Second Life is kunst.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef longinus het volgende:
Mensen die denken binne 5 minuten heel SL te kennen
geeft het de kans, er zijn leuke plekken en je kan zeker lol hebben, als je maar niet vergeet dat het virtueel is.
Als je denkt dat het alleen sex is, je rechterhand ( of je linker) is veel effectiever en je moet het meer zien als een uitgebreid chat programma.
Het is net als naar voetbal kijken, denken dat je actief bezig bent terwijl je je volstort met chips en bier.![]()
sommige zien Fok! als real-life, ik houd het op een second life omdat je nooit weet wie of wat er achter een berichtje zit.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef isama het volgende:
real life
second life
op welke plaats komt FOK! dan?
Tussen first en second in?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef isama het volgende:
real life
second life
op welke plaats komt FOK! dan?
ik ben niet verder gegaan dan de tutorial.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef longinus het volgende:
Mensen die denken binne 5 minuten heel SL te kennen
geeft het de kans, er zijn leuke plekken en je kan zeker lol hebben, als je maar niet vergeet dat het virtueel is.
Als je denkt dat het alleen sex is, je rechterhand ( of je linker) is veel effectiever en je moet het meer zien als een uitgebreid chat programma.
Het is net als naar voetbal kijken, denken dat je actief bezig bent terwijl je je volstort met chips en bier.![]()
Heb 't een paar maanden geleden eens geprobeerd en om dat nou te vergelijken...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef longinus het volgende:
[..]
sommige zien Fok! als real-life, ik houd het op een second life omdat je nooit weet wie of wat er achter een berichtje zit.
Het is een aanvulling, al is Second-Life soms heel dicht bij het real life ervaring.
Biankakequote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Wij werden gisteren door iemand geteleport naar een of andere club en daar kon je bukkake doen.
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef IndyROKR het volgende:
Ik ben het vanmiddag maar weer eens gaan downloaden, ben al langs de hoeren geweest, gayclub, arena en ga zo maar door. Maar hoe kan werken, om geld te verdienen? Waar moet ik me dan melden?
Waar dan? Want wij hadden alleen eentje waar je 1 dollar per 10 minuten kon verdienen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan bijv gaan dansen op zo'n danspad. Ik weet wel een plekje waar je L$ 4 per 5 minuten verdiend.![]()
Als je niet in RL neukt, kan je het is SL ook wel vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef perslucht het volgende:
't schijnt dat wincencentrum De Aarhof in Alphen aan den Rijn het eerste winkelcentrum ter wereld is in Second Life is. Zou je daar ook kunnen neuqen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |