar steeds als je denkt dat Ajax dat wel is gaan ze punten knoeien.
De frustratie druipt er vanafquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Red_85 het volgende:
moeilijk. alex en kone missen van het weekend en Ajax heeft net wat vertrouwen op gedaan in Enschede dus ik denk opzich dat Ajax best wel een goede kans maakt dit keer. ik kijk er niet naar uit. zo'n kruising tussen een italiaanse en een duitse ploeg ligt Ons namelijk nooit. ik hoop dat de Hollandse school dit keer eindelijk eens zege zal vieren tegen dat hollandse school verlogende antivoetbal van psv.
ik zie het nou alleen al voor me dat Wij de hele wedstrijd domineren en dat er een goal valt uit een schwalbe waarna vervolgens psv zich terug in de tijd gooit naar 1916 in de Elzas en vervolgens op een vreselijke italiaans/duitse manier toch de wedstrijd naar zich toe trekt.
ander scenario is dat Ajax in vorm is en dat Huntelaar weer 3x scoord omdat ze hem niet kunnen tegenhouden nu alex er niet is en Ajax met een flinke overwinning weer naar Amsterdam terug gaat. lijkt me prachtig. dan krijgt psv eindelijk eens wat het verdiend. niets dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |