Nee, sufferd, dan krijg je dus geld, en met dat geld kun je schoenen gaan kopen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Spellen spelen zonder te spelen. Jullie weten het wel te verkopen, hoor!

quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Downloaden gaat !
Ik wil ook geile neuqsex

Waarschijnlijk zit er ook een ruk-functie inquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:23 schreef Laton het volgende:
Als je het serieus neemt is dit spel een zwaar drama, maar om gewoon in rond te wandelen en mensen te legen is dan wel weer humor. de populariteit onder serieuze spelers is me echter een volstrekt raadsel.

Jij gaat ook helemaal los in SL he, ik zie Avatars met verdwaasde blikken rondlopen die allemaal "pussy" stamelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En? Heb al geneukt?

quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Jij gaat ook helemaal los in SL he, ik zie Avatars met verdwaasde blikken rondlopen die allemaal "pussy" stamelen.
Hou je een beetje in, volgens mij is die Lagg ook jou schuld doordat je de resources van Lindenlabs overbelast.

quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Erodome is er tegenwoordig ook hoor.

Je moest eens weten wat daar allemaal mogelijk is, ik heb al serieuze ponyfarms gezien daarquote:

Dit is een ONZ-topic.. Als je serieus wilt lullen over SL dan open je maar een topic in DIG ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef IndyROKR het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal lid van de FOK!SL group? En wanneer een FOK!Meeting in SL?

Weet je wat eigenlijk nog veel erger is?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit is een ONZ-topic.. Als je serieus wilt lullen over SL dan open je maar een topic in DIG ofzo
Mensen die SL serieus nemen

Wat een geniale grap! Hulde!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat eigenlijk nog veel erger is?Mensen die zich druk om die mensen maken.
![]()

er is wel een fok!cafequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef IndyROKR het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal lid van de FOK!SL group? En wanneer een FOK!Meeting in SL?

quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
5:30 AM op Fok en iets zeggen over anderen

He Brunoquote:

08:53 AM op Fok en iets zeggen over anderenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
5:30 AM op Fok en iets zeggen over anderen

Waar is dat muziekje van dat eerste filmpje ook alweer van? XDquote:

haiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:01 schreef -XX- het volgende:
MEER SCREENS.

U hier?quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |