3 minuten extra tijd nog.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef Suijk het volgende:
Nu gaat psv scoren.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:12 schreef ASroma het volgende:
vipspotting.nl
"Boschker gezien langs een wegrestaurant op de A1 hij was samen met een aziatische uitziende vriend"
quote:
Over een week bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef Suijk het volgende:
Nu gaat psv scoren.
Liever niet.quote:
Laat het je lerares Nederlands en Koning David maar niet horen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef toma het volgende:
psv geloofd het wel 0-0 tegen excelsior. Wat een instelling![]()
zo zou je gewoon geen kampioen mogen worden.
Mooi, Ado naar de Jupiler.quote:
VErrrrrrrrrrrrrrrkeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdequote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef toma het volgende:
1-2 vitesse
Ik heb niets gezegd over zequote:
precies, ik zie AZ nog liever kampioen worden als het Ajax niet isquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef toma het volgende:
psv geloofd het wel 0-0 tegen excelsior. Wat een instelling![]()
zo zou je gewoon geen kampioen mogen worden.
PSV wint in Amsterdam en in Eindhovenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Ajax wint bij Twente, wint bij Excelsior, wint bij Feyenoord.
Dat doet PSV niet, Ajax is beter, nana.
PSV heeft meer punten dan Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Verpest het nou nietquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wint in Amsterdam en in Eindhoven.
En dan zeuren als er iemand loopt te trollen TEGEN Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Alleen spelen wij dan thuis weer gelijk tegen Excelsiorquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Dat zullen we zien volgende weekquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wint in Amsterdam en in Eindhoven.
Zijn dit de enige 3 wedstrijden waarin Ajax het beter heeft gedaan dan PSV?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Heb er zin in!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Heujjj vanavond weer eens De Wedstrijden!
- Laat gaan, moeite niet waard -quote:
* dndiek zet teletekst aan en kijkt op pagina 819quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Nee, Ajax wist ook te winnen van Zulte Waregem.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn dit de enige 3 wedstrijden waarin Ajax het beter heeft gedaan dan PSV?![]()
Al je gifjes waren gaar. pleur ze er dan niet op.quote:
Doe jij dan eens iets bijdragen aan dit topic dan alleen maar zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al je gifjes waren gaar. pleur ze er dan niet op.
PSV hoeft daar niet te winnen, prioriteitenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Wel eens van ondankbaarheid gehoord? Doe eens normaal man. Anders ga je toch lekker om 19:00 kijken?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al je gifjes waren gaar. pleur ze er dan niet op.
Nee, ze hebben tegen Kopenhagen meer punten gehaald dan PSV.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn dit de enige 3 wedstrijden waarin Ajax het beter heeft gedaan dan PSV?![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ze hebben tegen Kopenhagen meer punten gehaald dan PSV.
Zijn gewoon goede gifjes!quote:
En dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
volgende week van psv winnen en dan is het weer 5 puntjes.
Als RKC 1 keer verliest en ADO 1 keer meer wint dan staan ze gewoon al 17e. Zo'n punt is ook gewoon goedquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef Rieleks het volgende:
ADO hoort in de Eredivisie.. Echt zeeeer jammer dit... gvd
Tallie waar ben jequote:"Excelsior is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Rotterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Excelsior in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
En dan roepen we met z'n allen om het hardst dat het nog kan, en dan punten verspelen tegen Heracles.quote:
Dat is wel leuk jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan roepen we met z'n allen om het hardst dat het nog kan, en dan punten verspelen tegen Heracles.
Die blonde chick mag er wezenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Twente-Ajax
http://www.dailymotion.co(...)1e-helft-hoogtepunte
Hoogtepunten eerste helft
Inderdaad. Begrijp niet waarom de Ajacieden Den Haag zo graag zien verdwijnen. Ajax-ADO is een veel mooier affiche dan Ajax-Excelsior of Ajax-RKC. Den Haag is een echte volksclub met een aanzienlijke fanatieke aanhang (al komt er juist weer weinig 'gewoon' publiek). Bovendien is het de derde stad van Nederland. In alles is ADO Den Haag veel en veel meer een echte club dan bijvoorbeeld RKC, dat voor hetzelfde geld een amateurclubje uit mijn achtertuin had kunnen zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef Rieleks het volgende:
ADO hoort in de Eredivisie.. Echt zeeeer jammer dit... gvd
zo gaat t meestal jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan roepen we met z'n allen om het hardst dat het nog kan, en dan punten verspelen tegen Heracles.
Hahaha, zo zal het dan wel lopen jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar RKC heeft qua voetbal veel meer in de Eredivisie te zoeken dan ADO.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad. Begrijp niet waarom de Ajacieden Den Haag zo graag zien verdwijnen. Ajax-ADO is een veel mooier affiche dan Ajax-Excelsior of Ajax-RKC. Den Haag is een echte volksclub met een aanzienlijke fanatieke aanhang (al komt er juist weer weinig 'gewoon' publiek). Bovendien is het de derde stad van Nederland. In alles is ADO Den Haag veel en veel meer een echte club dan bijvoorbeeld RKC, dat voor hetzelfde geld een amateurclubje uit mijn achtertuin had kunnen zijn.
Zijn, met alle respect, vooral de internetfans die dat roepen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Cruoninga het volgende:
Inderdaad. Begrijp niet waarom de Ajacieden Den Haag zo graag zien verdwijnen. Ajax-ADO is een veel mooier affiche dan Ajax-Excelsior of Ajax-RKC. Den Haag is een echte volksclub met een aanzienlijke fanatieke aanhang (al komt er juist weer weinig 'gewoon' publiek). Bovendien is het de derde stad van Nederland. In alles is ADO Den Haag veel en veel meer een echte club dan bijvoorbeeld RKC, dat voor hetzelfde geld een amateurclubje uit mijn achtertuin had kunnen zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn, met alle respect, vooral de internetfans voetballiefhebbers die dat roepen.
achja, als ze degraderen ben ik bang dat ze het huidige stadion in de fik zettenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
RKC-Vitesse 3-1quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem eens uit je hoofd 1 goede wedstrijd van RKC dit seizoen?
Nou ja, ik kijk niet alleen op basis van dit seizoen hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem eens uit je hoofd 1 goede wedstrijd van RKC dit seizoen?
Het spel hangt af van de spelers die steeds sneller komen en gaan. De uitstraling van de clubs als geheel bepalen veel meer het gezicht van een vereniging dan een elftal dat een paar jaar later weer op een ander veld staat te ballen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar RKC heeft qua voetbal veel meer in de Eredivisie te zoeken dan ADO.
En uiteindelijk draait het allemaal om het voetbal, non?
Alleen het resultaat was goed (voor RKC), maar dat was ook een slechte wedstrijd tegen een totaal uit vorm en ongeinspireerd Vitesse.quote:
maar wel een geniaal doelpunt van Verthongenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen het resultaat was goed (voor RKC), maar dat was ook een slechte wedstrijd tegen een totaal uit vorm en ongeinspireerd Vitesse.
Interesseert mij die gasten, joh.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stel ondankbare honden zijn het, niets van aantrekken..
Danke fur die punten.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Stel ondankbare honden zijn het, niets van aantrekken..
quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in oa het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
wel aanpakken.
Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij somigen aan vast zit.
Als je denkt dat je je niet in kan houden loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van iig 2 weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.
Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we Voetbal een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
en 0-1 door Polakquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef fanneke het volgende:
penalty voor Sparta
Het is wel duidelijk wie dit seizoen topscorer wordt van de eredivisie!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
2-1, opnieuw Alves. Hij kopt raak uit een hoekschop.
goed nieuws voor mijn profcoachquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
2-1, opnieuw Alves. Hij kopt raak uit een hoekschop.
Afonso, geen lettertje L ertussenquote:
Gewoon met je Ajax sjaaltje op de ADO-tribunes zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
ADO kan het vergeten ja. Als geboren Hagenees vind ik het wel sneu, maar dan komt er volgend jaar ten minste een ploeg bij waar ik wel heen kan met de uitwedstrijd van AJAX.
Dat deed ricky vd bergh al gisteren met zijn 3-2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gewoon met je Ajax sjaaltje op de ADO-tribunes zitten![]()
Polak 0-2. Hagenaar schopt ADO naar degradatie![]()
Nee, Excelsior moeten ze hebben. RKC met al die aankopen en stijgende lijn was toch niet te pakkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat deed ricky vd bergh al gisteren met zijn 3-2
Volgende week excelsior- ado dacht ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:18 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, Excelsior moeten ze hebben. RKC met al die aankopen en stijgende lijn was toch niet te pakken
Ze hebben volgens jaar alsnog een hoger budget dan dit jaar, maar dan moeten ze niet nog een jaar blijven in de Jupiler League.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ado gaat zo fortuna achterna.
Met een nieuw stadion degraderen en nooit meer terug komen
Record is 43 toch? Ff opzoeken hoe lang geleden daat wel niet is geweest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een held is die Alves toch. Weer twee keer scoren. Zou hij de 30 weten te halen?
Dit seizoen, of vanavond?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een held is die Alves toch. Weer twee keer scoren. Zou hij de 30 weten te halen?
Ik dacht 44 van Coen Dillen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Record is 43 toch? Ff opzoeken hoe lang geleden daat wel niet is geweest.
Vanavond natuurlijkquote:
Denk dat er voor Boschaart weinig belangstelling zal zijn, wat een drama.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Benieuwd hoe ADO er volgend jaar uit ziet, want veel spelers zullen wel een ontsnappings-clausule hebben (Knopper, Bosschaart).
En de vraag wordt dan: wie haalt Kolk?
Nope straf van de KNVBquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Geen volk bij ADO?
Maar ik denk dat hij ook weinig trek heeft in de Jupiler-divisie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef manny het volgende:
[..]
Denk dat er voor Boschaart weinig belangstelling zal zijn, wat een drama.
Dat denk ik ook niet, maar hij heeft dit seizoen eigenlijk nog helemaal niks laten zien waarvan (naar mijn idee) andere clubs in de eredivisie zullen zeggen, laten we hem maar halen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij ook weinig trek heeft in de Jupiler-divisie.
Die gaat dus naar de VS/Dubai/Japanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:37 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar hij heeft dit seizoen eigenlijk nog helemaal niks laten zien waarvan (naar mijn idee) andere clubs in de eredivisie zullen zeggen, laten we hem maar halen...
EXC 29 24quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
0-1 Excelsior
Komt Feyenoord er dan niet voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Perfecte kwaliteit,
kan je die club van je morgen ook kijken
kan je schakelen beide 14.30quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Komt Feyenoord er dan niet voor..
![]()
ik begin goed vrolijk te worden vanavond. eindelijk lijkt Sparta weer eens te gaan winnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:44 schreef fanneke het volgende:
0-3 Lopes voor Sparta
rankovicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
1-3 ADO-Sparta
waarom disdag pas, en niet vanavond ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dingsdag er geblesseerd af, waarschijnlijk een verstuikte enkel.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom disdag pas, en niet vanavond ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom disdag pas, en niet vanavond ?
Heeft die een keer geen roodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dingsdag er geblesseerd af, waarschijnlijk een verstuikte enkel.
Maar probeert het wel weer.
Polak geeft dagelijks een interview lijkt hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:46 schreef Sensation89 het volgende:
Polak geeft ook ff een interview in VI en daarna gelijk 2 goals!
De degradant is nu echt bekend als het zo blijft
Ik wilde het ook net even aanhalenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:58 schreef One_conundrum het volgende:
ik nomineer Venomsnake voor meest nuttige VBL'er
Ricardo Oliveiraquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Pracht spits. scout Feyenoord dan weer niet he.
Die moet verkocht worden dus mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic speelt overigens een puike partij, goede spelverdeler.
Allbäck, Tomasson, Samaras...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe flikt H'veen het toch steeds weer? RvN, KJH en nu AA.
Krohn-Dehliquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
1-4 Sparta
Kunnen we gelukkig hierna nog een seizoen van genieten (als hij z'n contract uitdient).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Pranjic speelt overigens een puike partij, goede spelverdeler.
Ik vroeg me al af waar die jongen gebleven was...quote:
Haags kwartiertje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
en 2-4 bij ADO-Sparta
Alltijd hetzelfde hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
.waar sparta supporters wederom (1990 ook al) het slachtoffer van zijn.
Was het toen ook niet nav een gestaakte wedstrijd ADO-Vitesse?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
6 doelpunten in de haag, en het publiek mag er niet aanwezig zijn. Het blijft een vreemde straf.waar sparta supporters wederom (1990 ook al) het slachtoffer van zijn.
Tegen Den Haag zonder publiek: niet uniekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Was het toen ook niet nav een gestaakte wedstrijd ADO-Vitesse?
erover en erlangsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Langs moet dus over zijn in m'n post hierboven.
heeft die ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bruins 6 tot 8 weken eruit .
Fruitcake.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goede spits
morgen is psv kampioen geworden![]()
Het moest in elk geval langs de keeper want anders had de keeper hem wel gestopt en hij koos voor de optie erover heenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan het hawkwye systeem eens raadplegen.
8 punten verschil als excelsior wint vanavondquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
In Den Haag is het afgelopenAdo Den Haag.
10 verdedigers ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior geeft bijna niets weg.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is weer fan van Excelsior![]()
En in Rotterdam 2x gelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Excelsior is sterk dit seizoen in Gelderland een 6 uit 6 score !![]()
![]()
Slory! Heldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
73' NEC Nijmegen 0 - 1 Excelsior Rotterdam
zou het zowaar dan gebeuren !
Is die altijd als meneer ajax weer mag verslaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
''Andy Houtkamp waarom ben je nou altijd zo vrolijk''
Met 8 achter de bal, maar echt ingraven doen ze niet. NEC voetbalt als een kip zonder kop, ideeloos en hopeloos. Die zie ik niet meer scoren. Het wordt eerder 0-2.quote:
Niet in vorm ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Worm die de bal bijna aan zichzelf kwijtraakt
Willem II ( thuis )quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
tegen wie doet feijenoord morgne?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Willem II Thuis.
Knap van Excelsior 8 punten voor op ADO
Met het huidige Feyenoord en met het huidige Willem II (Dat ik dit dit seizoen nog mocht zeggenquote:
eens, in Groningen en Twente hebben ze ons ook al eens onderschatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Met het huidige Feyenoord en met het huidige Willem II (Dat ik dit dit seizoen nog mocht zeggen) kan het echt alle kanten op met die wedstrijd....
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef waterreus23 het volgende:
Voorspelling:
FC Groningen - FC Twente: 3-1
Voorspellingen:
Feyenoord - Willem II:
FC Groningen - FC Twente:
PSV - Ajax:
FC Utrecht - Vitesse:
Heracles Almelo - AZ:
Voorspellingen: