Niet zo lelijk doen, Disana, ik ben er blij meequote:
Juist.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Clank het volgende:
Amanda wil gewoon weten waarom Brian er nu ineens anders over denkt.
Brian moet gewoon de waarheid zeggen .. 'Het mag niet meer van mijn moeder!'
Dat doet Amanda ook in het ''normale '' leven, dat heeft ze zelf gezegd. In DGK gaat dat niet zo makkelijk en ze blijft Brian proberen omdat ze weet dat ze anders met Huub moet/gaat neuken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het deed omdat ze zin had om te neuken dan zou ik het nog wel kunnen begrijpen, maar ze gebruikt het neuken als vervanging voor intimiteit...... waarom denk je dat ze er nu zo'n drama van maakt? Als het neuken om het neuken was dan doe je daar toch niet moeilijk over? Dan is t gewoon "Next"
Kut he.............zo'n zondag!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, dat kon er ook nog wel bij vandaag...![]()
Daarbij: Huub zegt eerlijk dat hij haar alleen maar wil neuken om het neuken, Brian liegt dat hij haar echt leuk vindt.... daarom wil ze Huub niet, want ze wil niet neuken om t neuken, ze wil neuken om lief gevonden te worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik acht die kans zeer klein........praatjes vullen nog geen gaatjes.......![]()
Ik weet het niet, ik schat de kans 50-50quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik acht die kans zeer klein........praatjes vullen nog geen gaatjes.......![]()
Volgens mij vindt ze hem ook wel echt leuk / charmant hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gebruikt het als een gebruiksvoorwerp, ze laat zich neuken door Brian omdat ze behoefte heeft aan aandacht en/of intimiteit.
Ja die is makkelijk.........quote:Op zondag 11 maart 2007 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik schat de kans 50-50![]()
Ja, ik denk, ik doe mijn best voor degenen die later willen bijlezen. Maar ik stop met het verslaan van deze 'discussie', want het echt STEEDS hetzelfdequote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, Disana, ik ben er blij mee![]()
Ik ben blij dat mijn kilometersdiepe poel van ellende jou nog wat plezier bezorgt.quote:
Zie ik daar een romance ontstaan??quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kilometersdiepe poel van ellende jou nog wat plezier bezorgt.
Maar dat is dan weer mijn altruïstische kant.![]()
Heb je het ook in het streamverslagen-topic gezet?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik doe mijn best voor degenen die later willen bijlezen. Maar ik stop met het verslaan van deze 'discussie', want het echt STEEDS hetzelfde![]()
Omdat Amanda liegt... ze wil niet alleen maar neuken om het neuken, ze wil meer, ze wil alles.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom besteden Amanda en Brian zo enorm veel tijd aan iets wat van geen betekenis was voor beiden?
Nee, volgens mij komt daar bijna niemand?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je het ook in het streamverslagen-topic gezet?
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Michellee het volgende:
Wil Amanda hem nu terug?
zeg dan gewoon ....als we zin in elkaar hebben gaan we neuken...en verder elkaar met rust latenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom besteden Amanda en Brian zo enorm veel tijd aan iets wat van geen betekenis was voor beiden?
Ze wil haar neukertje in het huis niet kwijt. Zo simpel is het volgens mij voor Amanda.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
amanda wilt brian nog heel graag terug
Ja, degene die er (het meeste) misbruik van maakt verwijt het haar nu... En is zelf een grotere slet.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Wat ik nou zo vervelend vind... dat de meest verkeerde persoon de juiste dingen zegt over het losse gedrag van Amanda.
neuken....quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
amanda wilt brian nog heel graag terug
Ik denk meer mensen dan dat er mensen zijn die alle COS'en nalezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij komt daar bijna niemand?
Wat houdt haar tegen om over te stappen naar Hupert?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze wil haar neukertje in het huis niet kwijt. Zo simpel is het volgens mij voor Amanda.
Dat hebben ze al een paar keer gezegd maar dat werkt blijkbaar niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zeg dan gewoon ....als we zin in elkaar hebben gaan we neuken...en verder elkaar met rust laten![]()
hij wil niet zeggen: amanda je bent een hoerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef Apple-tje het volgende:
Neeee! Hij gaat het NOG een keer uitleggen.
Zeg gewoon waar het op staat, dan ben je van dat gelul af!
Een dag of watquote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat houdt haar tegen om over te stappen naar Hupert?
Hoe doe je dat??? Kan je heel hard typen?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik doe mijn best voor degenen die later willen bijlezen. Maar ik stop met het verslaan van deze 'discussie', want het echt STEEDS hetzelfde![]()
Hetgeen dan weer aansluit op een van de thema's van deze DGK-zondag: Eenkennigheid kent geen tijd!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, degene die er (het meeste) misbruik van maakt verwijt het haar nu... En is zelf een grotere slet.
Denk niet dat Huub haar nog wilt neuken nadat ze afgewezen is door Brainless. Denk dat Huub dan liever Gaby op bezoek laat komen...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gisteravond bij haar Teaser friends liet ze weten Brian veruit de lekkerste in huis te vinden, die meiden probeerde haar nog te waarschuwen voor Brian maar ze snapte er geen reet van.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |