nee, speel het al een paar jaarquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef M180 het volgende:
ben jij ook zon nerd die met de poker-hype meegaat?
15 buyin, 120 gewonnenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef vosss het volgende:
En hoeveel heb je daarmee gewonnen als ik vragen mag?
Poker + Je usernamequote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
ik had dus gisteren zo'n pokertoernooi hè, vol goede moed begonnen we te spelen. Na 5 minuten al 2 mensen tot een rebuy gedwongen door mijn geweldige spel natuurlijkZitten er zo van die n44bzors aan tafel, ik dus met mijn superieure poker tacktieken tegen ze spelen, gaan ze steeds mee met Ace-high en winnen ze omdat ze mijn bluf tacktieken niet snappen
.
samenvatting: n30bs die niet kunnen pokeren, niet begrijpen wat er gebeurt, elke hand spelen, onvoorspelbaar zijn en die je tacktieken niet begrijpen![]()
en voor de gayz die zeggen van jij kan heul niet pokeren![]()
, je werd zelfs verslagen door n30bz die niet kunnen spelen. Ik was wel keurig 2e geworden
![]()
En dan zijn er nog de ergere mongolen die nog een heel boekwerk hebben gelezen, om zo beter te kunnen pokeren.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
Jammer dat er zo'n hype is op dit moment, waardoor iedereen met pokersets rondloopt. Al die sukkels snappen alleen de beginselen, en zijn gewoon irritant. Hele aula/kantine/kroeg vol met pokerende mongolen hier.
oke oke, ik leg het uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef Zrtlrnc het volgende:
Wat is er erg aan amateurs, daar kun je mooi geld van aftroggelen, ik zie je probleem niet..
En doe iets aan je taalgebruik
Ja, van die mensen die zo de kroeg ingaan, en dan hun pokerset meenemen in een luxe koffertje.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
Jammer dat er zo'n hype is op dit moment, waardoor iedereen met pokersets rondloopt. Al die sukkels snappen alleen de beginselen, en zijn gewoon irritant. Hele aula/kantine/kroeg vol met pokerende mongolen hier.
Misschien ben jij wel de n00b en had ze je doorquote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
oke oke, ik leg het uit.
ik heb 5-6 suited (harten), ben dealer en maak een aardige raise voor de flop. Zo'n vrouwtje naast me gaat mee, voor de rest fold iedereen. De flop is iets van 10 4 K (allemaal ruiten), zij checked en ik raise met een flink bedrag. Zij gaat mee, heeft bijna niks meer over. Zij checken, ik nog meer inzetten. Er kwamen verder geen ruiten meer dus ik zet haar op al-in. Wint ze met 9 high![]()
edit: ik moest haar uitleggen dat ze had gewonnen, dat begreep ze niet eens![]()
![]()
10 euro bij de action.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die zo de kroeg ingaan, en dan hun pokerset meenemen in een luxe koffertje.
Wtf.
precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Repeat het volgende:
ja irritant is dat he. heb ik vaak op verjaardagen ofzo, zitten er meisjes die met alles meegaan ook als jij net geweldig zit te bluffen of als zij zelf totaal niks in handen hebben. En dan hebben ze mazzel met de river ofzo waardoor ze er nog net iets uithalen
Jammer?????quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
ja ok, als ze zelfs de termonologie niet kennen speelt het wel kut ja, maar verder kan je mooi cashen tochquote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
precies, dat bedoel ik![]()
Het is fijner om tegen mensen te spelen die het wel begrijpen, dan kan je er tenminste met logica achter komen wat er nou aan de hand is.
Zo win ik altijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
samenvatting: n30bs die niet kunnen pokeren, niet begrijpen wat er gebeurt, elke hand spelen, onvoorspelbaar zijn en die je tacktieken niet begrijpen![]()
jawel, maar het is zo irritant als er geen logica achter zit. Het is tegen spelers die er geen zak van kunnen gewoon zaak dat je iets in handen hebt en zo min mogelijk probeert te bluffen.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:01 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ja ok, als ze zelfs de termonologie niet kennen speelt het wel kut ja, maar verder kan je mooi cashen toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |