abonnement Unibet Coolblue
pi_47478471
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:33 schreef Reddiablo het volgende:
Patrick Duarte heeft nog stage gelopen bij weet ik veel wie en is uiteindelijk niet geslaagd. Zit nog wel wat leuks in het 2e hoor (naast eerder genoemden ook bijvoorbeeld Sonmez, Stoffels, van Niel.. hoewel ik die al zeker een halfjaar niet heb gezien)

maar Duarte wordt hem niet.
Inderdaad, en bijvoorbeeld een Gyon Fernandez, Lex Immers, Nick Coster, Richard van Nieuwkoop en Samir el Moussaoui hebben zeker wel potentie om verder te komen.
Enkele hebben zelfs inmiddels hun debuut gemaakt in het 1e.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_47483361
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:44 schreef Nucleo het volgende:

[..]

Patrick Duarte komt van ADO Den Haag af. Speelde vorig seizoen in het 2e elftal en maakte weinig progressie.
Klopt, volgens mij heeft Freke er in de jeugd ook gespeeld.

Maar Duarte doet het dit seizoen dusdanig goed dat FC Utrecht hem al een paar keer heeft bekeken.

Waren slechts drie namen, maar je ziet toch aan bijvoorbeeld Martha bij RBC en Jongsma bij Zwolle dat zoiets kan lonen. Zet zo'n Da Cruz neer bij Hoogendorp, laat hem leren en je kan er een topper aan krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:47:18 #78
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47484032
soms kan het aardig uitpakken, Jeffrey Vlug doet 't ook niet onaardig bij Sparta.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_47484262
Precies, zeker in de eerste divisie kan het behoorlijk lonend zijn. Grappig dat je terug bent trouwens!!

Weet je al waar Imro Nurse (of Murse) uithangt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:54:20 #80
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47484317
thanks


poeh, uit m'n hoofd is die afgedaald richting Laakkwartier ofzo
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_47526219
Onze voorzitter had t/m gisteren een collum in het A.D.
Daar kon je op reageren en dat heb ik zelf ook vaak gedaan....maar om 1 of andere reden zijn zowel zijn nieuwe en oude inzendingen verwijdert.
Hij kreeg daar ook erg veel kritiek op zijn "geweldige"voorzittersschap.....de 1e positieve moeten ze nu nog ontvangen.
pi_47526599
Waar is het volgens jullie dan fout gegaan met ADO?
Ik bedoel als je de namen in de selectie bekijkt, hebben jullie verre van de slechtste selectie.
Adelaar pakte de punten niet, Schoenmaker pakt de punten niet.
Heeft de voorzitter dan verkeerd ingekocht? of moeten sommige spelers een heel goed in de speigel kijken?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47527716
Er heeft 1st een angsthaas ipv een adelaar gezeten...er werdt geen bal ingeschoten in de eerste wedstrijden met die voorhoede.
Naast het vertrouwen wat eraan ontbrak heeft de arbitrale leiding ook ons aardig de das omgedaan.
Doorvoetballen met een keeper die een dubble beenbreuk had,ene meneer blom die tegen feyenoord zowel hier als in r'dam zeer vreemde beslissingen nam.
En alles komt in 3-voud.....ook de pech(owja ook nog blessureleed en 5 keepers gebruikt).
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:12:33 #84
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_47531868
Mogelijk einde aan carrière Stijn Vreven


Het ziet er naar uit dat er einde is gekomen aan de imposante carrière van Stijn Vreven. Tijdens een onderzoek werd dinsdag vastgesteld dat de bloedsuikerspiegel van de Belg veel te hoog is. Het is dan ook zo goed als zeker dat hij dit seizoen niet meer in actie zal komen voor de club uit de Residentie

bron:adofans en northside.nl
Ado is the pride of Holland!
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:15:27 #85
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_47532000
tevaak, half fitte spelers, (gevoelsmatig?) vaak tegen goals gekregen net voor rust of weer valk voor het einde van de wedstrijd (haags kwartiertje, haagse vernieling eerder)
Ado is the pride of Holland!
pi_47541384
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord mag Elia wel wegkopen bij ADO. goed talent is dat
Je maakt een grapje zeker ??? Het is nog geen eens 1 april.

Ik hoop dat ze erin blijven want dit is gewoon om te huilen. We mogen nog blij zijn met nacompetitie en dat wordt nog moeilijk
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:25:13 #87
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47541438
Vreven gaat door, maar niet bij ADO Den Haag...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:25:53 #88
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47541464
Vloet, Meppelink en Kruijs genoemd als nieuwe trainer voor volgend seizoen. Polletjepretvet geeft echter aan dat Kruys (gelukkig!) onzin is...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_47551797
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
Precies, zeker in de eerste divisie kan het behoorlijk lonend zijn. Grappig dat je terug bent trouwens!!

Weet je al waar Imro Nurse (of Murse) uithangt?
Speelt die niet meer bij Jong Excelsior?
[14.gif]
  maandag 26 maart 2007 @ 18:47:10 #90
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_47681513
Waarom laten ze niks meer van zich horen? de spelers en technische staf enz. zouden toch de buscombi betalen voor Excelsior als ze niet 4 punten zouden pakken tegen Vitesse en tegen Sparta (slechts 1 punt!)...
Ado is the pride of Holland!
pi_47754055
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:25 schreef Reddiablo het volgende:
Vloet, Meppelink en Kruijs genoemd als nieuwe trainer voor volgend seizoen. Polletjepretvet geeft echter aan dat Kruys (gelukkig!) onzin is...
Alleen zei Polletje ook dat de komst van Hoogendorp onzin was ...
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_47754122
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:47 schreef bergkampf het volgende:
Waarom laten ze niks meer van zich horen? de spelers en technische staf enz. zouden toch de buscombi betalen voor Excelsior als ze niet 4 punten zouden pakken tegen Vitesse en tegen Sparta (slechts 1 punt!)...
Zie www.longsideunited.nl
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:45:41 #93
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47759126
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Serieus, als ze zouden degraderen zouden ze eens in de Bollenstreek moeten kijken en daar wat spelers moeten halen. Bart Freke, Patrick Duarte, Daniël da Cruz... Jonge jongens, die nog mee kunnen groeien in het niveau. Die willen heus graag voor Den Haag spelen lijkt me.
ASWH – Rijnsburgse Boys 0-3 (0-1)
17. 0-1 Martijn Gootjes 77. 0-2 Danny van der Vijver 86. 0-3 Brayton Biekman
Scheidsrechter: Zwaard

ASWH: Raymon Kuipers; Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Jihad Azzagari (76. Rory van der Weijden); Arjan Human en Jerry de Jong

Rijnsburgse Boys: Tim Orlowski; Dennis Groot, Erwin van der Lugt, Bart Freke, Bryan Simons; Peter Freke (89. Jaap Jan Zandbergen), Danny van der Vijver (90. Joes Blakborn), Raymond Kolder; Joost Kuhlmann, Martijn Gootjes (83. Brayton Biekman) en Djuric Ascencion

Foto's: Dik Schumacher
Datum: Saturday 17 March 2007 - 710 keer bekeken



Bart Freke ---> Rijnsburgse Boys (en ook Orlowski, Gootjes en Biekman)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:20:43 #94
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47783641
Atteveld wordt nu ook genoemd als mogelijke nieuwe coach. Roda wil niet meer met 'm verder.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47783920
quote:
Loumpoutis en Martha uit A-selectie ADO

VI.nl - 28/3/2007 8 :58

ADO Den Haag staat voor de weken van de waarheid. Trainer Lex Schoenmaker verbande drie spelers naar de beloftes.

Konstantinos Loumpoutis en Angelo Martha stonden de laatste twee wedstrijden nog in de basis. Maar de twee verdedigers kunnen niet meer rekenen op het vertrouwen van trainer Lex Schoenmaker. Evenals Paulus Roiha is het tweetal teruggezet naar de beloftes.

'De een was na Sparta meteen weer vier dagen geblesseerd, de ander wilde een beetje rustig aan trainen', legde Schoenmaker in het AD uit waarom Martha en Loumpoutis op een zijspoor zijn gezet. 'Wie niet in het belang van ADO Den Haag denkt, valt af.'

'We hebben nog vijf finales te gaan', weigert de ADO-coach zich neer te leggen bij degradatie naar de Jupiler League. 'Daarin moeten we alles op alles zetten. Vandaar deze maatregelen. We moeten wel het gevoel hebben dat we er alles aan gedaan hebben.'

Ook buiten het veld kunnen de spelers de kantjes er niet vanaf lopen. 'We hebben ook de huisregels verscherpt. Spelers hebben ook verplichtingen wat betreft vrijwilligerswerk. Te vaak is gebleken dat ze daar te gemakkelijk mee omgegaan zijn', stelt Schoenmaker. 'Dat kan gewoon niet. Alles en iedereen moet ondergeschikt zijn aan het belang van ADO Den Haag. Doe je niet mee, dan ga je terug naar het tweede.'

Stijn Vreven kan ADO voorlopig niet helpen in de strijd tegen degradatie. Bij de Belgische back is suikerziekte geconstateerd. Tininho en Santi Kolk, die respectievelijk kampen met knie- en enkelklachten, hopen het duel met Excelsior te halen.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:36:31 #96
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_47786536
Als Den Haag nu eens stopt met het halen van afdankertjes van andere clubs en gewoon talent uit de Eerste Divisie...

Bakkati, Loumpoutis, Bosschaart, Knopper, Tininho, Rankovic, De Vries. Dat kun je toch geen beleid meer noemen?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_47802493
[14.gif]
pi_47804065
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

ASWH – Rijnsburgse Boys 0-3 (0-1)
17. 0-1 Martijn Gootjes 77. 0-2 Danny van der Vijver 86. 0-3 Brayton Biekman
Scheidsrechter: Zwaard

ASWH: Raymon Kuipers; Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Jihad Azzagari (76. Rory van der Weijden); Arjan Human en Jerry de Jong

Rijnsburgse Boys: Tim Orlowski; Dennis Groot, Erwin van der Lugt, Bart Freke, Bryan Simons; Peter Freke (89. Jaap Jan Zandbergen), Danny van der Vijver (90. Joes Blakborn), Raymond Kolder; Joost Kuhlmann, Martijn Gootjes (83. Brayton Biekman) en Djuric Ascencion

Foto's: Dik Schumacher
Datum: Saturday 17 March 2007 - 710 keer bekeken



Bart Freke ---> Rijnsburgse Boys (en ook Orlowski, Gootjes en Biekman)
Dat verslag heb ik zelf geschreven. Maar ik mis de link even...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:08:32 #99
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47804181
Bart Freke
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_47804210
Ja klopt, maar ik weet toch dat die bij RBB speelt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')