abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2007 @ 17:40:21 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47160981
Ik dacht dat m'n dag al geslaagd was, maar een sportieve reply van fuckbuddy zorgt voor een gouden randje
pi_47161048
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef twi het volgende:
En als je directe tegenstander er 3 scoort ga je echt niet fluitend naar huis hoor. Vraag maar aan de Twente-verdedigers.
Twente speelde geen 1 op 1 toch? Maar gewoon vanuit de zone dus had hij geen vaste tegenstander. Bovendien 1 doelpunt uit een vrije trap. Maar Huntelaar is geen spits die verdedigers het snot voor de ogen loopt, helemaal dol draait, etc. Maar meer een afmaker, niet zeiken maar schieten zei iemand hier al geloof ik.

Engeland of Italie. Denk zelf Italie.
pi_47161101
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Twente speelde geen 1 op 1 toch? Maar gewoon vanuit de zone dus had hij geen vaste tegenstander. Bovendien 1 doelpunt uit een vrije trap. Maar Huntelaar is geen spits die verdedigers het snot voor de ogen loopt, helemaal dol draait, etc. Maar meer een afmaker, niet zeiken maar schieten zei iemand hier al geloof ik.

Engeland of Italie. Denk zelf Italie.
Engeland past niet bij zijn voetbalstijl. Italië en Spanje wel. Maar ik denk dat ie nog wel een seizoen blijft
  zondag 11 maart 2007 @ 17:45:00 #204
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47161120
Eerst kampioen worden met AJAX en dan pas denken aan een vertrek.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 11 maart 2007 @ 17:45:11 #205
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_47161126
Jij zal het wel weten met je bronnen
Houd van een lijntje.
pi_47161145
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij wil het liefst aan het eind van dit seizoen vertrekken. Botert niet tussen hem en HtC. Zijn zaakwaarnemer schijnt zich al aardig op de markt te orienteren.
Mensen die de media geloven

Vandaag waren ze bij die wissel bijna elkaa aan het neuken, henk en Klaas dus

Bullshit allemaal, Henk zag vandaag hoe goed Klaas is.
pi_47161179
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Eerst kampioen worden met AJAX en dan pas denken aan een vertrek.
Ja dat roept Sneijder ook, maar die is na volgend seizoen echt wel weg hoor.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:47:17 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47161189
Henk weet al lang hoe goed Huntelaar is. Hij moet alleen geen Cruijff van 'm proberen te maken, want dat is 'ie niet.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:47:58 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47161205
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nog wel een verschilletje dat Sneijder al kampioen is geworden met Ajax en al bijna vijf seizoenen in het eerste meedraait, volwaardig international is.
pi_47161207
quote:

[..]

Sneijder word ooit nog wel kampioen met Ajax. Misschien niet volgend seizoen maar misschien wel over 8 seizoenen
pi_47161219
quote:

[..]

Sneijder zegt zoveel
pi_47161305
quote:
Volgens het Engelse tabloid Sunday People volgt Manchester United de verrichtingen van Klaas-Jan Huntelaar. De Engelse topclub zou hem de laatste weken steeds bekeken hebben in Nederland. Volgens de tabloid zou hij 15 miljoen pond moesten kosten, ruim 22 miljoen euro.
geruchten geruchten

De scout van Man. Untd. zat vandaag op de tribune bij AZ-Feyenoord
pi_47161326
quote:
Ten Cate snapt wisselvalligheid niet
11 maart 2007

Ajax-trainer Henk ten Cate kon zondagmiddag na de eenvoudige uitzege van Ajax op FC Twente (1-4) niet helemaal verklaren waarom zijn ploeg dit seizoen goede en slechte prestaties met elkaar afwisselt. "We moeten niet steeds naar oorzaken blijven zoeken."
Ad powered by www.webads.nl

Ten Cate: "Het gaat in voetbal gewoon om doelpunten maken. Vorige week tegen Heerenveen misten we vijf uitstekende kansen. Nu gaan we wel goed met de mogelijkheden om. Ik ben blij met de zege, we speelden goed. Het was ook wel eens fijn om niet alleen het spel te hoeven maken. Dat heeft misschien ook geholpen."

Trainer Fred Rutten van FC Twente had een simpele verklaring voor de ruime nederlaag van zijn ploeg. "Dit was het verschil tussen top en subtop. We staan weer met beide benen op de grond. We weten weer waar we staan."
Zeg dat maar tegen KJH.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:52:02 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47161329
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef toma het volgende:

[..]

geruchten geruchten

Harry voor 15 miljoen naar Manchester .
2000 light years from home
pi_47161340
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Harry voor 15 miljoen naar Manchester .
pi_47161993
quote:

[..]

geruchten geruchten

Manchester United is geen gerucht . Dat klopt namelijk. Die zien in Huntelaar de perfecte man om naast Rooney te spelen. Hij zei het zelf ooit al tegen Arnesen: Ik ga naar Manchester.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47162104
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Manchester United is geen gerucht . Dat klopt namelijk. Die zien in Huntelaar de perfecte man om naast Rooney te spelen. Hij zei het zelf ooit al tegen Arnesen: Ik ga naar Manchester.
Hij moet naar Arsenal
pi_47162115
Hij moet bij Ajax blijven.
pi_47162145
quote:

[..]

geruchten geruchten

Dat was een scout van Newcastle.
  zondag 11 maart 2007 @ 18:20:13 #220
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_47162208
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij moet naar Arsenal
Ga je mond spoelen.
Houd van een lijntje.
pi_47162254
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij moet naar Arsenal
Daar is hij geen speler voor hoor. Perfecte clubs voor Huntelaar: Manchester United, Juventus en AS Roma. Chelsea, Liverpool, Internazionale, Valencia en AC Milan zouden ook bij hem passen, maar die zitten denk ik niet op een spits te wachten. Ik zet mijn geld op Manchester United; Misschien nog 1 seizoen Ajax.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47162369
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar is hij geen speler voor hoor. Perfecte clubs voor Huntelaar: Manchester United, Juventus en AS Roma. Chelsea, Liverpool, Internazionale, Valencia en AC Milan zouden ook bij hem passen, maar die zitten denk ik niet op een spits te wachten. Ik zet mijn geld op Manchester United; Misschien nog 1 seizoen Ajax.
Alleen Man Utd en Milan zijn super voor hem
pi_47162392
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kortom alleen maar kutclubs..
pi_47162463
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Alleen Man Utd en Milan zijn super voor hem
Bij AS Roma zou hij met Totti om hem heen kunnen spelen als de nummer 1 spits. Ook Juventus heeft denk ik wel behoefte aan een Huntelaar. Hij moet in ieder geval zo snel mogelijk weg bij Ajax: Ten Cate snapt geen hol van het type spits dat Huntelaar is en moet hem geen taken opleggen die hij niet uit kan voeren. In de Serie A is het een kwestie van kansen afmaken en je bent een topspits. Meer hoef je niet te kunnen.
pi_47162495
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kortom alleen maar kutclubs..
Misschien nog 1 seizoen Ajax, oh wacht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')