Dan zal het wel, maakt mij natuurlijk ook niet heel veel uit. Nu kan ik wat langer blijven liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op PSV.nl staat ie ook om 14:30
Pro 14.30!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het wel, maakt mij natuurlijk ook niet heel veel uit. Nu kan ik wat langer blijven liggen.
De kampioen is uiteindelijk altijd beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat Ajax ruim wintPSV word dan wel kampioen, maar Ajax laat zien dat het beter is
Dat mag je uitleggenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat Ajax ruim wintPSV word dan wel kampioen, maar Ajax laat zien dat het beter is
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bananenman het volgende:
Ik durfde het weer aan dit jaar. 2x eerder naar PSV uitgeweest maar daarna niet meer gegaan, klotereis, klotestadion en je krijgt er toch altijd op je kloten. Maar toch gisteren een kaartje gehaald en na het resultaat van vandaag heb ik goeie hoop
Nee, die galmbak van jullie is een pretjequote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bananenman het volgende:
Ik durfde het weer aan dit jaar. 2x eerder naar PSV uitgeweest maar daarna niet meer gegaan, klotereis, klotestadion en je krijgt er toch altijd op je kloten. Maar toch gisteren een kaartje gehaald en na het resultaat van vandaag heb ik goeie hoop
da's een kuteind traplopenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, die galmbak van jullie is een pretje![]()
![]()
Nee. Maar daar zit ik niet in het uitvak. Bij jullie wel. En dat vind ik het kutste uitvak van NL. Niet zo op je teentjes getrapt joh.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, die galmbak van jullie is een pretje![]()
![]()
volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat wij een enorm kut uitvak hebben? Ik ben iig blij dat ik er niet hoef te staanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Maar daar zit ik niet in het uitvak. Bij jullie wel. En dat vind ik het kutste uitvak van NL. Niet zo op je teentjes getrapt joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |