Ik ben 3x op tv geweest
1Ik ben op de (Zuid) Koreaanse televisie geweest.... welke zender geen idee maar werd 2 jaar terug op een duitse electronice/telecom beurs. Het was op de stand bij LG. Ze vroegen wat ik er deed en wat ik van een bepaalde telefoon vond (waar ik net 1 minuut mee had gespeeld). Ze kende NL niet maar toen ik Guus Hiddink-country zei vonden ze het wel tof
![]()
.
Was wel komisch, in het begin was er alleen de camera man die geen Engels kon
![]()
hij maakte mij duidelijk dat ik moest wachten totdat hij de "verslaggever" had gevonden.
Of het ooit is uitgezonden durf ik niet te zeggen maar het was wel tof!
2Daarnaast is de smaakpolitie ooit eens bij het restaurant geweest waar ik toen werkte (en ook aanwezig was). Ze komen idd onaangekondigd overigens!!! Ik werkte toen bij een nogal groot restaurant (300 plaatsen). En we hebben ook een afhaal gedeelte (geen Chinees). Waarvoor ik doosjes zat te vouwen
![]()
. Normaal deed ik afwassen maar jah dat was chiller
![]()
en iemand moest het doen.
Ik zat in een apart (voorraad)hok mijn ding te doen totdat wat vrouwelijke collega's (welke slecht NL praatten, wss. nog steeds hahaha) meldden dat de smaakpolitie er was.
Ik vond het nogal dubieus want het Nederlands van hen was niet zo goed dus wellicht bedoelden ze de inspectie ofzo. Affijn, de deur moest dicht, van het hok waar ik zat en ik moest me koest houden (dit kwam de bedrijfsleider melden). Waarop ik wist dat het toch wel menens was. Uiteindelijk de boel maar ff snel opgeschoond (voor zover ik dat kon). En me emmertje waar ik op zat maar ff weg gewerkt. Voor het geval dat ie binnen zou komen. Wat ie ook wel zou doen want die gast is nieuwsgierig... merk ik uit zijn programma's welke ik altijd toch wel kijk.
Hierdoor kwam ik ook tot de ontdekking dat als ie binnen kwam ik zeker in beeld zou komen. En ja hoor meneer kwam binnen (incluis cameraman). En hij heeft me nog wat dingen gevraagd, wat ik er deed. Waarop de bedrijfleider meldde dat ik hoofdafwas was
![]()
waarop hij meldde dat ik de Rolls Royce van de zaak was
Uiteindelijk is ons restaurant niet uitgezonden... geen idee waarom... we hadden geen sticker gehad maar op de opmerking na dat het van de vloer moest en de rubbertjes was alles verder normaal. Ik denk dat het TE doorsnee was.
Als het wel was uitgezonden was ik zeker een celeb hahahaha
![]()
.
3Daarnaast ben ik bij provinciale omroep nog in beeld geweest bij het programma "BrabantParty"
Daarop werd ik wel herkend, althans sommigen hadden me gezien en deden er nogal lachwekkend over.
Gelukkig vond ik het komischer om te melden dat zij het keken en ik er stond te zuipen